Någon har skickat in mitt kontoutdrag till försörjningsstöd?

Fick brev från försörjningsstöd idag om att jag har skickat in kontoutdrag men inte någon ansökan och att om jag vill ansöka så måste jag göra en ansökan.
Jag har inte skickat in någonting och har inga planer på att ansöka. De har inte telefontid idag, ska ringa nästa gång de har det. Men jag blir rädd.. och förstår absolut ingenting.
Det är väl bara banken som har tillgång till mina kontoutdrag? De skickar väl inte in något till försörjningsstöd, det låter jättekonstigt. Och om de nu hade gjort det borde de ju ha sett att jag inte har rätt till det. Jag har lägsta nivån på föräldrapenning men får hjälp av barnens pappa och ibland av min familj så jag klarar mig och hamnar absolut över existensminimum.
Jag fick försörjningsstöd en kort period (några månader) för snart 4 år sen när jag var sjukskriven men efter det har jag varken fått eller sökt. Vad kan det här vara , någon som har någon aning?
Kan det bara ha blivit fel och det är någon annans kontoutdrag? Eller har någon skickat in något som ska föreställa mina? Förstår som sagt absolut ingenting. Brevet är adresserat till mig så det har inte blivit fel där.