• Anonym (Swing low)

Fråga till er som har sex med flera

Här är en fråga till er i förhållande som har sex med flera. Swingers, partnerbyten, gruppsex, trekanter eller vad det nu är.

Du som kvinna...händer det att du inser att mannen som du ligger med är bättre i sängen än din egen man? Att han på något sätt är skönare att ha sex med? Bättre på att kyssas, slicka, smeka. Att han knullar dig skönare eller nåt?

Du som man...samma fråga fast omvänt.

Jag fattar att situationen adderar ett extra pirrr vilket förhöjer känslan men händer det att ni faktiskt upplever "den andra" som en bättre älskare och skönare än er fasta partner?

• Svar på tråden Fråga till er som har sex med flera
  • Anonym (MoreAmore)

Det är ganska svårt att svara på egentligen. När man är flera så anser jag att det inte det enskilda ligget med en enskild person som gör det så enastående. Det är stämningen som är så enormt kåt och lustfylld som gör att jag går igång lite extra så det klart att sexet blir bra. Att vara i en relation där vi tillsammans kommit överens om utforska våra lustar tycker jag är fantastiskt. Sen har jag faktiskt varit med om träffar med andra där stämningen inte varit så där överväldigande, då kan det vara på sin plats att avbryta.

• Anonym (Mental stimulans)

5 tummar ner på varje inlägg. varför läser ni ens dessa trådar om ni inte gillar swing/trekanter? Gå till kyrkan och sjung några psalmer ist😂

• Anonym (Se till dig själv istället)
    Anonym (Mental stimulans) skrev 2025-08-19 22:48:41 följande:

5 tummar ner på varje inlägg. varför läser ni ens dessa trådar om ni inte gillar swing/trekanter? Gå till kyrkan och sjung några psalmer ist😂

Tycker du och dina avvikande gelikar kan gå in på ett renodlat porrforum istället för att äckla er i vulgära texter på ett familjeforum där normala människor vistas.

Det är ni som hamnat på fel plats, inte de som rättmätigt tummar ner er skit. 
  • Anonym (Xolo)
    Anonym (Se till dig själv istället) skrev 2025-08-19 23:13:04 följande:
    Tycker du och dina avvikande gelikar kan gå in på ett renodlat porrforum istället för att äckla er i vulgära texter på ett familjeforum där normala människor vistas.

Håller med. Bara en massa skittrådar här numera med swingers, låna-ut-min-fru och annat knasigt. Fattar inte varför de samlas här. Verkligen inte rätt forum för en massa perversa knäppskallar. 

Tragiskt att du inte inser hur patetiskt det är att du klickat in på den här tråden å sen påstår att du inte är ett dugg intresserad. 🙈 
    Anonym (Mental stimulans) skrev 2025-08-19 23:16:23 följande:
    Tragiskt att du inte inser hur patetiskt det är att du klickat in på den här tråden å sen påstår att du inte är ett dugg intresserad. 🙈 
    Hur patetisk är du inte själv med ditt desperata, grisiga sexmissbruk. 
    Anonym (Se till dig själv istället) skrev 2025-08-19 23:19:22 följande:
    Hur patetisk är du inte själv med ditt desperata, grisiga sexmissbruk. 

Men tror du jag bryr mig om nån religös white knight på ett forum tycker. 

om du själv är så perfekt vad gör du i sexkategorin så? i en tråd med den här rubriken? 

Det är ju lite som om en homofob som går å ställer sig i prideparaden. inser du inte hur patetiskt du är?😂

Anonym (Mental stimulans) skrev 2025-08-19 23:25:24 följande:

Men tror du jag bryr mig om nån religös white knight på ett forum tycker. 

om du själv är så perfekt vad gör du i sexkategorin så? i en tråd med den här rubriken? 

Det är ju lite som om en homofob som går å ställer sig i prideparaden. inser du inte hur patetiskt du är?😂

Nej, det enda du bryr dig om är att lyssna till din missbrukarvän i kalsipperna.

Newsflash, man behöver inte vara religiös för att inse hur sjukt det är att hålla på som alla i tråden. Ni är patetiska, och insiktslösa. Ingen annan.

Ja men vi leker med tanken att du har rätt. Den stora frågan är ju ändå, vad fan gör du i den här tråden? 

Allt pekar ju på att du är intresserad av ämnet. Bara en idiot går ju in i en tråd som den finner totalt ointressant?

En bättre fråga är vad fan du gör själv med ditt pervotjafs på ett familjeforum. Det finns ung. tusen olika porrsidor redan. Vi vill inte ha era sjuka idéer här. Fatta det nån gång. Gå nån annanstans. 

Anonym (Se till dig själv istället) skrev 2025-08-19 23:34:36 följande:

En bättre fråga är vad fan du gör själv med ditt pervotjafs på ett familjeforum. Det finns ung. tusen olika porrsidor redan. Vi vill inte ha era sjuka idéer här. Fatta det nån gång. Gå nån annanstans. 

Låt mig berätta om i helgen när jag och min fru hade ohämmat sex med ett annat par. Först tjejerna med varandra båda välsvarvade kroppar med former på det rätta ställena. Vi killar såg på och drack champagne. Sen bjöd dom in oss. jag fick en avsugning av båda damerna medan de blev tagna bakifrån till en början. fortsättning kommer. Håll ut! Kom
    igen, 5tummar ner nudå!
    Anonym (Mental stimulans) skrev 2025-08-19 23:41:02 följande:
    Låt mig berätta om i helgen när jag och min fru hade ohämmat sex med ett annat par. Först tjejerna med varandra båda välsvarvade kroppar med former på det rätta ställena. Vi killar såg på och drack champagne. Sen bjöd dom in oss. jag fick en avsugning av båda damerna medan de blev tagna bakifrån till en början. fortsättning kommer. Håll ut! Kom
    igen, 5tummar ner nudå!
    Ännu fler patetiska fantasier som Ingen tror på. Cool porrfilmstory bro. Not. Haha!
    Anonym (Se till dig själv istället) skrev 2025-08-19 23:43:56 följande:
    Ännu fler patetiska fantasier som Ingen tror på. Cool porrfilmstory bro. Not. Haha!
    Inga fantasier käre incel. Bildbevis finns men synd att du är så ointresserad. på hemligg.se kan du kika om du kommer på andra tankar 😎 
    Anonym (Mental stimulans) skrev 2025-08-19 23:51:07 följande:
    Inga fantasier käre incel. Bildbevis finns men synd att du är så ointresserad. på hemligg.se kan du kika om du kommer på andra tankar 😎 
    Du är ju den enda incelen här, det är uppenbart, haha! En normal man som får ligga behöver inte gå in på familjeforum och äckla sig med desperata incelfantasier, hahahhahah!

Varför skulle jag gå in på nån losersida för fula loserfetton som inte får sex? Kanske duger åt desperata stackare som du men vi andra, nej tack du.
  • Anonym (Swing low)

Intressant

Är du emot att Familjeliv har en underavdelning för Sex&Samlevnad i forumet?
    Eller anser du att diskussionen i den här avdelningen har släppts för gränslöst?
    Om det är det senare....var borde gränsen gå enligt dig?
    Anonym (Se till dig själv istället) skrev 2025-08-19 23:53:26 följande:
    Du är ju den enda incelen här, det är uppenbart, haha! En normal man som får ligga behöver inte gå in på familjeforum och äckla sig med desperata incelfantasier, hahahhahah!

Varför skulle jag gå in på nån losersida för fula loserfetton som inte får sex? Kanske duger åt desperata stackare som du men vi andra, nej tack du.
    Som sagt. nåt är skevt med en person som frivilligt söker upp något den äcklas av och läser om det och diskuterar ämnet. Hänger du utanför sjukhuset med skyltar och plakat å skriker på tjejer som ska dit och göra abort också? Det är typ samma sak. Garanterat spöade du bögar i skolan med.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (MoreAmore) skrev 2025-08-19 19:38:06 följande:

Det är ganska svårt att svara på egentligen. När man är flera så anser jag att det inte det enskilda ligget med en enskild person som gör det så enastående. Det är stämningen som är så enormt kåt och lustfylld som gör att jag går igång lite extra så det klart att sexet blir bra. Att vara i en relation där vi tillsammans kommit överens om utforska våra lustar tycker jag är fantastiskt. Sen har jag faktiskt varit med om träffar med andra där stämningen inte varit så där överväldigande, då kan det vara på sin plats att avbryta.

Bra förklaring !
  • Anonym (MoreAmore)
    Anonym (Se till dig själv istället) skrev 2025-08-19 23:29:16 följande:
    Nej, det enda du bryr dig om är att lyssna till din missbrukarvän i kalsipperna.

Newsflash, man behöver inte vara religiös för att inse hur sjukt det är att hålla på som alla i tråden. Ni är patetiska, och insiktslösa. Ingen annan.
    I enjoy certain things, no one else has to enjoy them, and I see certain things in a certain way, but no one else has to see those things in the same way. And then again, no one has the right to tell me it?s immoral or selfish or wrong to do what I do. 
Svar på tråden Fråga till er som har sex med flera