Zozoi skrev 2026-01-27 14:58:14 följande:
Jag trodde också på det och hoppades verkligen 🥹
Var sak har sin tid som du säger och fint att du ändå verkar orka blicka framåt. Jag vill verkligen tro att det snart är er tur att få en lyckad graviditet.
Nu är det verkligen nedräkning, mindre än en vecka kvar till KUB och jag är så nervös. Herregud, känns så märkligt och overkligt.
Hoppas det är en frisk och pigg bebis där inne 🤞👶
Ja missfallet blev ännu lite sorgligare nu på något vis. Var så inställd på att ?nu fattar kroppen? men så blev det inget ändå. Mensen är otroligt segstartad med, är fortfarande typ spottings och behöver inget skydd. Tog ett gravtest igen igår bara för att helt få det svart på vitt eftersom mensen är så konstig och det var fortfarande toknegativt, ÄL+13. Så det är ju inget denna gång. Men ändå kommer mensen inte riktigt igång. Så störande.
ååååhhh det är så spännande! Lova att uppdatera efter! Och dela gärna en bild om du får en sådan 🥹🥰 jag är fortsatt med i en BF-augustitråd på FB och det trillar ju in massa KUB-bilder nu, det är så gosigt. Men jag ska nog gå ur den nu för fattar ju att den inte gör mig något gott att tänka på det som kunde blivit..