• Anonym (Tjej86)

Till alla tjejer vad tycker ni?

Ser dagligen videos på fb där kvinnor drar fram ett mått band och berättar max längd på det manliga packtet. 

ska bli kul och se männens reaktion på era svar 😜😂

vad är max längd för er och vad gillar ni bäst? Jag är tjej själv och max längd för mig är 16 cm och gärna lite grövre i omkrets 😜🙈

• Svar på tråden Till alla tjejer vad tycker ni?
  • Anonym (Tjej86)

Alla tycker vi olika som tur är 😁

• Kanonen56
    Anonym (Tjej86) skrev 2025-09-01 18:58:02 följande:

Alla tycker vi olika som tur är 😁

Sant, men jag tänker fortsätta propagera för att fler ska få njuta utav några cm mer 😉
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Intehellertjej)
    Anonym (Tjej86) skrev 2025-09-01 18:00:53 följande:

längre än 16 cm för mig då gör det bara ont när det stöter i botten, och jag upplever att saker och ting blir mer enformigt i sängen om den är för lång då många sexställningar gör ont då, och sen har man ont flera dagar sen efter. men en på 16cm kan man köra alla ställningar och ha sex ofta och mycket utan att få ont 👍🏼

I snitt föredrar kvinnor ungefär 16 cm i längd, vissa längre, andra kortare. Alla är skapta olika och har sina skäl till att föredra olika mått (i den mån de bryr sig), vissa kvinnor gillar när det stöter i botten, för andra är det obehagligt. 

I Sverige är ungefär 75% av alla män(s paket) kortare än 16 cm och då snackar om benpressat mått, dvs när man pressar linjalen in genom fettlager till höftbenet ovanför "paketet", så den användbara längden är kortare än så. Så att säga "16 centimeter låter kort" är bara ett jättetöntigt sätt att skryta om sina mått.

Givetvis vet du bäst vad som funkar för dig! 
  • Kanonen56
    Anonym (Intehellertjej) skrev 2025-09-01 19:24:27 följande:
    I Sverige är ungefär 75% av alla män(s paket) kortare än 16 cm och då snackar om benpressat mått, dvs när man pressar linjalen in genom fettlager till höftbenet ovanför "paketet", så den användbara längden är kortare än så. Så att säga "16 centimeter låter kort" är bara ett jättetöntigt sätt att skryta om sina mått.
    I vad för stackars klasser har du gått egentligen? I duschen när vi gick i skolan var dom flesta killarna i min klass iaf garanterat över 18.. 

Gissar på att dina sliriga kommentarer och din besatthet utav att skitsnacka just mitt citat, är för att du inte ens når upp? 
  • Anonym (Sexistiskt)
    Anonym (Tjej86) skrev 2025-09-01 16:41:28 följande:

Ser dagligen videos på fb där kvinnor drar fram ett mått band och berättar max längd på det manliga packtet. 

vad är max längd för er och vad gillar ni bäst? Jag är tjej själv och max längd för mig är 16 cm och gärna lite grövre i omkrets 😜🙈

Det blir som man endast tror man har sex med en penis och inte med en människa som har en penis.
  • Anonym (Sexistiskt)
    Kanonen56 skrev 2025-09-01 18:12:12 följande:
    Ja det där låter sött på papper men är mest bara en myt. Vaginor är elastiska och sexuell upphetsning samt rätt stimuli och avslappning ökar blodflödet i den vilket gör att ni kan ta emot en mycket större kuk. 

Så känner du att du behöver en mindre för att den ska överleva och må bra efter så har du inte värmt den tillräckligt. 
    Är penisen en egen varelse? 
  • Anonym (Sexistiskt)

Varför kvinnor få snacka som mannen är ett sexobjekt medan män ska ha sex med en människa med tankar, ideer, egna preferenser?
    Inget nu om att man ska förtjäna sex. 
  • Anonym (Sexistiskt)

Det kan sägas att olika män ser kvinnor som ertt hål.
    Man skulle nu kunna påstå att kvinnor ser män bara som en penis 
  • Anonym (Muppet Show)
    Anonym (Sexistiskt) skrev 2025-09-01 19:49:54 följande:
    Varför kvinnor få snacka som mannen är ett sexobjekt medan män ska ha sex med en människa med tankar, ideer, egna preferenser?
    Inget nu om att man ska förtjäna sex. 
    Nu är det nog ungefär 100 ggr vanligare att män säger och skriver sexistiska saker och du vet inte ens om TS är en kvinna heller...
  • Anonym (Sexistiskt)
    Anonym (Muppet Show) skrev 2025-09-01 19:57:40 följande:
    Nu är det nog ungefär 100 ggr vanligare att män säger och skriver sexistiska saker och du vet inte ens om TS är en kvinna heller...
    Ja det kan stämma men det är tydligt att det är vanligt att kvinnor kan också behandla män som de vore ett sexobjekt speciellt just för sex. 
  • Anonym (Sexistiskt)
    Det är inte socialt accepterat om någon man snackar som han endast har sex med ett hål. 
  • Anonym (Sexistiskt)
    Bara för man har sex med någon så betyder det inte att det är okej att man skulle ge godkänt att någon snackar som ens kropp är ett objekt 
  • Kanonen56
    Anonym (Sexistiskt) skrev 2025-09-01 19:47:41 följande:
    Är penisen en egen varelse? 
    Nej, penisens kraft ligger mångt och mycket i hur bra han kan hantera varenda cm och hur bra den tränger in sen. 
  • Anonym (Gäsp..)

Ännu ett tröttsamt pungdjur som utger sig för att vara kvinna i ett otroligt uttjatat och tråkigt ämne. Vi bryr oss inte om era små köttspikar. Sluta vara osäkra små pojkstackare som fixerar vid storlek. Väx upp istället och fokusera på vettigare ting.

• Anonym (Intehellertjej)
    UngGubbeinorr skrev 2025-09-01 19:50:50 följande:

En genomsnittlig kuk med stånd är 13,12 cm lång och den genomsnittliga omkretsen är 11,6 cm. Genomsnitt! Det betyder att 14 cm är stor, över medel. 16 cm betyder att över 95% av alla män har kortare, se diagrammen över fördelning i länk nedan.

illvet.se/manniskan/kroppen/penis-fa-overblick-over-storleken-bland-varldens-man 

Precis, det är den största undersökningen, men det är en global undersökning som tar ett snitt av alla regionala variationer. Andra undersökningar inom västvärlden tyder på att snittet här är 14,7 i längd och 12 i omkrets (från calcsd.info). 
Svar på tråden Till alla tjejer vad tycker ni?