• Anonym (Huuur)

Tjejer HUR

Tjejer hur får man en fontän orgasm. Ge mig alla tips ni ni har.

• Svar på tråden Tjejer HUR
  • Anonym (Nightstride)

Jag är inte tjej men kan få min fru att "squirta" på någon minut genom kraftfull g-punktsstimulering med spindelmannengrepp (lång- och ringfinger i henne, pumpandes på g-punkten). Då skvätter hon snart ner hela sängen. 

Dock ser ingen av oss någon poäng med att göra det bara för sakens skull. Det är inte speciellt skönt för henne och hon upplever det inte som en orgasm, men skvätter gör det. 

Det kan hända medan vi har sex på mer "normala" sätt också, men då är det mest jag som märker att det skvätter. Hon känner inget särskilt just då, mer än den vanliga njutningen av sexet. 

Jag misstänker att alla kvinnor är olika här. Men just för skvättandet verkar g-punkten vara viktig för de allra flesta.

• Anonym (Don’t feed the master bater)

Ingen aning.

• Anonym (d)

Omg haha, jag fattar det kanske helt fel men? du vill typ ge en fontän orgasm? 😳 Börja med att smörja pumpen, ställa munstycket på rätt vinkel och sen spola med full kraft. Och rengör ordentligt, fontäner gillar inte smuts. Vet inte om det funkar men man kan ju alltid försöka! 😂

• Anonym (Ida basket)

Personligen brukar jag använda en tryckluftsvibrator som min vackra make har designat. Den kopplar på kompressorn vi har i garaget där jag lagt ut en presenning. Vid fult ös skakar den som en tvättmaskin i obalans och får mig att komma på rekordlåga 37min, något min man aldrig kommit i närheten till.

• Anonym (C)
    Anonym (Don?t feed the master bater) skrev 2025-08-28 15:23:17 följande:

Ingen aning.

Inte jag heller.
  • Anonym (Erfaren_man)

Varför vill du kissa i sängen? 

• Anonym (Ida basket)
    Anonym (Erfaren_man) skrev 2025-08-28 21:31:19 följande:

Varför vill du kissa i sängen? 

Vissa tycker att det är jätte mysigt, jag sover tillochmed i det ibland
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Huuur)

D. Nej jag vill få en. Har googlat o hållt på o grejat 😂 så ni måste hjälpa mig. Har hört att dem ska vara skönare än en vanlig. Men vad vet jag. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Huuur)

Hur ska min gubbe göra för att hjälpa mig ikväll?

• Anonym (Huuur)

Emellia jag har försökt men det händer inget. Därför behöver jag hjälp från er. 

• Anonym (Superkåta Hasse)
    Anonym (Huuur) skrev 2025-08-29 17:17:27 följande:

Emellia jag har försökt men det händer inget. Därför behöver jag hjälp från er. 

Jag kan hjälpa dig. Men jag lär bara ut praktiskt.
  • Anonym (Nightstride)
    Anonym (Huuur) skrev 2025-08-29 17:16:07 följande:

Hur ska min gubbe göra för att hjälpa mig ikväll?

Långt ifrån alla kvinnor kan göra det. Kanske 20% om jag inte missminner mig. Har ni testat "The Spiderman metod"? Googla "squirt Spiderman" så finns det guider. 
  • Anonym (Vi övade)

Min sambo hade aldrig tidigare fått fontänorgasmer så jg läste mig till hur man kan göra sen provade jag varje gång vi skulle ligga och till slut så lyckades vi komma fram till det magiska

• Anonym (Hmmm)

Bet inte riktigt vad man ska räkna som fontän .... Har dock upplevt två väääldigt våta orgasmer med kvinnan ovanpå.
    Dessutom fingrat fram en fontän som jag inte trodde var möjlig. Har inte sett så många liknande ens på film.
    Längden och mängden var bara helt otrolig.
    Vi var utomhus på en filt men hade vi varit hemma hos någon så hade hon fått komma i badrummet.
    Vi snackar sprutlängd på 3 meter +.
     Var så jävla upphetsande, på en filt vid en väg. 
    På vägen hem sög hon mina fingrar. 

Svar på tråden Tjejer HUR