Hur identifiera och ta bort magnet/chip?
Vart vänder man sig när man behöver ta ut implantat, ex som magnet chip eller RFID-chip? Jag har burit dessa några år nu. Har två ställen som vävnaden runtomkring har dött och nerverna verkligen är skadade, och jag har mycket biverkningar från fler men grejen är att jag inte vet riktigt vart dom sitter för dom verkat ha vandrat och för ser första var det inte ens jag som satte in dom från första början.. det är en lång historia men för att göra den kort så har jag verkligen fått men och symtom som gör att jag inte ens kan klara av vardagen runt magnetfält som mobiltelefoner, järnvägar eller tv apparater utan att få det jobbigt, allt som generar ett magnetiskt fält påverkar alltså mig. Då jag har haft ett stökigt liv förr så kände jag att jag inte orkade göra något åt det för det var som det var. Men idag några år senare och med en tre månaders bebis så känner jag att det inte längre fungerar att ha det såhär.
När man läser om möjligheterna att sätta in liknande chip så står det hur glad vissa är med sitt ?nya sjätte sinne? och att folk gör detta frivilligt är för mig obegriplig. Huvudpersonerna Som faktiskt gjorde detta ifrån första början har jag såklart polisanmält då dom fortfarande åker runt och nära och omkring mig och min lilla familj och inte låter oss riktigt vara, sitter utanför och väntar, åker moped runt våren bostad eller omkring oss och barnvagnen, står utanför vårt hem påverkade och skriker till oss osv men det går ju inte att göra mer än ofredande i anmälan så därför känner jag att jag måste få ett slut på detta elände som pågår just nu 24/7.
Självklart är läkare och vårdcentral medveten om att jag behöver göra dessa ingrepp men dom förstår inte hur allvarligt det är och kan jag inte klandra dom för heller med tanke på historik och bara historien i sig, varför skulle någon Vilja göra så mot någon annan människa? Men jag lovar- det finns människor Till allt. Människan har ringt in till socialtjänsten och berättat hur han sitter med sin familj och kollar på bilder av min son och han har sagt allt möjligt sjukt till socialtjänsten vilket dom vet om och vi har tillsammans upprättat en anmälan om bara dom incidenterna. Han har alltså väldigt mycket att säga och tycka sig ha rätten till att göra precis som han vill när det gäller mig vilket är det obehagliga i allt detta.
men jag är inte ute efter att hänga ut, eller ens lägga energi på mer än att se till så att jag och min Son och sambo är trygga och mår bra. vi har gjort dom anmälningar vi har kunnat hittills och hur sjukt det än är så behöver jag nu hjälp med att veta vart jag kan vända mig för att han och hans nätverks missöde med mig ska kunna fixas? Fråga mig inte om varför för jag vet än idag inte varför om inte det är för kontroll och utpressning mer kan jag inte tänka mig.. men vi lider ont hela familjen av detta så tips och råd om att få bort dessa magnet/chip som dessa förövare satte dit på mig för några år sedan?
Finns det kliniker? har googlat sönder men hittar inget på den inriktningen. Läkare som kan hitta och identifiera och ta bort dessa omgående? Jag förstår även om någon är skeptisk, låt dom vara det bara vi hittar någon som kan hjälpa oss med detta nu. Än idag kan jag knappt tro det är sant stundvis men nu är det verkligen så att ett gäng kriminella med goda resurser faktiskt sitter och har roligt på andras bekostnad och vi måste få hjälp med detta.
Det är helt sjukt att vi inte kan kolla på tv, sitta med telefone, gå nära ett tåg, inte gå omkring i hemmet utan att det knastrar i varenda hushållsapparater och blinkar i varenda lampa så fort man går nära en.