• Anonym (Anonym)

Flört bor hemma hos förälder

Hur tar jag upp med min flört varför han bor hemma ? Han har inte sagt själv att han bor med sin pappa jag sökte på honom på mrkoll och såg att han bodde ihop med en äldre man som visade sig vara hans pappa. En som jag känner sa till mig att han kanske är bisexuell eller bög men det tror jag inte att han är. Kanske var dumt men var tvungen att söka på mannen som han bodde ihop med på fb och mannen har taggat min flört i en bild på hans dotter och skrivit typ "mitt älskade barnbarn" Min flört hade ett förhållande med barnets mamma från 2017-2023 enligt mrkoll så har han varit folkbokförd på samma adress i 15 år han kanske bodde med sin tjej men var skriven på samma adress som sin pappa när dom var tillsammans har inte frågat honom. Skulle kännas stelt och jobbigt om hans pappa hör när vi har sex t.ex om vi är hemma hos honom. Vill inte att hans pappa ska höra om jag stönar men känns lite tråkigt om jag måste vara tyst när vi har sex vill kunna njuta. Brukar sovrummen ligga vägg i vägg med varandra om man bor i lägenhet ? Vet att min flört har haft flera förhållanden och legat med en del men han kanske som sagt har varit hemma hos dom då han har pratat om att han gillar att ha sex t.ex i en bil eller i skogendet kanske är för att han bor med sin pappa eller så kanske han bara går igång på det ändå.
  • Svar på tråden Flört bor hemma hos förälder
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Det fuskas vilt)

Det är inte säkert han bor där han är folkbokförd. Fråga var han bor.

• Anonym (X)
    Anonym (Det fuskas vilt) skrev 2025-08-08 18:08:06 följande:

Det är inte säkert han bor där han är folkbokförd. Fråga var han bor.

Ja, det är ju attraktivt med en bidragsfuskare. Eller inte.
  • Anonym (...,,,)

Varför ens fundera på sånt här när ni aldrig ens har träffats?????

Har du aldrig varit i en lägenhet? Du har väl inte bott på ett boende I hela ditt liv?

Har du haft sex tidigare? I så fall var det där du bor eller någon annanstans? Om det var där du bor borde du väl ha varit orolig att personalen skulle höra nåt?

Kan/får du ta in på hotell kanske det vore en bättre idé?
    Eller köra hans B-grej i bilen eller skogen (som män gör när de köper prostituerade) om det är okej för dig?

Men som sagt, steg ett - TRÄFFAS en enda gång. Risken finns att det inte blir nåt mer efter det.

Förstår inte varför du inte bara åker dit? Skriv "mellan kl 09-16 på lördag har jag möjlighet att vänta på dig vid tågstationen, du behöver bara säga en tid"

Sedan inväntar du svar.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (...,,,) skrev 2025-08-08 18:30:50 följande:

Varför ens fundera på sånt här när ni aldrig ens har träffats?????

Har du aldrig varit i en lägenhet? Du har väl inte bott på ett boende I hela ditt liv?

Har du haft sex tidigare? I så fall var det där du bor eller någon annanstans? Om det var där du bor borde du väl ha varit orolig att personalen skulle höra nåt?

Kan/får du ta in på hotell kanske det vore en bättre idé?
    Eller köra hans B-grej i bilen eller skogen (som män gör när de köper prostituerade) om det är okej för dig?

Men som sagt, steg ett - TRÄFFAS en enda gång. Risken finns att det inte blir nåt mer efter det.

Förstår inte varför du inte bara åker dit? Skriv "mellan kl 09-16 på lördag har jag möjlighet att vänta på dig vid tågstationen, du behöver bara säga en tid"

Sedan inväntar du svar.

Eh jo jag varit hem till folk som bor i lägenhet tidigare men jag har inte direkt varit in i deras sovrum, jag har själv växt upp i villa.

Ja jag har haft sex innan men det anser jag inte angår dig , jag har haft sex hemma när jag bodde hos mina föräldrar och på mitt boende också och på andra ställen.

Nej man kan inte höra in i min lägenhet för min lägenhet ligger längst bort i en villa så för min säng står så tar huset slut min närmsta granne bor 3 dörrar bort från mig så hon borde inte höra om jag har sex.

Vem säger att han skulle betala pengar för att ligga med mig?! Och om han nu skulle göra det så skulle jag inte ta emot dom för jag är ingen hora.

Han kanske inte kan träffas när som helst för att han har barn ??
  • Anonym (...,,,)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-08-08 18:56:58 följande:
    Eh jo jag varit hem till folk som bor i lägenhet tidigare men jag har inte direkt varit in i deras sovrum, jag har själv växt upp i villa.

Ja jag har haft sex innan men det anser jag inte angår dig , jag har haft sex hemma när jag bodde hos mina föräldrar och på mitt boende också och på andra ställen.

Nej man kan inte höra in i min lägenhet för min lägenhet ligger längst bort i en villa så för min säng står så tar huset slut min närmsta granne bor 3 dörrar bort från mig så hon borde inte höra om jag har sex.

Vem säger att han skulle betala pengar för att ligga med mig?! Och om han nu skulle göra det så skulle jag inte ta emot dom för jag är ingen hora.

Han kanske inte kan träffas när som helst för att han har barn ??
    Va? Jag menade inte att Du skulle ta betalt för sex. Jättekonstigt att du missuppfattade det så. Jag menade att det låter som ett sunkigt sätt att ha sex med sin nya kärlek på och att män brukar göra på det sättet när de köper sex. Inte att DU är prostituerad. 

Jag hade barnet i åtanke när jag skrev att du är tillgänglig hela dagen så får han välja den tid som passar. Barnet har han ju bara ett par timmar, låter inte som nån heldag ibland då det är inget hinder.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (...,,,) skrev 2025-08-08 23:04:50 följande:
    Va? Jag menade inte att Du skulle ta betalt för sex. Jättekonstigt att du missuppfattade det så. Jag menade att det låter som ett sunkigt sätt att ha sex med sin nya kärlek på och att män brukar göra på det sättet när de köper sex. Inte att DU är prostituerad. 

Jag hade barnet i åtanke när jag skrev att du är tillgänglig hela dagen så får han välja den tid som passar. Barnet har han ju bara ett par timmar, låter inte som nån heldag ibland då det är inget hinder.
    Ok ja alltså han gillar att ha sex i sängen eller soffan eller så också men ibland kanske det känns lite spännande att ha sex på ställen där det finns risk att man kan bli påkommen självklart så kommer vi ju inte ha sex precis vid en lekpark eller i mitt ute på gatan men man kan ju gå in bit in i skogen sent på kvällen så brukar det inte vara nån i skogen som kan se eller stanna med bilen på nån liten väg nära nån skog eller vid en sjö eller så. 

Ok ja jag har inte velat lägga mig i hur han gör med sin dotter men jag tror att han träffar henne 2-3 gånger i veckan några timmar varje gång.
  • Anonym (+)

Tycker du gör det lite svårare än det behövt vara, och förstår inte varför du spinner iväg så mycket innan du vet. Det blir också att du börjar forma tankar om honom som kanske är baserade på något som inte alls överensstämmer med verkligheten. 
    Kan finnas många förklaringar, men finns bara en lösning och det är ju att börja fråga om hur han bor och se vad han själv ger när ni pratar om ämnet.
    (Och btw, att ta sin adress på annan ort kan bero på flera saker och behöver inte alls vara bidragsfusk)

Kan ju då också höra med honom om han bor själv eller om han delar med någon. Kan ju nämna typ att det är ju så vanligt idag att man delar med vänne, så därför du frågad  
    Och man kan faktiskt låta bli att ha sex när farsan är hemma då också ju. 
    Bor du inte ensam själv? För annars är det ju bara att ni är hos dig om det jag vara lite mer intimt. 
    Själv bor jag ensam, men kan ändå tycka det är något lite hett med att göra det i bil eller naturen  eller så, så det tycker jag inte heller tyder på något kring hans boendesituation

• Anonym (Mark)

Vad är problemet? Om du har så mycket problem kring detta. Är de väl bara avsluta. Ingen som säger att du måste dejta honom liksom. Sådana människor har jag aldrig förstått mig på. 

Sedan vet om personer som fortfarande varit listade hos sina föräldrar. Fast dom bott med en annan person I flera år. Hade en kvinnlig vän som bodde ihop med en man i London i flera år, när hon var runt 22-27.  Det säger faktiskt inte så jättemycket det där med adresser och någons liv. 

För övrigt låter du galen, med alla dina kontroller och besatthet av att veta hela hans livshistoria. Ni ska väl inte gifta er?  Allt detta för en "flört". Dessutom har du alldeles för mycket problem med detta. Gå vidare är mitt råd. Du kommer aldrig komma över det .

• Xenia

Ni har aldrig träffats och känner egentligen inte varandra. Ändå utgår du från att ni absolut ska ha sex första gången ni ses. Tänk om ni inte ens gillar varandra när ni väl träffas och det bara blir stelt och konstigt. Ska ni ändå ha sex?

Skulle det inte passa med sex just där och då kan ni ju vänta tills han besöker dig. Eller låt första träffen vara hos dig.

Du vågar inte ens fråga varför han fortfarande bor hos sin far, eftersom du inte känner honom. Men sex är du beredd att ha ändå.

Det är ju tvärtom mot hur t ex jag reagerar. Jag vågar fråga den som jag inte känner, däremot vill jag inte ha sex med någon jag inte känner.

• Anonym (Anonym)
    Xenia skrev 2025-08-09 02:39:57 följande:

Ni har aldrig träffats och känner egentligen inte varandra. Ändå utgår du från att ni absolut ska ha sex första gången ni ses. Tänk om ni inte ens gillar varandra när ni väl träffas och det bara blir stelt och konstigt. Ska ni ändå ha sex?

Skulle det inte passa med sex just där och då kan ni ju vänta tills han besöker dig. Eller låt första träffen vara hos dig.

Du vågar inte ens fråga varför han fortfarande bor hos sin far, eftersom du inte känner honom. Men sex är du beredd att ha ändå.

Det är ju tvärtom mot hur t ex jag reagerar. Jag vågar fråga den som jag inte känner, däremot vill jag inte ha sex med någon jag inte känner.

Jag är ganska säker på att vi kommer ligga med varandra första gången vi träffas sen kanske jag är en billig hora som är kåt och tycker om att ha sex då tyck vad du vill. Jag skäms iaf inte för att jag gillar att ha sex.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Mark) skrev 2025-08-09 02:24:04 följande:

Vad är problemet? Om du har så mycket problem kring detta. Är de väl bara avsluta. Ingen som säger att du måste dejta honom liksom. Sådana människor har jag aldrig förstått mig på. 

Sedan vet om personer som fortfarande varit listade hos sina föräldrar. Fast dom bott med en annan person I flera år. Hade en kvinnlig vän som bodde ihop med en man i London i flera år, när hon var runt 22-27.  Det säger faktiskt inte så jättemycket det där med adresser och någons liv. 

För övrigt låter du galen, med alla dina kontroller och besatthet av att veta hela hans livshistoria. Ni ska väl inte gifta er?  Allt detta för en "flört". Dessutom har du alldeles för mycket problem med detta. Gå vidare är mitt råd. Du kommer aldrig komma över det .

Nej jag har inte sagt att vi ska gifta oss heller ?! Du låter ganska galen du med som känner att du måste kommentera mitt inlägg. Ingen säger att du måste kommentera mitt inlägg LIKSOM. Det är helt frivilligt att läsa och om du stör dig så extremt mycket på mig så är mitt råd att låta bli att läsa inlägget .
  • Anonym (A4)

Jag fattar inte riktigt hur det här kan vara ett problem. Om du undrar hur han bor så får du väl fråga honom om det, helt enkelt. 

• Anonym (Lite överdrivet)

Läskigt hur TS snokar runt och bygger upp hela scenarier/fantasier hur det ev kan vara.

Vad hände med att fråga din flört när läget är rätt?

Svar på tråden Flört bor hemma hos förälder