• Anonym (Anonym)

Jag har inte en enda vän

Jag har inte en enda vän i hela världen. Ingen som någonsin skriver eller ringer till mig, ingen jag heller kan höra av mig till. jag känner mig ensammast i hela världen. Tack och lov har jag min tonårsson varannan vecka annars skulle jag vara helt ensam. 
    Jag önskar att jag hade någon vän som hörde av sig ibland, skickade ett meddelande, frågade om vi ska ses.
    Finns det fler ensamma där ute?
    Jag är kvinna 50 år i mellersta Sverige.

• Svar på tråden Jag har inte en enda vän
  • asdfgh

Jag har några vänner men det är alltid roligt att lära känna nya människor, speciellt om de bor på vettigt avstånd  Glad

En kort beskrivning av mig: Ett par år över 40 med man och två barn i den övre delen av grundskolan. Jobbar inom IT. Gillar att vara aktiv på fritiden. Bor i Mälardalen. 

Om det låter intressant så kan du ju dra iväg ett PM där du berättar lite om dig själv

• Anonym (Camargue)

Tycker det är bra att du skriver här, men funderar lite på syftet med det. För jag tror du skulle ha mycket att vinna på att skriva lite mer specifikt vilket geografiskt område du bor i. Samt om du hade skrivit utan att det var anonymt så får folk lättare att höra av sig till dig om det är ditt syfte med inlägget. Tror det finns en hel del här inne som kommer höra av sig isåfall.  Hoppas du haft en fin kväll

Svar på tråden Jag har inte en enda vän