• Anonym (HH)

Fantasier vid sex

Har en liten fråga.
    jag är gift och har barn och vi är kära i varandra och vi har bra sex liv.
    ibland när vi har sex jag säger till min fru att hon ska tänka på en man som vi känner för att krydda lite till och jag blir mer kåt.
    har märkt att min fru har mycket bättre orgasm när hon tänker på en annan man än när vi har bara sex, hon är högljud, pratar under sex men hon har en vanlig orgasm när vi har sex utan fantasier.
    är det någon kvinna som känner sig i detta och varför?
    önskar er trevlig helg

• Svar på tråden Fantasier vid sex
  • Anonym (No)

Alltså nej..när jag och min man har sex så tänker jag ofta på att vi kanske är i offentlig miljö eller att någon ser oss. Det tänder mig. Men skulle min man få för sig att säga åt mig vad jag ska bli upphetsad av så hade jag torkat ihop. Är du verkligen säker på att hon tycker om det?

• Anonym (Ok)

Inte upplevt men sannolikt är det för att det kommer från dig hon kanske tänder på att du säger till henne vad hon ska tänka? Testa att ge andra inputs och se vad som händer. I övrigt är det säkert för att det är förbjudet snarare än just han. Annars skulle hon ju varit med honom och inte dig?

• Anonym (HH)
    Anonym (No) skrev 2025-08-09 17:15:54 följande:

Alltså nej..när jag och min man har sex så tänker jag ofta på att vi kanske är i offentlig miljö eller att någon ser oss. Det tänder mig. Men skulle min man få för sig att säga åt mig vad jag ska bli upphetsad av så hade jag torkat ihop. Är du verkligen säker på att hon tycker om det?

Vi gillar det både två precis när vi tänker på en man som vi känner både, hon har sex med mig med i huvudet det är med det andra mannen som hon har sex och blir hon väldigt upphetsad och hon får en stark orgasm
  • Anonym (HH)
    Anonym (Ok) skrev 2025-08-09 18:18:58 följande:

Inte upplevt men sannolikt är det för att det kommer från dig hon kanske tänder på att du säger till henne vad hon ska tänka? Testa att ge andra inputs och se vad som händer. I övrigt är det säkert för att det är förbjudet snarare än just han. Annars skulle hon ju varit med honom och inte dig?

Det stämmer det är det förbjudna som gör sex med skönt.
    vilka inputs rekommenderar du till mig?
  • Anonym (Ok)

Skulle hon tex kunna tänka på att någon ser er, att det står någon och kollar och runkar eller liknande? Många går igång på tanken på att bli upptäckta. 

• Anonym (HH)
    Anonym (Ok) skrev 2025-08-09 20:11:50 följande:

Skulle hon tex kunna tänka på att någon ser er, att det står någon och kollar och runkar eller liknande? Många går igång på tanken på att bli upptäckta. 

Hon gillar mest ha sex med en annan man och jag sitter på soffan och bara titta då går hon igång
Svar på tråden Fantasier vid sex