Min dejt bokade annan dejt när han var på väg hem till mig
Jag matchade med en man på Tinder för ca två mån sedan. Vi skrev intensivt i en månad och sen har vi träffats 4 gånger, ganska långa dejter med övernattning och så.
Sen har vi träffats varje helg. Efter andra dejten upptäckte jag att han fortfarande använde sin Tinder frekvent. Vi hade kvar varandra men jag såg att avståendet ändrade sig. jag sa inget till honom men en dag upptäckte jag att han tagit bort mig. Jag blev misstänksam och gjorde en fejkprofi. vi matchade och han bokade in en dejt med fejkprofil samtidig som han var på väg hem till mig. Sen avbokade han och ville skjuta upp den. Jag blev jätteledsen över att han satt i bilen på väg hem till mig och bokar en dejt med någon annan men vi hade ju inte sagt något om att vara så jag tänkte att jag släpper det.
jag hade en ny profil men såg honom inte. Sen träffades vi förra helgen och direkt när jag hade lämnat hans lägenhet kollade jag min fejkTinder och han matchade då med min nya fejkprofil.
Jag vet att det är dumt att hålla på med fejkprofiler men det var någonting som inte kändes bra mellan oss. Jag kunde ju inte säga något om profilerna men jag frågade honom därför var han tänkte med oss och han vill ha tid på sig att tänka på det.
Är det så här män håller på? Kvinnor med kanske. Ska man ha större acceptans för det? Jag blev jätteledsen för jag vill att den jag är med ska tycka att det känns rätt från början. Eller kan sånt växa fram? Jag tror att han inte var så intresserad och att det inte hade spelat någon roll vad jag gjorde. Jag är rädd nu att jag skrämde bort honom med att fråga vart vi är på väg.