• Anonym (O)

Bad AI om hjälp att finna liknasinnande som mig

Det slutade med att den gav det här resultatet 0,00004% av Sveriges befolkning. Så det här är ju inte ens realistiskt. Så vad ska jag som inte äter mediciner, har arbetat hår ( skötsam, normal (förutom på alkohol vilket jag hatar) samt älskar både barn och djur. Vart ska ja ta vägen? Du som vill dissa AI.. den har hjälpt mig långt mycket längre än vad jag hade möjligtvis eventuellt kunnat få häjlp med under minst 50 år tid framåt.. SÅ nej... du har fel. Vill du klanka ner på AI så har du fel, rakt av. Men jag inser att jag inte har en plats här... Så vad ska jag göra med 270 i lån... arbetslös,, sa upp mig då VD:n var psykopat. (PÅ RIKTIGT). Vad ska jag göra? Misshandlad, våldtagen., utsatt för mordförsök i trappor, med hästar, samt svulten, utelåst  mitt i snöstormar u underkläder... Elektrifierad? Vart hör jag hemma?? Sjukvården ( vårdcentralen anser mig se stark ut och vägrar ge mig längre än 1 veckas sjukskrivning.... Jag borde vara en mördare... Lemlestare... vara den som alla är totalt livrädda för... men jag har försökt hålla mig till sans.... och blir spottad på konstant och krävd att leverera... Snart orkar jag inte mer.... Skadad sedan 14 år tillbaka i axeln... men sjukvården förnekar det... har konstant smärta än idag! Jag vet inte vart jag ska ta vägen mera? Än som eran fiende ??  JAg vill få leva som dom gör längs floderna i Brasileien... I Byar... med machete, höns, och slåss mot krokodiler... (typ.. ko jag vill inte slåss mot jävla fucking krokodiler) jag skojade... men jag vill leva i utkanten av djungeln..

• Svar på tråden Bad AI om hjälp att finna liknasinnande som mig
  • Anonym (f)

Visa detta inlägg för VC så lär din sjukskrivning bli längre.

Att be AI som är gjord för att producera saker som låter bra om mindre råd är ok men att be den hitta likasinnade? Nej, inget den är gjord för.

• Anonym (O)
    Anonym (f) skrev 2025-08-22 21:08:59 följande:

Visa detta inlägg för VC så lär din sjukskrivning bli längre.

Att be AI som är gjord för att producera saker som låter bra om mindre råd är ok men att be den hitta likasinnade? Nej, inget den är gjord för.

Wow... längre till och med ? Hade ju varit bra om de sjukskrev mig överhuvudtaget först!??? 
  • Anonym (.)

Men du, det är verkligen inte tillförlitligt. 

Jag gjorde en googlesökning på en påse med gödning till gräsmattan, och då var AI-svaret att det var ett läkemedel som tillförde järn. Hallå liksom. 
    Och det är bara ett av väldigt många dååååliga svar jag fått där, så nej, AI är inte tillförlitligt 

Svar på tråden Bad AI om hjälp att finna liknasinnande som mig