• Anonym (Bloomman)

Vi som vill ha ett plus på stickan!

Hej!
    Tänkte att vi som önskar oss ett + på stickan i September (eller kommande månader) kan följas åt i denna tråd?
    Jag har äl ca 4sept och vi har bestämt oss för att gå all in för att försöka pricka den! För att sedan hoppas på ett plus i slutet av månaden.. 🤞🏼

Häng med i tråden så kan vi uppdatera varandra hur det går för skojs skull!😃

• Svar på tråden Vi som vill ha ett plus på stickan!
  • Anonym (Hejhej)

Hej!
    Måste bara svara för att jag också bör ha Ägglossning 4 sep ☺️  Har försökt några månader så har börjat tappa hoppet men vi får hoppas på att 4 sep är då det händer😊

• Anonym (Bloomman)
    Anonym (Hejhej) skrev 2025-08-08 18:58:56 följande:

Hej!
    Måste bara svara för att jag också bör ha Ägglossning 4 sep ☺️  Har försökt några månader så har börjat tappa hoppet men vi får hoppas på att 4 sep är då det händer😊

Heej! Kul att följas åt då!! Jag börjar också tappa hoppet men vi får ju helt enkelt peppa varandra😃 
    Det blir 8e försöket för oss i Sept.. Men denna gång har jag köpt cb ägglossningstest som jag ska köra med. 
    Känner av min ägglossning ganska tydligt men vill vara helt säker denna gång så jag inte misstar mina symtom.

Testar du vid äl?🙂
  • Anonym (Hejhej)
    Anonym (Bloomman) skrev 2025-08-10 18:58:25 följande:
    Heej! Kul att följas åt då!! Jag börjar också tappa hoppet men vi får ju helt enkelt peppa varandra😃 
    Det blir 8e försöket för oss i Sept.. Men denna gång har jag köpt cb ägglossningstest som jag ska köra med. 
    Känner av min ägglossning ganska tydligt men vill vara helt säker denna gång så jag inte misstar mina symtom.

Testar du vid äl?🙂

Här är det 4e försöker i september. 

Har testat med cb från förra cykeln och fått tydliga smileys men det har inte riktigt klaffat så vi har nog inte prickat in rätt dag ändå. Men nu har jag involverat sambon lite mer så han iaf vet vilken vecka som gäller... ;)

Spännande att se om dina symptom stämmer överens med testen! Jag tycker att sekretet har stämt någorlunda med när jag har fått positivt test. Däremot så tycker jag sexlusten är större några dagar innan. Det är en djungel det här...

• Lilly48

Jag hoppar också in här! ☺️ 
    Har beräknad äl den 2/9.
    Andra försöket, dock med insemination så det är inte riktigt samma situation, men vi är iallafall ute efter samma resultat 🥰

Svar på tråden Vi som vill ha ett plus på stickan!