• Anonym (SN)

Vad är snuskigt för er?

Jag har träffat en ny kvinna och hon pratar om att hon vill ha snuskigt sex men berättar inte vad det är för henne.

Vad är snuskigt sex för er?

• Svar på tråden Vad är snuskigt för er?
  • Anonym (n)

Typ allt som är lite äckligt, analsex, slicka i röven och liknande? Pissex (squirt).

• Anonym (SN)
    Anonym (n) skrev 2025-08-10 16:19:36 följande:

Typ allt som är lite äckligt, analsex, slicka i röven och liknande? Pissex (squirt).

När du skriver äckligt, betyder det att du inte gillar dessa saker?
  • Anonym (n)
    Anonym (SN) skrev 2025-08-10 16:22:32 följande:
    Precis. Så snuskigt för mig ger inte positiva associationer. Men andra tycker nog olika.
  • Anonym (H)
    Anonym (SN) skrev 2025-08-10 16:18:12 följande:
    Vad är snuskigt för er?

Jag har träffat en ny kvinna och hon pratar om att hon vill ha snuskigt sex men berättar inte vad det är för henne.

Vad är snuskigt sex för er?

När en annan kille sätter på min pojkvän i röven samtidigt som han suger ännu en kille.  Jag tittar bara på
  • Anonym (?)
    Anonym (SN) skrev 2025-08-10 16:22:32 följande:
    Vad är det för fråga?? Vad tror du själv?
    Gillar du själv sådant som är äckligt i dina ögon?
    Jösses jävlar ....
  • Anonym (Granbarr)

Det är ju omöjligt att svara på..  alla har vi olika preferenser och erfarenheter.. 

Finns många som anser analsex är det snuskigastr man kan göra medan andra tycker att wetsex är snuskigt och ytterligare andra har andra saker 

Generellt är det väl så att snuskigt är väl precis på gränsen till vad man anser ens gränser går. Nånting som både kittlar fantasin och samtidigt känns som gränsfall för en själv. 

Du får testa helt enkelt.  Du märker ganska fort vad hon verkar gå igång på. 

• Anonym (SN)
    Anonym (?) skrev 2025-08-10 17:09:00 följande:
    Vad är det för fråga?? Vad tror du själv?
    Gillar du själv sådant som är äckligt i dina ögon?
    Jösses jävlar ....
    Varför är du i den här tråden? Uppfattar du att du tillför något? 
  • Anonym (Per Spektiv)
    Anonym (SN) skrev 2025-08-11 13:10:36 följande:
    Varför är du i den här tråden? Uppfattar du att du tillför något? 
    Det tycker jag nog att personen gör. Lite perspektiv är nog inte så dumt ibland.
  • Anonym (Kvinna)

Bästa är väl att fråga henne vad hon menar? Snuskigt behöver inte betyda extrema saker.

• Anonym (Lars-Bertil)
    Anonym (Kvinna) skrev 2025-08-11 13:49:12 följande:

Bästa är väl att fråga henne vad hon menar? Snuskigt behöver inte betyda extrema saker.

Men hon kanske inte vill berätta, hon kanske vill bli överraskad. Kanske bättre att prova olika gränsöverskridande saker och se hur hon reagerar.

Jag gjorde en "kryddlista" en gång med olika sexuella varianter, och hon fick betygsätta från 1-5. Det gav en del nya insikter, men det allra mesta satte hon tyvärr en etta på.
  • Anonym (man52)

Snuskigt behöver inte heller likställas med äckligt...

Snuskigt kan ju helt enkelt vara att hon vill att det skall vara lite mer spontant, lite mer "pang på" ibland, att man är lite mer verbal (!) när man väl har sex, att man har sex på lite "andra platser" en enbart i sängen med lampan släckt och neddragna persienner...

sen kan det handla om positioner, det kan handla om vilka "hål" är tillgängliga...

Det kan handla om att man vill ha attiraljer med när man har sex... leksaker, diverse klädesplagg etc bla bla...

TS får helt enkelt fortsätta och kommunicera och kanske kommer kvinnan tillslut kunna sätta lite ord på vad hon menar med "snuskigt"...

• Anonym (SN)
    Anonym (Per Spektiv) skrev 2025-08-11 13:35:37 följande:
    Det tycker jag nog att personen gör. Lite perspektiv är nog inte så dumt ibland.
    Intressant svar, utveckla gärna vad du ser för nya perspektiv.

Blända mig med dina analyser och utveckling.
  • Anonym (piggelina)

Jag tycker inlägget om en "kryddlista" ovan var bra.

Gör en sån och låt henne sätta siffror så kan du kolla på facit sen och ta inspiration, om det är svårt att prata om.

Det är ju svårt för både oss och dig att med den knappa informationen veta om hon vill kleta in sig med chokladpudding och bli renslickad, att du ska kalla henne fula saker i sängen eller ta henne i tvåan medan du ropar yeehaw!

Svar på tråden Vad är snuskigt för er?