• Anonym (Anni)

När insåg ni att någon ni dejtat inte var sexuellt frisk?

Jag hade dejtat en kille i tre månader och han verkade helt normal. Allt kändes bra tills han plötsligt visade sig vara helt sjuk i huvudet. Han försökte slicka mig i röven (!) och jag blev så chockad och äcklad att jag knappt trodde det var sant. Jag kände bara vad fan är det för fel på honom, det var så jävla sjukt. Efter det var det omöjligt att ens se på honom på samma sätt, jag dumpade honom direkt.

Har ni varit med om samma sak, att någon först verkar normal men sen visar sig vara så pervers och sjuk att man bara måste dra?

• Svar på tråden När insåg ni att någon ni dejtat inte var sexuellt frisk?
  • Anonym (Kvinna, 1975)
    Anonym (noanal) skrev 2025-09-18 18:37:54 följande:

När jag skulle till att ligga för första ggn med kvinnan, som nu är min sambo sedan flera år, så sa hon efter att vi hade fått av oss kläderna: "Ingen analsex!"

Sedan dess har vi aldrig pratat om det och jag kommer aldrig föreslå det (även om jag själv inte har nåt emot det som lite trevlig omväxling). 

Men visst drömmer du om att en dag få nyckeln till hennes analport?
  • Anonym (noanal)
    Anonym (Kvinna, 1975) skrev 2025-09-19 00:12:43 följande:
    Men visst drömmer du om att en dag få nyckeln till hennes analport?
    Nej, så fantastiskt är det inte. Kan vara ett trevligt komplement och variation, men inget som jag går och längtar efter. De gånger som jag har haft analsex har det varit kvinnan som efterfrågat det och jag har inte haft något emot det.
  • Anonym (Per)

Jag var ihop med en kvinna som älskade all sex som hade med hennes stjärt att göra.  Men hon har många vänner och ett bra jobb, men det ville hon verkligen vara helt tyst med. Hon var tom orolig att jag skulle säga det till någon när det tog slut. 

• Anonym (Anonym1)

Många kvinnor drömmer om fifty shades of grey sex men tål inte ett finger där bak är ett rätt känt utryck

Förvisso tunga i detta fallet men potato potato. Är väl bara säga "stopp, det där gillar inte jag", fattar han inte då är det en sak men backar han och inser han pushade limits i fantasin är det väl bara att snacka om. Finns ju mängder med tjejer som gillar det, hur ska han veta du inte är en av dom?

• Anonym (Kvinna, 1975)
    Anonym (Per) skrev 2025-09-19 19:21:12 följande:

Jag var ihop med en kvinna som älskade all sex som hade med hennes stjärt att göra.  Men hon har många vänner och ett bra jobb, men det ville hon verkligen vara helt tyst med. Hon var tom orolig att jag skulle säga det till någon när det tog slut. 

Ha ha...hon ville inte få analstämpeln på sig.
  • Anonym (Thyop)

Jösses, så traumatiskt...

Tur man har en fru som uppskattar att bli slickad i röven. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Kvinna, 1975)
    Anonym (Thyop) skrev 2025-09-19 22:14:15 följande:

Jösses, så traumatiskt...

Tur man har en fru som uppskattar att bli slickad i röven. 

Ja, vill båda det så är det ju toppen.
  • molly50
    Anonym (Anonym1) skrev 2025-09-19 19:35:43 följande:

Många kvinnor drömmer om fifty shades of grey sex men tål inte ett finger där bak är ett rätt känt utryck

Förvisso tunga i detta fallet men potato potato. Är väl bara säga "stopp, det där gillar inte jag", fattar han inte då är det en sak men backar han och inser han pushade limits i fantasin är det väl bara att snacka om. Finns ju mängder med tjejer som gillar det, hur ska han veta du inte är en av dom?

ST hade talat om för honom innan att hon inte gillade något sex som har med analen att göra. Det borde väl inte vara så svårt att förstå och respektera?
    Men han gick ändå över den gränsen utan att fråga om TS var ok med det. Och då tycker jag inte att det är konstigt att TS väljer att avsluta relationen.
    Om han kan gå över den gränsen vilka fler gränser kan han passera?
  • molly50
    molly50 skrev 2025-09-20 11:16:12 följande:
    ST hade talat om för honom innan att hon inte gillade något sex som har med analen att göra. Det borde väl inte vara så svårt att förstå och respektera?
    Men han gick ändå över den gränsen utan att fråga om TS var ok med det. Och då tycker jag inte att det är konstigt att TS väljer att avsluta relationen.
    Om han kan gå över den gränsen vilka fler gränser kan han passera?
    *TS.
  • Anonym (Kvinna, 1975)
    Anonym (Kodai) skrev 2025-09-19 22:31:41 följande:
    Nej, det som är tur är hur livlig fantasi din patetiska incelhjärna har. 
    "Incelhjärna? Vad är det.
Svar på tråden När insåg ni att någon ni dejtat inte var sexuellt frisk?