Jag har haft sex med 150 tjejer
Tja
Vad tycker ni om en kille som har haft sex med 150 tjejer?
Skulle du kunna tänka dig att vara tillsammans med en som jag?
Tja
Jag kan ibland undra vad mina olika kvinnor tyckt
Många av dem har varit ok med ett ons men jajaja
Skulle man bli imponerad eller
Vad vill du
Finns det en anledning till att det finns 150 stycken? 150 stycken som lämnat dig? Ingen du haft ett kärleksfullt förhållande med utan bara pumpa och dumpa?
Nej Det hade jag inte kunnat tänka mig. Skriker problem rakt av
Du är antagligen kompartmentaliserad, avtrubbad och kommer jämföra mig med alla tidigare tjejer. Du är förmodligen en sk sensation seeker och statistiskt är det hög risk att du kommer vara otrogen när vårt förhållande blir för tråkigt. Vilket det i dina ögon nog kommer bli väldigt fort.
Du har sannolikt dock också hög social förmåga, ser förmodligen åtminstone helt ok ut, du kommer inte bli chockad av mina sexuella fantasier och du är gissningsvis rätt bra i sängen.
Sen om du inte haft sex på 5 år så är ju frågan vad du gör istället nu. Spel? Droger? BASE-hoppning?
Ja, jag skulle vara beredd att ge det en chans. Jag är rätt bra på att överraska och hålla relationer spännande sexuellt även när mannen är lättuttråkad, så jag tror det finns en chans att det skulle funka.
Skulle nog tycka att han var lite av en manshora faktiskt. Sagt med all kärlek.
Och jag skulle definitivt inte vilja vara oskyddad med honom. Men skulle absolut vara nyfiken på vad han lärt sig av alla dessa damer genom åren.
Jag vet inte hur många jag legat med, men inte fan är det 150 personer.
Jag tycker att det låter antingen påhittat eller så består detta höga antal mestadels av betaldamer. Inte särskilt imponerande, något av alternativen.
Och nej, jag hade inte fortsatt träffa en man om han avslöjat en så hög bodycount, oavsett om kvinnorna köpts eller inte. Promiskuösa män är inte det minsta attraktiva för mig. Litar inte på dem heller, sexmissbrukare eller otrogna. Inget som lockar.
Nja, det tror jag inte. Det låter som en man med rätt allvarliga problem.
150 tjejer ska man nog vara tyst om.
Som tjej vill man inte känna sig som ett hål mannen kommer i och sen skiter i. Därför kommer inte dom gilla en man som haft 150 st.
En kvinna som haft 150 st är bara äcklig enligt dom flesta män.
Orka bry sig om antal. Det är inget jag någonsin skulle fråga om. Det viktiga är hur jag blir behandlad, här och nu.
I min nuvarande relation vet jag att han har haft sex med fler än mig och "äventyrligare" sex. Enda anledningen till att jag vet det är att vi känt varandra i 25 år. Jag vet också att han varit monogam, gift, fått barn etc under de senaste nästan 20 åren innan skilsmässan för 2 år sedan.
Min första tanke är att du borde gå o testa dig.
Min älskare säger att jag är betÿdligt bättre och mer kreativ i sängen än kvinnan han var med som skröt med att hon haft 250+ män.
Kvantitet och kvalitet är olika saker.
Jag har också haft sex med väldigt många tjejer. För min del berodde det på min uppväxt där min mamma var alkoholiserad och kunde bli väldigt våldsam. Så för mig var det en jakt på att bli älskad och det tog en del år för mig att komma till den insikten (när jag flyttat hemifrån och helt brutit med min mamma). Sen dess har jag varit monogam och är gift med min kvinna sen drygt 20 år tillbaka.
Skulle inte se dig som pojkvänsmaterial om det var många förbindelser i närtid. Hade tänkt att ons är något du vill ha i ditt liv snarare än seriösa relationer.
150 st är inte extremt i dagens läge. Min farsa har haft över 1000 och inte ens han är extrem.
150 ligg är ingenting i jämförelse med en gift partner som kan ligga tusentals gånger per år..
Jag bryr mig inte, så länge man inte har dragit på sig en massa barn hit och dit och/eller sjukdomar.
150 ligg är ingenting i jämförelse med en gift partner som kan ligga tusentals gånger per år..
Tja