• Anonym (Lekfull)

Hjälp mig med tips på prostatastimulans!

Hej på er!
    Jag vill överraska min kille nästa gång jag suger av honom med att föra upp ett finger i rumpan på honom och stimulera hans prostata. Planen är att först smeka öppningen för att se reaktionen, men verkar det välkommet tänker jag föra in fingret.

Nu till saken: jag har ingen erfarenhet av detta. Så kom med alla tips ni har på hur jag bör gå tillväga, hur jag hittar prostatan och annat roligt och skönt att tänka på!

• Svar på tråden Hjälp mig med tips på prostatastimulans!
  • Anonym (Bort med runktrådar)

Men lägg av. Mer än uppenbart att du bara fiskar efter en massa porrsvar som du kan sitta och dra i snabeln till.

• Anonym (Lekfull)
    Anonym (Bort med runktrådar) skrev 2025-08-12 03:38:42 följande:

Men lägg av. Mer än uppenbart att du bara fiskar efter en massa porrsvar som du kan sitta och dra i snabeln till.

Va?

Du får gärna beskriva väldigt sakligt hur jag ska göra. Söker inga porrsvar, är kvinna. Har aldrig gjort detta förut, och jag skulle förstås kunna fråga honom men vill hellre ge en överraskning.

Om man inte kan få svar på sådana här frågor, vad är detta delforum då till för?
    Suck...
  • Anonym (Robin)

Pröva dig fram och ställ frågan ?är det här skönt??.

För egen del är jag man och tycker inte om det, min flickvän ville också prova på mig men jag bad henne avbryta då jag bara tyckte det var obehagligt. Det är inte för alla.

• Anonym (Spicy)
    Anonym (Lekfull) skrev 2025-08-12 03:45:51 följande:
    Va?

Du får gärna beskriva väldigt sakligt hur jag ska göra. Söker inga porrsvar, är kvinna. Har aldrig gjort detta förut, och jag skulle förstås kunna fråga honom men vill hellre ge en överraskning.

Om man inte kan få svar på sådana här frågor, vad är detta delforum då till för?
    Suck...
    Det går utmärkt att googla även det och hitta både informativ och personlig text, man behöver inte be om det på ett forum.

Fråga mig inte hur jag vet detta. Oskyldig
  • Anonym (Lekfull)
    Anonym (Spicy) skrev 2025-08-12 07:59:14 följande:
    Det går utmärkt att googla även det och hitta både informativ och personlig text, man behöver inte be om det på ett forum.

Fråga mig inte hur jag vet detta. Oskyldig
    Jag har googlat och tycker mig ha koll på anatomin, att jag bör vara försiktig och stämma av (egentligen självklarheter) och använda glid (fattar jag själv). 

Samtidigt hittar jag inte mycket information om hur jag ska hitta rätt då exakt position på prostatan förstås varierar från person till person. Förhoppningsvis får jag lite hjälp med den biten om han visar sig gilla det, men ändå...
    Känner mig ganska nervös inför detta projekt ska erkännas.
  • Anonym (Lekfull)
    Anonym (Robin) skrev 2025-08-12 07:25:20 följande:

Pröva dig fram och ställ frågan ?är det här skönt??.

För egen del är jag man och tycker inte om det, min flickvän ville också prova på mig men jag bad henne avbryta då jag bara tyckte det var obehagligt. Det är inte för alla.

Tack!

Ja, det kan finnas en viss risk för att han annars låter mig hållas mer än han skulle önska för att inte såra mig, så är jag osäker ska jag fråga... Men hoppas på väldigt tydliga signaler om att han gillar det. 🙂
  • Motherinlaw

Jag är man och jag har upplevt det på olika sätt, man behöver vara uppvärmd och använda glidmedel annars gör det ont. 
    Inget man bara dyker på, sen upplever jag som man att det är skönare om det fyller ut mer tex dildo. Finger kan vara skönt om man masserar med en lockande rörelse samtidigt ungefär som när killar försöker ge en tjej fontänorgasm. 

Personligen är det skönast när tjejen masserar utanpå öppningen samtidigt som hon suger, jag kommer direkt då. Man har så mycket nerver just där så det är känsligare utanpå än inuti. 

• Anonym (Konstapel Blom)
    Anonym (Lekfull) skrev 2025-08-12 03:45:51 följande:
    Va?

Suck...
    Det finns en särskild sorts människor här i FL som ser sig som något slags poliser som spanar efter inlägg som de inte tror är äkta. Istället för att svara på TS inlägg så misstänkliggör de TS. Det suger.
  • Anonym (Konstapel Blom)

Börja med att leka i öppningen. Det finns mycket lustnerver där. Prostatamassage är överkurs. Min fru smeker skönt och inte särskilt djupt. Själv har jag aldrig lyckats hitta den där gyllene körteln.

• Motherinlaw
    Anonym (Konstapel Blom) skrev 2025-08-12 17:03:22 följande:

Börja med att leka i öppningen. Det finns mycket lustnerver där. Prostatamassage är överkurs. Min fru smeker skönt och inte särskilt djupt. Själv har jag aldrig lyckats hitta den där gyllene körteln.

Håller med 
  • Anonym (Lekfull)

Tack killar! 🙂

Tänker nu att jag gör så som ni föreslår, så får helt enkelt reaktionen avgöra fortsättningen. Han är absolut inte blyg, så vill han att jag går vidare lär jag få veta det. 

Nu ryker naglarna! 😊

• Motherinlaw

Som vanligt är det trångsynta människor som trycker tumme ner men skit i de. 

Hoppas att det går bra 

Svar på tråden Hjälp mig med tips på prostatastimulans!