• Anonym (Ledsen)

Långa inre blygdläppar

Hej! Jag har mått dåligt över min ena inre blygdläpp sen jag var 12, är 29 nu?
    Båda hänger utanför dom yttre, den ena bara pyttelite men jag har mätt och den andra är liksom 3 cm lång varav den hängner utanför dom yttre 2 cm :?( 
    Jag har aldrig kunnat njuta av sex och jag mår dåligt av detta VARJE dag.
    Jag är singel och klarar verkligen inte vara intim med någon, får panik för att personen ska tycka jag är äcklig. 

Vill operera men jobbar inom vården så har en väldigt låg inkomst och klinikerna som jag har råd med ligger typ 5 timmar bort. Har nästan lust att försöka klippa av skiten själv, så desperat är jag.
    Är det någon som har haft samma problem? Är det någon som opererat sig, var det värt det? Vet att vissa kliniker har så man kan ta lån och betala per månad så det hade kanske vart en lösning. 

• Svar på tråden Långa inre blygdläppar
  • Anonym (Var stolt)

Jag har en såkallad streckfitta och tycker det är skittråkigt.
    Ingen har klagat och den gör vad den ska MEN jag hör ofta bland mina manliga vänner att de föredrar sådana som du beskriver, de tycker det är sexigare.

Jag tror att är man nöjd med sig själv, finner njutning och inte får skav eller annat obehag så är inte ingrepp att rekommendera.
    Tänk om det inte känns bra efteråt.

• Anonym (Vega)

Det är naturligtvis bara du själv som kan ta dig förbi de här tankarna som du har. Men jag tror uppriktigt att ingen normalt begåvad man som får äran att ha sex med dig skulle ha några som helst invändningar eller ens ha synpunkter på  hur du ser ut i underlivet. 

,Mitt råd är att du försöker själv eller tar hjälp att få ordning på din självkänsla och självbild.

• Anonym (Lekfull)

Alla män hittills har älskat min fina blomma.

Jag har aldrig ens tänkt dina tankar. Aldrig. 

Den nojan fanns inte ens när jag växte upp så snälla, du måste släppa det och slappna av annars kommer du aldrig att ha bra sex även om mannen så är den bäste älskaren i världen.

Bra sex börjar med att känna sig själv och känna sig bra.

• Anonym (Kille 30+)

Om en kille vill vara med dig så kommer han inte bry sig ett dugg om detta. Alla ser olika ut och det är okej. Jag hade nog inte tänkt på det. Den fungerar väl som den ska? Försök acceptera att de är olika stora, du förtjänar att vara glad istället för att må dåligt.

• Anonym (Ledsen)

Gråter när jag läser era kommentarer för att ni är så fina! Tack tack tack, detta var absolut inte vad jag trodde att jag skulle få för svar, trodde jag skulle få kommentarer om hur äckligt och fult det är.

Tyvärr är det svårt att ta in men jag ska verkligen försöka, dom jag vart med tidigare har inte klagat men det har vart pojkvänner som älskar mig som person och då tänker jag att dom bara accepterat hur jag ser ut där nere.

• Anonym (KaffeKarlsson)

Har du stora läppar i ansiktet också? Det brukar oftast hänga ihop. Supersnyggt ju!

• Anonym (Förstår)
    Anonym (Ledsen) skrev 2025-08-25 15:57:57 följande:
    Långa inre blygdläppar

Hej! Jag har mått dåligt över min ena inre blygdläpp sen jag var 12, är 29 nu?
    Båda hänger utanför dom yttre, den ena bara pyttelite men jag har mätt och den andra är liksom 3 cm lång varav den hängner utanför dom yttre 2 cm :?( 
    Jag har aldrig kunnat njuta av sex och jag mår dåligt av detta VARJE dag.
    Jag är singel och klarar verkligen inte vara intim med någon, får panik för att personen ska tycka jag är äcklig. 

Vill operera men jobbar inom vården så har en väldigt låg inkomst och klinikerna som jag har råd med ligger typ 5 timmar bort. Har nästan lust att försöka klippa av skiten själv, så desperat är jag.
    Är det någon som har haft samma problem? Är det någon som opererat sig, var det värt det? Vet att vissa kliniker har så man kan ta lån och betala per månad så det hade kanske vart en lösning. 

Förstår att det är jobbigt det här men var glad att du inte har en liten penis.
    Bryr sig mäns så mycket om det här? 
  • Anonym (+40)

Ta till dig av tråden och läs den flera gånger! Jag är 42 ser likadan ut och ingen har någonsin haft någon negativ synpunkt. Tvärtom som många skriver så är fiffin högt älskad. Lär känna dig själv och kom på vad du själv gillar så löser sig resten. Det viktiga är vad du njuter av för det funkar sällan att försöka anpssa sig till vad man tror partnern vill ha. Njuter du så kommer din partner också att göra det 😉
    behöver man tillägga att jag menar i normalt funtade relationer för att slippa diskussion om undantag? 

• Anonym (Vänlig)

De flesta kvinnor har inre blygdläppar som sticker utanför de yttre. Den man du träffar kommer vilja ha sex med dig, och acceptera dig precis som du är. 

Om jag ser på bilder så tycker jag det är vackrare med blygdläppar som sticker ut. Det är så de flesta vuxna kvinnor ser ut, därför är det sexigt. Härligt att suga och leka med. Men alla fittor är vackra på sitt sätt. Om den du träffar inte älskar din fitta som den är, byt ut honom. 

• HSL7510

Finns operationer, men rent generellt tänk till före. Kanske bättre arbeta med ditt kognitiva och ändra förhållningssättet.  KBT 

• Anonym (Lekfull)
    trebarnsfar skrev 2025-09-02 12:24:38 följande:

Alla ser vi olika ut ner till..  Hos oss män så är det bara ca 10% som har en rak snopp.
    För att själv se så har Ylva-Maria gjort ett konststycke "ANONYMA

EXHIBITIONISTER" 

Anonyma Exhibitionister utställning

Jag tycker det är väldigt praktiskt att den är lite böjd, för vissa ställningar...
  • Anonym (Hetaste som finns!)
    Anonym (Lekfull) skrev 2025-09-02 19:01:26 följande:
    Jag tycker det är väldigt praktiskt att den är lite böjd, för vissa ställningar...
    Har tänkt göra samma jämförelse. Så onödigt att gå runt att oroa sig för ett böjt stånd när det för många kvinnor är det bästa som kan hända! Precis som med stora/långa inte blygdläppar. Det är betydligt större chans att de gör någon positivt överraskad än negativt! 
  • Anonym (Kent)

Så underbart var stolt över dom.Hjärta

• Loverboy

Någon kille som sagt nått, alla ser olika ut. Var nöjd med dom du har. Tror iaf att 99% av killarna inte bryr sig.

• Spy
    Anonym (Ledsen) skrev 2025-08-26 09:48:25 följande:

Gråter när jag läser era kommentarer för att ni är så fina! Tack tack tack, detta var absolut inte vad jag trodde att jag skulle få för svar, trodde jag skulle få kommentarer om hur äckligt och fult det är.

Tyvärr är det svårt att ta in men jag ska verkligen försöka, dom jag vart med tidigare har inte klagat men det har vart pojkvänner som älskar mig som person och då tänker jag att dom bara accepterat hur jag ser ut där nere.

Oavsett om det är en pojkvän eller ett engångs ligg så kommer dom gilla dig för hur du ser ut. Det precis som vi killar har olika storlekar på våra kukar, vi kan må så jäkla dåligt över sådan. Om förhuden har nedanför ollonet eller om man har förhud man drar ner? samma för oss man får ju bara hoppas att tjejen gillar en för den man är och hur man ser ut.

skulle aldrig klaga på hur en tjej ser ut mellan benen, brösten är ju olika stora med samma där.

Så försöka få lite hjälp kanske av en sexterapeut som kan förklara mer för dig så du börjar acceptera dig själv för den du är 
Svar på tråden Långa inre blygdläppar