Om han går ner på dig efter han kommit!
Om din partner går ner och slickar dig efter han kommit i dig, är det okej eller konstigt?
Om din partner går ner och slickar dig efter han kommit i dig, är det okej eller konstigt?
Usch, nej! Jag skulle bli väldigt avtänd om han gjorde det.
Absolut inte. Hade gjort slut på momangen om han förslog nåt sånt. En normal man intresserar sig för sin kvinna och inte mäns kroppsvätskor. Gay så det bara skriker om det.
Vill han göra det så varsågod.
Han behöver ju inte slicka upp satser från hålet, det känns lite äckligt. Men han får gärna va där uppe och slicka
Vänd på det:
Om tjejen suger av en efter att man har varit inne i henne och om hon gör det på eget initiativ utan att veta att man går igång på det - SÅ JÄVLA SEXIGT!!!
Vänd på det:
Om tjejen suger av en efter att man har varit inne i henne och om hon gör det på eget initiativ utan att veta att man går igång på det - SÅ JÄVLA SEXIGT!!!
Vänd på det:
Detta är en fantasi jag har att spruta i tjejen sedan gå ner å slicka henne till orgasm . Men så svårt då när man själv kommit så försvinner den lusten . men en upprepande fantasi :)
Jo men efter du kommit så ligg och gosa lite, fortsätt att kyssa henne osv. Med andra ord, försök dryga ut det 5 min så får du snart stånd igen och då är det lätt att gå ner på henne.
Sen när man väl är där nere blir man ju så kåt att det blir en andra runda.
jag älskar att göra det!!!
Älskar och slicka man blir kåt.