• Anonym (Anonym)

Jag har dissat många toppentjejer

Tja 

Innan du börjar läsa så lyssna på denna låt för inlevelse: 

Jag har dissat många tjejer genom åren och det är dags för mig att skämmas genom att erkänna detta. 

Det fanns en toppentjej som ville bli tillsammans med mig och jag hade garanterat varit lycklig med henne men jag ville inte vara med henne. Hon blev chef för olika verksamheter Jag tyckte bara att hon inte föll mig i smaken. Det fanns massa saker jag störde mig på med henne egentligen, hon ville ha sex med mig för fort vilket gav mig (SLUT) vibbar. Hon var kanske en 6.5a utseendemässigt med. Utseendet trasslade till det också. Men på den tiden var jag naiv och tyckte att utseendet inte har stor betydelse. 

Var det dumt av mig att inte vilja vara tillsammans med henne för att hon ville knulla för fort? 

Det blev som jag misstänkte också, att hon skaffade sig en partner oavsett då hon inte kan hålla fingrarna i styr, jag menar varför vara tillsammans med någon som kommer vara tillsammans med vem som helst om inte med dig?

Skulle du varit ihop med en tjej som skulle välja att vara tillsammans vem som helst om inte med dig?

• Svar på tråden Jag har dissat många toppentjejer
  • Anonym (ffs)

Nej, bara nej. Låt oss inte ta denna sk diskussion.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (ffs) skrev 2025-08-05 22:18:48 följande:

Nej, bara nej. Låt oss inte ta denna sk diskussion.

Jo,

Skulle du valt att bli tillsammans med en tjej som ändå skulle vara tillsammans med vem som helst om inte med dig?
  • Anonym (H)

Om hon nu har sex och går in i förhållanden så lättvindigt enligt dig så är väl även du som vem som helst och inte mer speciell än andra män. Du var en i raden för henne och ingen hon fäste någon större vikt vid eftersom hon så snabbt gick vidare.
    Du däremot verkar irritera dig på att någon som du anser dig bättre än inte deppade ihop när du dumpade henne. 

• Anonym (Anonym)
    Anonym (H) skrev 2025-08-05 22:39:34 följande:

Om hon nu har sex och går in i förhållanden så lättvindigt enligt dig så är väl även du som vem som helst och inte mer speciell än andra män. Du var en i raden för henne och ingen hon fäste någon större vikt vid eftersom hon så snabbt gick vidare.
    Du däremot verkar irritera dig på att någon som du anser dig bättre än inte deppade ihop när du dumpade henne. 

Jag sörjde redan från början över att hon var en tjej som skulle valt vem som helst att vara tillsammans med och inte över att hon gick vidare. 

Skulle du varit ihop med en tjej som skulle valt vem som helst?
  • Anonym (Gina)

Varför tror du hon skulle vara med vem som helst? Är hon en trevlig tjej som ser helt okej ut finns det ju många män som vill träffa henne. Var hon ute efter en relation och lyckades träffa någon är det troligtvis någon hon tyckte om. Att du bröt med henne fick henne nu bara att inse att du inte var den för henne, slickade sina sår och gick vidare. Välkommen till dejtingens värld.

• Fjäril kär

Eftersom ni inte hade någon relation alls mer än nån dejt så fanns det väl helt enkelt inte känslor där . Hon gick helt enkelt vidare i livet och hittade en partner hon älskar och vill leva med.

Vad i detta har du svårt att förstå?  

Du dissade henne och hon dissade dig.  End of story. 

• Anonym (Granbarr)

Är det intr så ts att du snarare inte kan acceptera att en tjej går vidare utan att tjata, böna  och be? 

För då plötsligt förvandlar du henne till en hora..  alla som inte vill ha dig är horor ...

• Ikaros12

En av förutsättningarna för mig att gå in i en relation är att vi båda är öppna för kärlek. Det vill säga båda två förstå att vi är utbytbara för att hårdra det. självklart är ingen tillsammans med vem som helst, men att förstå att kärlek och min syn på en annan person kommer från mig själv, gör att jag ser kärlek som ett verb. Det är något man gör och vårdar. Vilket gör att jag har lätt att bli kär om jag gillar personen. Jag älskar känslan av att bara se en person och bli sedd av den. Men att samtidigt förstå att mitt liv inte hänger på den, eller att hennes liv hänger på mig är ovärderligt i en relation. Svartsjuka blir mindre, jag känner mig självständig i en relation, jag är betydligt mer kärleksfull, kommunicerar mycket bättre och kan njuta väldigt mycket mer av relationen. Jag vet att jag kan bli väldigt kär i många, men är aldrig intresserad av kärlek till en annan då jag är i en sådan relation. På samma sätt som jag förutsätter att den jag är i relation med har varit upp över öronen kär i andra många gånger i livet. Det har i sin tur format henne till den underbara person som hon är nu. Strävan efter att vara den enda i någons hela liv är bara att slå på sig själv. Omöjligt!

• Anonym (Annat)

Eller så märkte hon att du saknade känslomässig mognad ( du rejtar tjejers utseenden). Hon befann sig säkert på en högre nivå.

Den dagen du är känslomässigt mogen är du redo att hitta en tjej. Inte innan dess. Tjejer märker av såna saker och vågar inte satsa på  förhållande då.

Det är mina två cent.

• Anonym (V)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-08-05 22:05:33 följande:
    Jag har dissat många toppentjejer

Tja 

Innan du börjar läsa så lyssna på denna låt för inlevelse: 

Jag har dissat många tjejer genom åren och det är dags för mig att skämmas genom att erkänna detta. 

Det fanns en toppentjej som ville bli tillsammans med mig och jag hade garanterat varit lycklig med henne men jag ville inte vara med henne. Hon blev chef för olika verksamheter Jag tyckte bara att hon inte föll mig i smaken. Det fanns massa saker jag störde mig på med henne egentligen, hon ville ha sex med mig för fort vilket gav mig (SLUT) vibbar. Hon var kanske en 6.5a utseendemässigt med. Utseendet trasslade till det också. Men på den tiden var jag naiv och tyckte att utseendet inte har stor betydelse. 

Var det dumt av mig att inte vilja vara tillsammans med henne för att hon ville knulla för fort? 

Det blev som jag misstänkte också, att hon skaffade sig en partner oavsett då hon inte kan hålla fingrarna i styr, jag menar varför vara tillsammans med någon som kommer vara tillsammans med vem som helst om inte med dig?

Skulle du varit ihop med en tjej som skulle välja att vara tillsammans vem som helst om inte med dig?

Rätt konstigt. En toppentjej är väl den som du blir förälskad i, åtminstone lite grand?

För det finns ju massor med justa tjejer som ser trevliga ut. Man kan ändå inte bli ihop med vilken som helst av dem. Man passar inte med alla.

Så blev du inte riktigt attraherad av hennes utseende och person, så då var det väl fel person?

Sedan kan man ha olika tankar om hur snabbt man har sex, det skiljer sig åt mellan personer.

Den allmänna trenden bland unga nu säga vara att leta efter ett lite seriöst förhållande, att leta efter någon att vara tillsammand med på sikt. 
Svar på tråden Jag har dissat många toppentjejer