• Anonym (Gosh)

Är det jag som överreagerar?

Jag måste bara höra om det är jag....

Jag har skrivit med en kille ett par dagar (via fb dejting) och det har flutit på så himla bra. Han har ställt bra frågor och till skillnad från många andra män inte kommit in på sex....

Så igår kväll kom en bild på honom nerbäddad i sängen, så man såg hans överkropp.

Jag höll mig dock neutral och sa bara vad mysigt det där dig ut...typ...

Ännu mysigare om man är två skrev han

Ja såklart skrev jag

Sen ville han att jag skulle berätta om nån sexuell fantasi. Jag svarade att jag har inga direkta såna fantasier, att han fick berätta nåt

Ja så kom då nåt om att han fantiserade om sex i skogen, eller ha sex med sin partner i smyg när det var gäster hemma 

Rätt oskyldigt men jsg känner red flag när de kommer in på sex innan man ens träffats.  Jag gick inte in o läste sista och nu hsr 

Ja 

• Svar på tråden Är det jag som överreagerar?
  • Anonym (Gosh)

Forts.....nu har han inte hört av sig. Tänker väl att det är min tur

Överreagerar jag?

• Anonym (?)
    Anonym (Gosh) skrev 2025-09-02 13:14:12 följande:
    Är det jag som överreagerar?

Jag måste bara höra om det är jag....

Jag har skrivit med en kille ett par dagar (via fb dejting) och det har flutit på så himla bra. Han har ställt bra frågor och till skillnad från många andra män inte kommit in på sex....

Så igår kväll kom en bild på honom nerbäddad i sängen, så man såg hans överkropp.

Jag höll mig dock neutral och sa bara vad mysigt det där dig ut...typ...

Ännu mysigare om man är två skrev han

Ja såklart skrev jag

Sen ville han att jag skulle berätta om nån sexuell fantasi. Jag svarade att jag har inga direkta såna fantasier, att han fick berätta nåt

Ja så kom då nåt om att han fantiserade om sex i skogen, eller ha sex med sin partner i smyg när det var gäster hemma 

Rätt oskyldigt men jsg känner red flag när de kommer in på sex innan man ens träffats.  Jag gick inte in o läste sista och nu hsr 

Ja 

Ni triggar varandra att skriva om sex och sen blir du sur när han gör det?
  • Anonym (Kim)

Överreagerar? Ja. Om du inte ville se en bar överkropp eller sexuella fantasier får du väl skriva det. Är önskemålet och intentionen att bara ha sex så antingen köper du det eller går vidare. Gör ingen biggi av det. 

• Anonym (Gosh)
    Anonym (Kim) skrev 2025-09-02 13:25:58 följande:

Överreagerar? Ja. Om du inte ville se en bar överkropp eller sexuella fantasier får du väl skriva det. Är önskemålet och intentionen att bara ha sex så antingen köper du det eller går vidare. Gör ingen biggi av det. 

Min intention är ett seriöst förhållande o drt säger han med. 

Bara undrar om det är varningsflag att börja skriva såhär
  • Anonym (?)
    Anonym (Gosh) skrev 2025-09-02 14:04:20 följande:

Om du ber honom berätta om sina fantasier????
  • Tecum

Nej, ingen varningsflagg. Du var ju med på det när du bad honom att skriva om sina fantasier. Skriv bara att du inte är intresserad av sexprat på nuvarande stadium.
  • Anonym (H)

svara att du inte vill prata om sex på det här stadiet.

• Links

Jag hade backat direkt, inte fortsatt skriva. Detta eftersom jag personligen tycker det är obehagligt att få bilder med sexuell anspelning om jag inte är tillsammans med människan. 
    Så för min del tycker jag din reaktion är helt rimlig, eftersom jag hade känt likadant. 

• Anonym (Erfaren_man)

Han har nu visat att han, precis som många andra män, mest bara är ute efter sex. 

Om han varit seriös så hade han inte gjort så. Ni har ju aldrig ens träffats! Galet! 

Det finns bra män där ute. Försök hitta någon av dem istället. 

• Anonym (Kim)

Nej den enda som behöver ha en varningsflagga är du. Detta sker efter två dagars textande. Tänk om ni skrivit i ett par månader och inte fått till någon fysisk träff eller ens pratat i telefon. Det hade varit jobbigare. Du bad ju om det iom att du frågade om fantasier som underförstått skulle handla om sex. Du får tänka dig för hur du uttrycker dig och vilka bilder du skickar om du vill vara seriös. Tänk även på var du raggar/söker. Är sidan mer för tillfälligt sex eller liiiite mer seriöst. 
  • Ezmeraldah

Skit i honom. Skriv inget mer. Blockera överallt. Han är inte intresserad av nåt seriöst med dig.

Svar på tråden Är det jag som överreagerar?