Jag har dissat många toppentjejer
Tja
Innan du börjar läsa så lyssna på denna låt för inlevelse:
Jag har dissat många tjejer genom åren och det är dags för mig att skämmas genom att erkänna detta.
Det fanns en toppentjej som ville bli tillsammans med mig och jag hade garanterat varit lycklig med henne men jag ville inte vara med henne. Hon blev chef för olika verksamheter Jag tyckte bara att hon inte föll mig i smaken. Det fanns massa saker jag störde mig på med henne egentligen, hon ville ha sex med mig för fort vilket gav mig (SLUT) vibbar. Hon var kanske en 6.5a utseendemässigt med. Utseendet trasslade till det också. Men på den tiden var jag naiv och tyckte att utseendet inte har stor betydelse.
Var det dumt av mig att inte vilja vara tillsammans med henne för att hon ville knulla för fort?
Det blev som jag misstänkte också, att hon skaffade sig en partner oavsett då hon inte kan hålla fingrarna i styr, jag menar varför vara tillsammans med någon som kommer vara tillsammans med vem som helst om inte med dig?
Skulle du varit ihop med en tjej som skulle välja att vara tillsammans vem som helst om inte med dig?