Min sambo har blivit sjuk
Min man har fått Parkinson och orkar inte ha sex med mig men jag är en kvinna med stor sexlust hur ska jag göra?
Min man har fått Parkinson och orkar inte ha sex med mig men jag är en kvinna med stor sexlust hur ska jag göra?
Fråga honom om det är ok att du har sex med andra
Lever själv med sjukdom som påverkar kroppen, men jag och mitt ex löste det med att han fick göra större del av det fysiska jobbet eftersom min kropp inte klarar av det på samma sätt som en frisk.
Försök ta upp det lite försiktigt och fråga om det är så att lusten fortfarande finns, så att det kanske funkar bättre om du gör mer av ?jobbet?. Eller om det är så pass att det påverkar sexlusten så pass att det inte går. Kanske hitta sätt som gör att det funkar lättare för honom? Kanske leksaker kan avlasta hans kropp samtidigt som det ger dig njutning?
Själv fick jag ofta ont både under och efter vi haft sex, eller kunde få muskelkramper eller låsningar under sex i värsta fall, men jag ville ändå ha det. Jag förklarade hur det låg till och även att jag ville fortsätta även om jag fick ont. Kunde bli att vi fick pausa lite, men sen när det släppt så kunde vi köra igen.
Däremot så vet jag också att det var tuffare för honom än för mig när jag fick ont. Det gjorde liksom ont i honom att jag fick ont av det vi gjorde. Men jag försökte ju också att inte berätta för honom om det inte var så att jag var tvungen att säga något. Ville inte betunga honom med det i onödan. Det var ju mitt som jag fick bära kände jag.
Kanske inte alls funkar för er, men ville i alla fall dela med mig utifrån mina egna erfarenheter.
Jag har lärt mig här på FL av otrohetsmänniskorna, att om du är otrogen och inte berättar så kommer du att må bättre, och när du mår bättre kommer även din partner att må bättre. Det blir liksom win-win.
Jag har lärt mig här på FL av otrohetsmänniskorna, att om du är otrogen och inte berättar så kommer du att må bättre, och när du mår bättre kommer även din partner att må bättre. Det blir liksom win-win.
Min fru fick strålning mot livmoderhalscancer. Det skadade slidan, hon fick liksom brännskador och när de hade läkt blev hon trängre och skörare.
Vi har ändå hittat tillbaka till lusten. Vi har smeksex som förspel, sen en liten stunds penetration, och sen avslutar vi med leksakerna. Hon med sin Satisfyer och jag med min masturbator. Sida vid sida, medan vi smeker varandra med den lediga handen.