BIM Oktober 2025
Hej!
Startar en ny tråd för alla oss som försöker bli gravid och har BIM i oktober. Skriv er på listan med beräknat datum för BIM. Hoppas på många plus ❤️
Hej!
Startar en ny tråd för alla oss som försöker bli gravid och har BIM i oktober. Skriv er på listan med beräknat datum för BIM. Hoppas på många plus ❤️
1/10 - Sensommar123 ➖
Bim+1 ingen mens ännu, men inte heller några positiva test förutom ett konstigt spökstreck som försvann. Känns som man får kasta in handduken för denna månad. Går över till November tråden nu
1/10 - Sensommar123 ➖
Trodde verkligen att det hade tagit sig men så kom mensen inatt, buhuuu... Lycka till ni som är kvar och annars ses vi i novembertråden!
1/10 - Sensommar123 ➖
2/10 - Lily96 ➖
Var väl lite väl optimistiskt att tro att det skulle gå vägen redan första försöket 😑
1/10 - Sensommar123 ➖
2/10 - Lily96 ➖
1/10 - Sensommar123 ➖
2/10 - R ➖
Mensen har fortfarande inte kommit så jag tar bort mig från listan och fortsätter i novembertråden istället. Negativt på test så har inte allt för stort hopp.
1/10 - Sensommar123 ➖
2/10 - R ➖
Mensen har fortfarande inte kommit så jag tar bort mig från listan och fortsätter i novembertråden istället. Negativt på test så har inte allt för stort hopp.
1/10 - Sensommar123 ➖
2/10 - R ➖
Åh jag fick ett plus förra veckan på BIM! 😭 Femte försöket, andra barnet. Så lycklig men orolig så här tidigt såklart (haft 1 missfall innan).
Jag tog förresten B6 kosttillskott denna cykeln och det är första gången jag inte hade någon spotting mellan ÄL och mens - Hade läst massor om det så jag provade - undrar om det var en slump eller hjälpte att bli gravid 🙂
håller tummarna att ni andra som inte plussat än får det i november ❤️
Grattis till alla som plussat efter mig, gick in i vecka 9 & är idag 8+3. På onsdag är första besöket hos barnmorskan, det är så pirrigt! Är extremt trött & illamående så fick legrigan Comp utskrivet, det hjälper lite i vart fall. Hoppas ni andra mår någorlunda bra i era graviditeter🤩