• Anonym (Cu Ck oL d)

Sex med upptagen kvinna..

Ni som ligger med upptagna kvinnor, har ni någon tanke på att hon är just upptagen men att du brädar hennes partner i detta nu? Hur går tankarna kring att hon är otrogen med dig? Känns det bra, känns det dåligt eller känns det inte alls? 

• Svar på tråden Sex med upptagen kvinna..
  • Anonym (Mellanchef)
    Anonym (Mellanchef) skrev 2025-08-27 14:38:03 följande:

Jag har legat med två gifta kvinnor på mitt jobb på konferenser och julfester. Min chef som är VD och en tjej jag är chef över. Det har varit fantastiskt sex. Spec omgång 2 på morgonen före hotellfrukost. 

Min fru vet inget men får en gladare make och jag antar att det är lika för deras män där hemma. 

Jag har inte en tanke på deras män när jag ligger med som. Uppenbarligen behöver hon något annat ibland.

Idag hände det igen. VDn kallade in mig på kontoret precis innan jag skulle göra helg. Alla hade flexat ut så det var bara hon och jag kvar. Hon hade en väldigt generös urringning och hennes gigantiska bröst höll nästan på ramla ut. Jag såg till att dom gjorde det och sen upptäckte jag att hon inte hade några trosor. 

Min fru verkade också glad som slapp ligga ikväll efter fredagstacosen. 

• Anonym (Jaha)

Var i slutet/början av milleineskiftet., hon skulle fylla 50 och jag var typ 15 år yngre, Hon gift, jag singel
    Vi träffades på krogen och vi klickade.
    På måndagen ringde jag henne och bad om ursäkt för att jag tafsat.
    Slutade med att vi hade ett förhållande i ett drygt halvår.
    Hon var rätt för mig och jag var tydligen rätt för henne
    Vi hade riktigt bra sex. Alltid.
    Stor åldersskillnad både då och nu, jag 58 och hon 71 men ..den bästa kvinna jag träffat.

• Anonym (Mimosa)
    Anonym (Trollen samlas) skrev 2025-08-28 14:28:16 följande:
    När de är unga och dumma kanske, med en outvecklad hjärna (under 25). En vuxen person beter sig inte på det sättet, finns inga ursäkter för att bedra, gå bakom ryggen på någon man påstår sig älska eller hjälpa till att förstöra en relation. Empatilöst psykopatbeteende.
    Och ni som bluffar i tråden kan istället ta huvudet ur era egna slappestjärtar. Ni är redan avslöjade.
    Fakta säger att det är jättemånga över 25 som "beter sig på det sättet" och så  många psykopater finns inte i befolkningen så det du skriver är bara fel.

Helt vanliga familjefäder under småbarnsåren, kvinnor som tänder till på barnens tränare, medelålders som har torka i sängen... Många av dem kan besluta sig för att leta mer sex, eller bara under spritens inverkan ge efter för en impuls.

Julfesten på jobbet är en klassiker, har sett det själv flera gånger och de mest patetiska kladdarna på dansgolvet är vanligen män över 40.
  • Anonym (Nightstride)
    Anonym (Mimosa) skrev 2025-08-30 07:59:26 följande:
    Fakta säger att det är jättemånga över 25 som "beter sig på det sättet" och så  många psykopater finns inte i befolkningen så det du skriver är bara fel.

Helt vanliga familjefäder under småbarnsåren, kvinnor som tänder till på barnens tränare, medelålders som har torka i sängen... Många av dem kan besluta sig för att leta mer sex, eller bara under spritens inverkan ge efter för en impuls.

Julfesten på jobbet är en klassiker, har sett det själv flera gånger och de mest patetiska kladdarna på dansgolvet är vanligen män över 40.
    Ja, det hänger många saker på jobbjulfester (och i andra sammanhang) som inte är lämpliga beteenden och som inte utsäktas av att de är "vanliga". 

Vi är alla människor, kan göra felsteg och längta efter något annat ibland. Men just därför är det så viktigt att inte låtsas att det är okej med olämpliga beteenden, bla för att då kommer ännu fler att misslyckas att stå emot frestelsen när den kommer.

Någon här framställde det som att man väl ändå inte vill leva med någon som längtar efter något annat ibland. Jag vill leva med någon som trots andra frestelser väljer att vara trogen mot mig. Frestelser har alla. Valet att vara trogen trots detta är det som är kärlek. 
  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (Berra) skrev 2025-08-27 23:59:51 följande:

Det är väldigt upphetsande att knulla en upptagen kvinna. Bara vetskapen att det är någon annans gör mig galet kåt.

Håller helt med !   Spec. om hon är 10 - 15 år äldre än mig, och trött på sin man i sängen. Att hon då njuter mig hejdlöst , är en "kungkänsla". 
  • Anonym (Creepy)

Skulle aldrig falla mig in att ligga med någon annans fru/kvinna. Med det sagt har jag dock blivit lurad av kvinnor som sagt att de varit singel, men tom. gifta. 

• phew00

Jag har inga problem med det. Det är de andres val och om hon vill det är det hennes val. Finns säkert några goda anledningar varför. allt är inte svart eller vitt alltid. Så tänker jag iaf.

• Anonym (Självklarhet)
    Anonym (Creepy) skrev 2025-08-30 23:04:44 följande:

Skulle aldrig falla mig in att ligga med någon annans fru/kvinna. Med det sagt har jag dock blivit lurad av kvinnor som sagt att de varit singel, men tom. gifta. 

De flesta normala människor resonerar som du, och ja, jag håller med. Man rör inte något som "tillhör" en annan. Basalt vett och en grundläggande moral som de flesta borde ha vett nog att följa. 
  • Anonym (m)
    Anonym (Nightstride) skrev 2025-08-30 09:19:55 följande:
    Ja, det hänger många saker på jobbjulfester (och i andra sammanhang) som inte är lämpliga beteenden och som inte utsäktas av att de är "vanliga". 

Vi är alla människor, kan göra felsteg och längta efter något annat ibland. Men just därför är det så viktigt att inte låtsas att det är okej med olämpliga beteenden, bla för att då kommer ännu fler att misslyckas att stå emot frestelsen när den kommer.

Någon här framställde det som att man väl ändå inte vill leva med någon som längtar efter något annat ibland. Jag vill leva med någon som trots andra frestelser väljer att vara trogen mot mig. Frestelser har alla. Valet att vara trogen trots detta är det som är kärlek. 
    Vilket inlägg menar du nu? Ingen har skrivit det vad jag kan se. Jag skrev däremot ett inlägg som handlade om att jag inte vill ha en partner som är trogen enbart för att den blir nobbad, alltså en partner som faktiskt vill och försöker vara otrogen men lyckas inte för att andra nobbar henne/honom.
  • Anonym (Mellanchef)
    Anonym (Självklarhet) skrev 2025-08-31 00:00:50 följande:
    De flesta normala människor resonerar som du, och ja, jag håller med. Man rör inte något som "tillhör" en annan. Basalt vett och en grundläggande moral som de flesta borde ha vett nog att följa. 
    Lätt att säga men inte så enkelt när man är lite salongs och det står en sjukt attraktiv villig kvinna framför dej. 
  • Anonym (Självklarhet)
    Anonym (Mellanchef) skrev 2025-09-01 20:30:43 följande:
    Lätt att säga men inte så enkelt när man är lite salongs och det står en sjukt attraktiv villig kvinna framför dej. 
    Jo, det är så enkelt, iallafall för de som utrustats med ett normalt samvete och grundläggande respekt för sin partner, trohet och för tvåsamhet. Lite alkohol ändrar inte på de principerna. Då var man knappast någon god människa från början. 
  • Anonym (Nightstride)
    Anonym (m) skrev 2025-09-01 19:11:57 följande:
    Vilket inlägg menar du nu? Ingen har skrivit det vad jag kan se. Jag skrev däremot ett inlägg som handlade om att jag inte vill ha en partner som är trogen enbart för att den blir nobbad, alltså en partner som faktiskt vill och försöker vara otrogen men lyckas inte för att andra nobbar henne/honom.
    Huvudsaken är att sveket blev avvärjt. Enda sättet att veta att det blir fullbordat är genom att gå hela vägen med en kvinna man vet är upptagen. Om du låter henne vara, så vet du inte om hon kanske hade haft vett att säga nej senare. Bara för att hon frestas för ögonblicket och framstår som villig så är det inte säkert att hon faktiskt hade gått hela vägen även om du fortsätter försöka få henne att göra det. Så bara för att du låter bli att vara ett svin och avstår, så behöver inte det betyda att hon faktiskt hade valt att svika sitt förhållande den kvällen. I värsta fall hjälper du henne att förbli trogen. 
  • Anonym (m)
    Anonym (Nightstride) skrev 2025-09-01 20:54:36 följande:
    Huvudsaken är att sveket blev avvärjt. Enda sättet att veta att det blir fullbordat är genom att gå hela vägen med en kvinna man vet är upptagen. Om du låter henne vara, så vet du inte om hon kanske hade haft vett att säga nej senare. Bara för att hon frestas för ögonblicket och framstår som villig så är det inte säkert att hon faktiskt hade gått hela vägen även om du fortsätter försöka få henne att göra det. Så bara för att du låter bli att vara ett svin och avstår, så behöver inte det betyda att hon faktiskt hade valt att svika sitt förhållande den kvällen. I värsta fall hjälper du henne att förbli trogen. 
    Nej det är inte alls huvudsaken för mig. Det är ett stort svek ändå och jag vill inte ha en sån partner oavsett, det är vad jag säger, jag pratade om en partner som aktivt jagar andra för den bestämt sig för att vilja vara otrogen, inte någon som frestas för ögonblicket, skrev ingenting sånt. Jag vill inte ha en sådan partner som jagar andra även om den blir nobbad, det var vad mitt inlägg handlade om.
  • Anonym (Ante)

Jag har legat med ett 15-tal upptagna kvinnor.
    Känns inget speciellt egentligen. 
    Deras val...
    Men sexet är oftast fantastiskt och säkerligen mer djuriskt än vad de har hemma.
    I nått fall riktigt porrigt och lite kinky. Upptagna kvinnor i tråkiga förhållanden lever nog ut på ett annat sätt då de bestämmer sig för att vara otrogna...

• Anonym (norrmannen)
    Anonym (Ante) skrev 2025-09-01 21:46:40 följande:

Jag har legat med ett 15-tal upptagna kvinnor.
    Känns inget speciellt egentligen. 
    Deras val...
    Men sexet är oftast fantastiskt och säkerligen mer djuriskt än vad de har hemma.
    I nått fall riktigt porrigt och lite kinky. Upptagna kvinnor i tråkiga förhållanden lever nog ut på ett annat sätt då de bestämmer sig för att vara otrogna...

Så sant så sant. Håller 100 % med.
  • Anonym (WG)

Har legat med upptagna kvinnor, men det har alltid varit med mannens goda minne. Kvinnor i öppna förhållanden.

• Anonym (Utlånare)
    Anonym (WG) skrev 2025-09-02 07:23:56 följande:

Har legat med upptagna kvinnor, men det har alltid varit med mannens goda minne. Kvinnor i öppna förhållanden.

Det är nog en härlig känsla, betydligt hetare än att smyga med det.
  • Anonym (den rödhårigas älskare)

Var kk med en tjej i mina yngre dar, vi båda kände att förhållande var uteslutet då vi är för olika som personer men vi hade lekfull och kul sex på bådas villkor. Hon träffade senare en man som hon gifte sig med, var tom med på deras bröllop som en gammal god vän.

Vi hade förstås avslutat våra sexlekar tillsammans, men efter en sisådär 5år så hörde hon av sig och ville leka mer då hon saknade just det lekfulla som vi hade haft och då var det helt på hennes villkor. Jag tror inte de hade varit fortsatt gifta om hon inte hade fått leka av sig lite under ett antal år med mig då hon försökt att få sin man att leva ut lite sexuellt men han har aldrig släppt loss som hon vill men att de i övrigt har ett liv och gemensamma intressen.

Brädar jag hennes man? Nja inte speciellt, jag är möjligtvis hennes sexleksak och visst är det kul när hon får chansen att komma ifrån. 

• Anonym (Jesper)
    Anonym (Cu Ck oL d) skrev 2025-08-26 21:57:55 följande:
    Sex med upptagen kvinna..

Ni som ligger med upptagna kvinnor, har ni någon tanke på att hon är just upptagen men att du brädar hennes partner i detta nu? Hur går tankarna kring att hon är otrogen med dig? Känns det bra, känns det dåligt eller känns det inte alls? 

Jag varken tvingade eller uppmuntrade henne till otrohet, så jag känner inget alls. Det var helt och hållet hennes initiativ, så varför skulle jag ha några skuldkänslor?
  • Anonym (WG)
    Anonym (Utlånare) skrev 2025-09-03 12:17:59 följande:
    Det är nog en härlig känsla, betydligt hetare än att smyga med det.
    Ja, absolut. Det är härligt att veta att hennes man sitter hemma och väntar på henne. Och att hon antagligen kommer att berätta allt vi gjort för honom.
Svar på tråden Sex med upptagen kvinna..