• NorrH69

50+ Man och nyfiken testa med en man. Någon mer som har tanken?

Är otroligt nyfiken på känna o smaka och mer. Någon mer som inte testat men som går o tänker på det

• Svar på tråden 50+ Man och nyfiken testa med en man. Någon mer som har tanken?
  • Nordbundet666

Exakt så, det är min upplevelse också, och det får mig genast att backa. Jag är ju inte heller ute efter någonting tillfälligt utan skulle hellre se att man hittar någon som man verkligen klickar med och kan tänka sig att träffa fler gånge, gärna någon som har tålamod. Visst är det sex jag är ute efter, men även sex kräver ju bra kemi. Eller är det bara jag som är kräsen?

Anonym (R) skrev 2025-08-30 14:15:53 följande:
    Det gäller att ha tur och hitta någon man klickar med. Håller med om att vissa är helt för på. Typ skriver att man ska ta sig till deras bostad direkt, sådär mitt i natten för något snabbt. Detta innan de knappt ens sagt hej.
  • thobe4

Alltid tidigare sett mig som hetero...Men testade med en kuk för länge sen...aldrig glömt...nu som äldre o kåt drömmer jag ofta om det....Vill igen med rätt manSkäms

• Killen47

Dom jag träffat har det varit rätt personkemi med. Träffar ingen mitt i natten efter krogen. Dock svårt att hitta guld kornen.

• Anonym (Man1n)

Prova! Du kommer inte ångra dig. Det är hur upphetsande som helst

• TestX

Kan känna igen mig i viljan att prova, men inte med vem som helst. Vill inte träffa någon från en anonym sexsida som vill ses om fem minuter. Skulle hellre träffa någon oerfaren, nyfiken som jag då. Någon som vill ta det lugnt och testa när det känns rätt.

• Nordbundet666

Jag förstår dig, och jag är i samma sits själv. Jag vet bara inte riktigt var man ska hitta någon som man så att säga kan ?klicka? med. De flesta på diverse sexsidor har väldigt bråttom och vill gärna ses på en gång. Jag vill ju lära känna honom lite först. Jag menar, det kommer ju vara första gången för mig och jag vill att det ska kännas bra. Det känns som att det är en rätt så svår fantasi att förverklig, speciellt om man kanske är lite mer försiktig och vill prata lite mer innan man eventuellt träffas. Jag tänker lite att om man har pratat innan och i varje fall kan känna att det här är en jävligt härlig kille överlag, så kanske man inte ångrar sig på samma sätt efteråt. 

TestX skrev 2025-09-07 21:44:50 följande:

Kan känna igen mig i viljan att prova, men inte med vem som helst. Vill inte träffa någon från en anonym sexsida som vill ses om fem minuter. Skulle hellre träffa någon oerfaren, nyfiken som jag då. Någon som vill ta det lugnt och testa när det känns rätt.

• Larsaanallarsson

Hej där! 

är lite på samma bana som dig, sugen på o få kuk i röven sen leka med nåns anal 

22 år från Värmland 

• Anonym (biman)

Jag har provat några gånger men fantiserar ofta om att ha sex med män igen. Speciellt då att vara undergiven en annan man och vara hans "sexslav". Men det verkar vara svårt att hitta i verkligheten. Har försökt på BC och antingen inte hittat någon eller så känns de fel. Vill ha en dom som både vill utnyttja och beordra mig men också ge mig njutning (när jag förtjänat det). 

Har du några speciella önskningar du vill få uppfyllt?

• Anonym (Billy)

Med stigande ålder så har jag blivit mer intresserad av att prova. Man kan ju inte dö nyfiken så när jag känner mig redo blir det absolut att prova.

• Anonym (Karl-Fredrik)
    Anonym (Billy) skrev 2025-09-21 06:10:30 följande:

Med stigande ålder så har jag blivit mer intresserad av att prova. Man kan ju inte dö nyfiken så när jag känner mig redo blir det absolut att prova.

Jag har sexchattat med en man i flera år, om trekanter ofta, där vi även gör skönt för varandra. Han har föreslagit att vi ska träffas på hotell, se porrfilm tillsammans. Jag har inte vågat ännu, men är ofta sugen.
  • NimaToNikita

Annars kan du alltid prova en trans först, min första som jag smakade iallafall var en transa och jag fastnade lol..

• Anonym (Gillar kuk)

Jag har en del erfarenheter av sex med män. Har levt i heterosexuella förhållanden hela livet och det är så jag vill ha det. Jag ser mig inte som bisexuell, snarare bi-nyfiken, som det också kallas. Jag gillar inte att kyssas och kramas med män men jag gillar kukar, suga, analsex m.m.

Det är väldigt viktigt med personkemin för att jag ska vara intresserad.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Karl-Fredrik)
    Kobbe22 skrev 2025-11-05 18:44:16 följande:

Nån från blekinge 

Kobbe, du är på helt fel ställe. Det här är inte en kontaktsajt, det är ett diskussionsforum. Leta upp några kontaktsajter istället.
Svar på tråden 50+ Man och nyfiken testa med en man. Någon mer som har tanken?