• Anonym (Gp3)

Om han går ner på dig efter han kommit!

Om din partner går ner och slickar dig efter han kommit i dig, är det okej eller konstigt?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om han går ner på dig efter han kommit!
  • Anonym (Ola)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2025-08-03 17:45:20 följande:
    Vanligt att du slickar henne när du kommit i henne ?
    Ja, hon vill gärna att jag gör det så jag gör det för hennes skull.
  • Anonym (Spyr)

Absolut inte. Hade gjort slut på momangen om han förslog nåt sånt. En normal man intresserar sig för sin kvinna och inte mäns kroppsvätskor. Gay så det bara skriker om det. 

• Anonym (Anna)

Vill han göra det så varsågod.

• Anonym (K)

Han behöver ju inte slicka upp satser från hålet, det känns lite äckligt. Men han får gärna va där uppe och slicka

• onelifetolive

Vänd på det:
    Om tjejen suger av en efter att man har varit inne i henne och om hon gör det på eget initiativ utan att veta att man går igång på det - SÅ JÄVLA SEXIGT!!!

• Anonym (Anna)
    onelifetolive skrev 2025-08-03 21:29:02 följande:

Vänd på det:
    Om tjejen suger av en efter att man har varit inne i henne och om hon gör det på eget initiativ utan att veta att man går igång på det - SÅ JÄVLA SEXIGT!!!

Har man sex så händer det väl att man avslutar i munnen tänker jag. Händer iallafallvarannangång att han ger oralt , se vaginalt och avslutar med oralt på honom.

Ni som tycker det är äckligt, hur har ni sex?
  • Kanonen56
    onelifetolive skrev 2025-08-03 21:29:02 följande:

Vänd på det:

Spelar ingen roll hur mycket du vänder på det. En majoritet av kvinnor gillar inte att bli slickade, och dom som gör det, gillar bara att man gör det en liten stund, sedan blir de hellre penetrerande. 

Det är gött att slicka fitta och röv ett tag, men inte så länge att hon tröttnar på det. Blanda in fingrar och penetration, och kyss henne efter att du har sprutat hon i munnen. Det är mycket bättre. 
  • Anonym (Anna)
    Kanonen56 skrev 2025-08-03 22:32:03 följande:
    Spelar ingen roll hur mycket du vänder på det. En majoritet av kvinnor gillar inte att bli slickade, och dom som gör det, gillar bara att man gör det en liten stund, sedan blir de hellre penetrerande. 

Det är gött att slicka fitta och röv ett tag, men inte så länge att hon tröttnar på det. Blanda in fingrar och penetration, och kyss henne efter att du har sprutat hon i munnen. Det är mycket bättre. 
    Oj vad du generaliserar.
    Jag är kvinna och min partner slickar 90% tills jag kommer och sen penetrerar.
  • Anonym (K)
    Kanonen56 skrev 2025-08-03 22:32:03 följande:

Var har du fått för dig att en majoritet av kvinnor inte gillar att bli slickade? 
  • Kanonen56
    Anonym (K) skrev 2025-08-03 22:59:37 följande:
    Var har du fått för dig att en majoritet av kvinnor inte gillar att bli slickade? 
    Det märker man jävligt snabbt en bit in i sexuella "relationer". Alltid när man själv vill slicka så börjar dom gny att dom vill känna något i sig. 

Det bottnar i två saker. Erfarenheter av att många killar har inte varit så bra på att faktiskt slicka. Det är bra att penetrera medans man slickar mer i sidleds..
    Och sen att de gärna vill känna när dom har nått inne i sig. 

När man blir bra på att läsa signaler inser man att det bara är bra att slicka mycket lite. 
  • Kanonen56
    Anonym (Anna) skrev 2025-08-03 22:50:51 följande:
    Oj vad du generaliserar.
    Jag är kvinna och min partner slickar 90% tills jag kommer och sen penetrerar.
    Tror ni gillar mer när man slickar resten utav kroppen också.

Jag själv älskar att slicka till orgasm... Men jag har märkt att de flesta brudar hamnar i huvudet och bara gillar när man gör det mycket lite. 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2025-08-03 10:33:17 följande:

Detta är en fantasi jag har att spruta i tjejen sedan gå ner å slicka henne till orgasm . Men så svårt då när man själv kommit så försvinner den lusten . men en upprepande fantasi :) 

Jo men efter du kommit så ligg och gosa lite, fortsätt att kyssa henne osv. Med andra ord, försök dryga ut det 5 min så får du snart stånd igen och då är det lätt att gå ner på henne.

Sen när man väl är där nere blir man ju så kåt att det blir en andra runda. 

jag älskar att göra det!!! 

• Anonym (Bengt)

Älskar och slicka man blir kåt.

Svar på tråden Om han går ner på dig efter han kommit!