• Mathias68

Hetero men nyfiken på män

Hur vanligt är det?
    Att man lever i ett heteroförhållande men är nyfiken på andra män?
    Själv är jag nyfiken på runk tillsammans med nån, antingen var färdig eller åt varandra , dock inte sug eller samlag.
    Det är nog grejen att leka med kukarna å kolla porr tillsammans.
    Har kört teleswx med flera män å med rätt person så är det upphetsande som fan.

Fler som har erfarenhet?

• Svar på tråden Hetero men nyfiken på män
  • Anonym (Kuno)

Har fått mer och mer såna tankar med stigande ålder. Mindre rädd för "bögsmitta"  nu för tiden.

Har sexchattat med flera män under flera års tid, och även haft telesex. Häftigt, fast jag ibland haft skamkänslor efteråt.

• Mathias68
    Anonym (Kuno) skrev 2025-09-01 13:25:58 följande:

Har fått mer och mer såna tankar med stigande ålder. Mindre rädd för "bögsmitta"  nu för tiden.

Har sexchattat med flera män under flera års tid, och även haft telesex. Häftigt, fast jag ibland haft skamkänslor efteråt.

Verkar vara vanligt att den lusten ökar med åldern... 
    Kan va skönt å sexchatta eller telesexa med män.

• Jesper f
    Mathias68 skrev 2025-08-31 08:42:36 följande:
    Hetero men nyfiken på män

Hur vanligt är det?
    Att man lever i ett heteroförhållande men är nyfiken på andra män?
    Själv är jag nyfiken på runk tillsammans med nån, antingen var färdig eller åt varandra , dock inte sug eller samlag.
    Det är nog grejen att leka med kukarna å kolla porr tillsammans.
    Har kört teleswx med flera män å med rätt person så är det upphetsande som fan.

Fler som har erfarenhet?

Som gay kan jag intyga att det är ganska vanligt. Det är inte alls i närheten av så ovanligt som många tror, och det verkar just vara det. Med åldern minskar "rädslan" att prova ( och helt ärligt, är det inte så mycket konstigare än att prova en annan fantasi ), och många gör det också av olika grad, beroende på vad respektive person tänder på/fantiserar om.

Få vare sig blir "mentalt skadade" av upplevelsen, eller plötsligt fastnar och blir TOALT "omvända" - det fungerar inte så, utan tvärtom. För de flesta är det en "kul grej" att prova någon eller några gånger, eller under en period av livet... Inte mer än så. 

Har nog också mycket med att man betraktar livet på ett annat sätt när man levt ett tag. Vem vill dö "nyfiken", och rent krasst - det skadar absolut ingen, och det är bara de inblandade som någonsin vet om att det hänt, och det är väll knappast något folk går ut på gatan och skriker högt om.

Så det är ingen otryggare fetish att prova än någon annan egentligen. Bara annorlunda mot vad många provat innan.
  • Killen47

Träffat män några gånger. blitt både runk å sug. Är bara skön känsla med män, tyvärr inte träffat kvinnor som kan ge mig den behandlig jag vill ha.

• Anonym (Positivt)

Positivt för oss kvinnor om fler män upptäcker tjusningen med sex med andra män, så kanske det kan minska antalet misogyna män. Jag tror att för många män kvittar det egentligen vem man har sex med, bara de får tillfredsställa sina snoppar. Det är nog bara en "fix ide" att det "måste" vara med kvinnor.

• Tobben
    Anonym (Positivt) skrev 2025-09-07 12:17:20 följande:

Positivt för oss kvinnor om fler män upptäcker tjusningen med sex med andra män, så kanske det kan minska antalet misogyna män. Jag tror att för många män kvittar det egentligen vem man har sex med, bara de får tillfredsställa sina snoppar. Det är nog bara en "fix ide" att det "måste" vara med kvinnor.

Det vore bra för alla inblandade!
  • TestX

Samma här.

Har fantiserat i många år om att testa att vara med en annan man, men inte gjort något. Bara chattat någon gång för länge sedan. 

Är osäker på hur mycket jag skulle vilja göra, men som OP skriver kanske bara titta på porr och runka.

Spännande att tänka på ......

• Anonym (Kuno)
    TestX skrev 2025-09-07 21:40:09 följande:

Samma här.

Har fantiserat i många år om att testa att vara med en annan man, men inte gjort något. Bara chattat någon gång för länge sedan. 

Är osäker på hur mycket jag skulle vilja göra, men som OP skriver kanske bara titta på porr och runka.

Spännande att tänka på ......

Har sexchattat i flera år med särskilt en man, vi fantiserar tillsammans i rollspel som ofta handlar om att vi har en trekant med hans eller min fru. Och när vi är upptända så gör vi det skönt för varandra också. Jag tänker ofta på det när jag ligger med min fru. Förbjudet och upphetsande.

Vill jag irl? Vet inte... Krävs mod. Då är jag otrogen, och risken finns att det blir helt misslyckat. Det kanske är fantasin som är bäst.
Svar på tråden Hetero men nyfiken på män