• NorrH69

50+ Man och nyfiken testa med en man. Någon mer som har tanken?

Är otroligt nyfiken på känna o smaka och mer. Någon mer som inte testat men som går o tänker på det

• Svar på tråden 50+ Man och nyfiken testa med en man. Någon mer som har tanken?
  • Anonym (Karl-Fredrik)
    Anonym (Billy) skrev 2025-09-21 06:10:30 följande:

Med stigande ålder så har jag blivit mer intresserad av att prova. Man kan ju inte dö nyfiken så när jag känner mig redo blir det absolut att prova.

Jag har sexchattat med en man i flera år, om trekanter ofta, där vi även gör skönt för varandra. Han har föreslagit att vi ska träffas på hotell, se porrfilm tillsammans. Jag har inte vågat ännu, men är ofta sugen.
  • NimaToNikita

Annars kan du alltid prova en trans först, min första som jag smakade iallafall var en transa och jag fastnade lol..

• Anonym (Gillar kuk)

Jag har en del erfarenheter av sex med män. Har levt i heterosexuella förhållanden hela livet och det är så jag vill ha det. Jag ser mig inte som bisexuell, snarare bi-nyfiken, som det också kallas. Jag gillar inte att kyssas och kramas med män men jag gillar kukar, suga, analsex m.m.

Det är väldigt viktigt med personkemin för att jag ska vara intresserad.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Karl-Fredrik)
    Kobbe22 skrev 2025-11-05 18:44:16 följande:

Nån från blekinge 

Kobbe, du är på helt fel ställe. Det här är inte en kontaktsajt, det är ett diskussionsforum. Leta upp några kontaktsajter istället.
  • Sugenpånäset

Jag har också ?på äldre dar? blivit nyfiken på killsex. Är lyckligt gift och vill inte riskera det. Brukar runka på Chatrandom med andra män och då kan man ha lite dirty talk med dem. Måste vara helrakade kukar.

• Anders 386

Stor igenkänning på många av inläggen. 
    jag har alltid saknat att få vara ett "sexobjekt". Det är liksom alltid jag som styrt och fixat med sexet, jag har njutit av att ge min fru sex men aldrig fått tillbaka samma sak. Jag har aldrig upplevt att min fru njutit av att ge sex - hon har bara tagit emot. Men dom senaste åren har sexlusten till kvinnor minskat, jag har tröttnat på villkoren och dessutom tänder jag inte på samma sätt på kvinnor längre.
    Sen vet jag att det finns en värld därute där män åtrår varandra på ett sätt som jag saknat i mitt förhållande - och som jag tror många män saknat. Sex kan bli bättre med två som ger och inte bara en som ger och en som är mottagare. 
    Men jag sätter ändå äktenskapet före att leva ut min bisexualitet. Med något avsteg då, jag har träffat och sugit av en man. Kanske kan bli mer?

• Lilleman02

Jag kan absolut förstå att man blir nyfiken

jag är själv 50+ och har också upptäckt nyfikenheten att ha sexuellt umgänge med en man och utveckla min bi-sida,
    jag tycker absolut det är jätteviktigt med kemi och att man känner trygghet, det bästa är om man kan ha kontakt med en och samma som man kan utveckla det

Första gången jag var var det ju inte mycket att höra för man var ju nervös också
    så jag tycker pröva det istället för att unna dig att du inte gör det.

• Anonym (Man 50+)

Här är en till som fått ett växande intresse på att känna på och smaka på en man. Försiktigt och inkännande, inget rough och inget analt. Han måste vara hyfsat vältränad och groomad, det behöver kännas fräscht. Ser mig inte göra det med någon uttalat gay, vill hellre att det ska vara någon som jag som attraheras av kvinnor men som också är nyfiken. Har lekt med tanken på att fråga i en bastu någon gång men det är svårt att ta steget. Känns som en trekant med min partner (som vet om fantasin och gillar den) och en till man kanske är lättare väg men det är ju inte heller helt enkelt. Vill absolut inte gå via nån kontaktsida. Vi får väl se om det händer nån dag

Svar på tråden 50+ Man och nyfiken testa med en man. Någon mer som har tanken?