Anonym (Du r kär) skrev 2025-08-11 17:57:34 följande:
Du kramade ju också tillbaka jättelänge. Dessutom dröjde du dig kvar länge efter att ni sagt hejdå. Du pratar mycket om ditt privatliv med honom.
Dessutom vill du gärna läsa in att han är kär i dig.
Alla tecken tyder på att du vill mer.
Jag var tvungen att stanna en stund till då jag väntade på att dom skulle bli klara med en sak jag skulle ta därifrån så jag dröjde mig inte kvar för att få prata med honom.
Vi pratar om privatliv och han frågar mycket om mig som inte har med arbetet att göra. Jag vill inte alls nödvändigtvis läsa in att han är kär i mig utan jag frågar bara om det jag har skrivit om tyder på att han tycker om mig, är förtjust i mig, kalla det vad du vill utan att han för den sakens skull tänker fria till mig. Eller alla kanske gör så här med folk man knappt tycker om ens? Jag har ingen aning.
Anonym (A) skrev 2025-08-11 18:00:17 följande:
Jag tänker på hur det ser ut för andra, att han som är så gammal kramar dig länge. Det brukar man inte göra på en arbetsplats. Det är faktiskt lite gränslöst av honom, han borde vara mer professionell i hans ålder, kan man tycka.
Du tänker så... Jag tänker att andra bara antar att vi känner varann och vissa vet ju att vi gör det? Tror du verkligen att folk reagerar på sånt? Dom kan ju tro att jag är en släkting eller vad som helst. Jag tror inte att han eller vi är så intressanta för någon som bara råkar se oss att dom tänker något mer på det.