Hejasommaren skrev 2025-12-07 07:56:59 följande:
Ja väldigt skönt att det ordnade sig så snabbt! Vet att det förmodligen kommer vara väldigt tidigt så inte säkert att så mycket syns så är inställd på det för att inte bli besviken. Men det vore väldigt fint att få någon form av bekräftelse på hur långt gången jag är. 🥺
åh då har ju vi inskrivningssamtal nästan samtidigt! Det är ju lite lurigt att julen kommer mitt i allt så skönt ändå att man får en tid före ledigheterna. Får jag fråga hur gammal du är? 🌸
jag tar fortfarande graviditetstest och tar de numera varannan dag och de ser ut att öka fint 🤞🏻 väldigt mysig stund med min sambo också och vi båda har verkligen svårt att förstå att detta händer. I natt sov jag 11h (😅) och igår började bröstvårtorna ömma. PMSen är kvar också och exakt just nu känner jag mig extremt blödig. Försöker intala mig själv att det bara är hormoner och inget jag nödvändigtvis ska agera på. Herregud allt är så ovant och det är så sjukt att man har dessa symptom?? Att något faktiskt växer där inne? Helt otroligt ❤️
Ja men precis, det är lite lurigt med alla ledigheter och röda dagar framöver nu! Så det känns faktiskt skönt att inskrivningssamtalet sker nu innan all ledighet 🌸
Självklart får du fråga det! Jag är 30 år och sambon är 33. Detta är vårt andra gemensamma barn. Hur gamla är ni?
Jag har börjat känna av tröttheten också, på dagarna är det ju full rulle så hinner knappt känna efter men varje kväll nu sedan i torsdags har jag somnat i soffan på kvällarna. Så mysigt på något sätt, känner igen det så mycket från min förra graviditet. Jag har också ömma bröstvårtor och molvärk till och från.
Helt otroligt att vi är gravida, jag är så glad för oss! ❤️