Anonym (Anonym signatur) skrev 2025-08-02 18:40:40 följande:
Ok jag vill testa, men säger jag stopp eller sluta så är det så. Vi har pratat lite om bdsm men inte pratat om stoppord och vad som händer om man inte vill osv. Det känns lite obehagligt om han skulle ta stryptag men han har pratat om att skulle vilja binda fast mig iaf.
Det ska ni diskutera före ni har sex i en lugn neutral miljö.
Tex säger du att du vill prova DP med han och en dildo först och beroende på hur det går och hur det känns är du öppen för iden att ha DP med han och en till kille i framtiden.
Men du säger också att han får inte ta stryptag på dig och att du är tveksam till att bli bunden och att du vill träffa han fler gånger innan han binder fast dig. Om han ska binda fast dig måste ni även ha en plan hur du ska ta dig lös om någonting skulle hända, t.ex. en sax i närheten om ni använder rep.
Det enda rätta svaret han kan ge är "okej", om han säger att du är tråkig för att han inte får strypa dig eller om han börjar strypa dig medan ni har sex trots att du har sagt nej till det är han väldigt farlig att ha sex med då han inte respekterar dina gränser. Detta går såklart åt båda hållen då han har sina gränser också.