• Anonym (Alex)

Sexprat just under sexet

När jag och min sambo har sex händer det att vi pratar om sexiga fantasier. Det blir som en del av den sexiga stunden som vi har tillsamman. Men när vi slutar och vi båda har kommit fortsätter vi inte att prata om det vi alldeles nyss sa eller erkände under kärleksakten utan istället är det som om inget av det där snuskiga vi sa gäller eller ska kommas ihåg. Är det någon som känner igen er eller hur är det för er? Jag ser inget bekymmer i detta utan detta inlägget är mer som en reflektion.

• Svar på tråden Sexprat just under sexet
  • Anonym (va)

Varför skulle ni prata om det?

• Anonym (Bert-Åke)

Det som händer i sängen stannar i sängen.

Det härliga med trygg sex med ens partner är att man kan våga vara någon annan, rollspela, ge sig hän, dominera, vara undergiven, överskrida gränser, fantisera tillsammans. Det kan bli svårare att våga om partnern pratar om det efteråt. "Varför gjorde du så där? Varför sa du så där?"

Jag älskar att fantisera, tyvärr inte min fru. Jag gör det ändå ibland, i hennes öra, och hon accepterar det. Till en gräns. Hon tycker i princip att man kan fantisera om vad som helst, så länge det stannar i fantasin.

• Anonym (J)
    Anonym (Bert-Åke) skrev 2025-08-04 16:29:42 följande:

Det som händer i sängen stannar i sängen.

Det härliga med trygg sex med ens partner är att man kan våga vara någon annan, rollspela, ge sig hän, dominera, vara undergiven, överskrida gränser, fantisera tillsammans. Det kan bli svårare att våga om partnern pratar om det efteråt. "Varför gjorde du så där? Varför sa du så där?"

Jag älskar att fantisera, tyvärr inte min fru. Jag gör det ändå ibland, i hennes öra, och hon accepterar det. Till en gräns. Hon tycker i princip att man kan fantisera om vad som helst, så länge det stannar i fantasin.

Du är alltså otrogen. 
  • Anonym (J)

Nej det där är inget jag någonsin sysslat med men gillar ni det så kör på. Varför undrar du om andra gör så? Tror du det är något fel med det? 

• Anonym (J)

Mer märkligt att ni inte kan prata om det efteråt isåfall men alla är olika 

• Anonym (MAN)

Jag känner igen mig! Vi brukar prata lite dirty med varandra, ofta att det är någon annan msn som är med oss och knullar henne. Hon går igång på det och jag med såklart. När hon, eller jag kommit så slutar vi i princip att prata om det till nästa gång vi tar upp det och då oftast i sexuella sammanhang. Vi har pratat om det utanför sängen men de tillfällena är lätträknade.  

Anonym (Alex) skrev 2025-08-03 17:44:12 följande:
    Sexprat just under sexet

När jag och min sambo har sex händer det att vi pratar om sexiga fantasier. Det blir som en del av den sexiga stunden som vi har tillsamman. Men när vi slutar och vi båda har kommit fortsätter vi inte att prata om det vi alldeles nyss sa eller erkände under kärleksakten utan istället är det som om inget av det där snuskiga vi sa gäller eller ska kommas ihåg. Är det någon som känner igen er eller hur är det för er? Jag ser inget bekymmer i detta utan detta inlägget är mer som en reflektion.

Svar på tråden Sexprat just under sexet