Jag fattar int
Kan någon förklara för mig hur en del tjejer fungerar. Min kompis pojkvän betedde sig som en ren och skär idiot förra helgen, skickade dryga sms där han bland annat skrev att hon skulle packa ner alla hans kläder och att de har ett tråkigt förhållande bara för att de inte gör något. När det är han som sätter sig i soffan med sin mobil så fort de har ätit och skulle min frågar om de ska göra något så orkar eller vill han inte. Vad gör man då?
Förra helgen blev han full trots att han inte tål alkohol. I detta stadiet så ska man absolut inte ta fram sin mobil och börja skriva en massa sms som man dagen efter "inte kommer" ihåg till sin partner. Så varför händer det?
Min vän hörde av sig till mig när detta hände och jag sa till henne lämna honom nu för detta är inte första gången det händer utan mer den femtioelfte gången. Lyssnade hon på mig? Nej tyvärr inte, hon hotade lite grann med att om det händer igen så glider de ifrån varandra.
Nu kommer det bästa, idag är hon med pojkvännen hos hans föräldrar och hjälper dem vilket inte är fel, men just bara det här att det som hände i helgen har inte hänt. Hur långt kan man sjunka för kärleken? Jag hade aldrig gjort det så mycket stolthet har jag och man utnyttjar inte mig psykiskt.
Är jag helt lost in translation som inte förstår hur tänker. För att bli så sårad en dagen och sedan är det precis som inget har hänt, Hur jäkla korkad får man vara?
Visst hon lever sitt liv men snälla