• Anonym (Anni)

När insåg ni att någon ni dejtat inte var sexuellt frisk?

Jag hade dejtat en kille i tre månader och han verkade helt normal. Allt kändes bra tills han plötsligt visade sig vara helt sjuk i huvudet. Han försökte slicka mig i röven (!) och jag blev så chockad och äcklad att jag knappt trodde det var sant. Jag kände bara vad fan är det för fel på honom, det var så jävla sjukt. Efter det var det omöjligt att ens se på honom på samma sätt, jag dumpade honom direkt.

Har ni varit med om samma sak, att någon först verkar normal men sen visar sig vara så pervers och sjuk att man bara måste dra?

• Svar på tråden När insåg ni att någon ni dejtat inte var sexuellt frisk?
  • Anonym (f)
    Anonym (Anni) skrev 2025-09-09 17:14:20 följande:
    Oavsett verkar vissa tycka att man måste gilla det. Tydligen får man inte sätta gränser för då är man trångsynt. Rimmar väldigt illa med att lämna samtycke och allt det där tycker jag.
    Som om det vore gränser att kalla någon sexuellt avvikande och bete sig som att frågan om denna akt vore det värsta som kunde hända förhållandet.
  • Mandel
    Anonym (Anni) skrev 2025-09-09 16:52:08 följande:
    Nej, vi hade inte pratat om just det innan, men jag hade sagt tidigare att jag inte gillar anal och absolut inte vill ha något åt det hållet. Så han borde ha förstått redan där att det inte var min grej.
    Så han gjorde något du flaggat för att du inte gillar, men frågan kvarstår om du pratade med honom om det. Om det var så viktigt i hans liv att få hålla på analt att du valde att dumpa eller var det andra saker än hans analfixeringen som var orsaken till dumpningen?
    Om han hade han kunnat avstå anala saker för att få vara med dig, hade du ändå dumpat?
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Sex&TheCity)
    Anonym (Anni) skrev 2025-09-08 16:26:06 följande:
    Okej men för mig var det helt sjukt. Jag har verkligen noll intresse för sånt och blev bara äcklad. Han kände mig efter tre månader och borde ha fattat att jag aldrig skulle vara med på det. Så visst, alla har olika gränser, men mina blev verkligen passerade där.
    Finns ett Sex&the City avsnitt som tar upp exakt detta dilemma med stjärtslickande. 
  • Anonym (R)

Första gången han tjatade om sex, var väl ett halvår in i förhållandet. Jag var ung och såg inte varningsflaggorna så jag blev kvar i fem år och givetvis blev det värre, mycket värre. Idag hade jag kastat ut honom direkt. 

• Anonym (Egentligen direkt)

Jag bara frågar i tråden, kanske det är jag som har fel?

Min ex (som var gift) vi var ihop i 11år, han är nästan 20 år äldre än mig. Jag undrar om han var sexmissbrukare eller något fel på libidon?

Från ca 35-46 var han när vi var ihop. När vi sågs ville han direkt och det tog typ 30 sek till 1 minut för honom att komma och det blev verkligen jättekladdigt typ flög överallt :D. Sedan hade vi sex igen kanske 10 minuter senare och då kom han på kanske 3  till MAX 10 minuter igen.

Han ljög om dött sexliv det framkom senare att de hade sex typ 3-4  ggr i veckan han och hans fru. 

När vi hade längre tid ihop än typ 45minuter tex när vi var iväg en hel weekend då ville han kanske 5ggr om DAGEN.

Är det normalt?

• Anonym (Anni)
    Anonym (Egentligen direkt) skrev 2025-09-10 07:32:59 följande:

Egentligen direkt då han ville 2 ggr om dagen fast vi sågs kanske oftast bara ca 45minuter (han är gift) Det borde vart en röd flagg men var för kär och för ung för att fatta riktigt. Första gången tog kanske 30sek till en minut och andra kanske 3-5 vilket inte är normalt för en 35åring.

Tack för att du faktiskt svarade på frågan och delade med dig. Jag fattar verkligen vad du menar, även om jag inte sett det som ett problem, det är så lätt att man inte ser de där röda flaggorna när man är mitt uppe i det.
  • Anonym (Anni)
    Anonym (merkuria) skrev 2025-09-10 07:55:10 följande:

Att skriva att någon inte är sexuellt frisk bara för att de gillar något man inte själv gillar är dömande och fördomsfullt. Men har du sagt att du inte gillar analt borde han klart låtit bli det eller diskret frågat om en liten kyss där var okej när du är in the mood.

Jag har träffat en man som fick analt att bli något helt fantastiskt men det är för att han först frågade, sedan var försiktig och retades tills jag bad om det. En process han hade gått igenom med flera kvinnor redan. Det var inget jag trodde att jag skulle vilja ha men det finns män som verkligen kan. 

Jag fattar vad du säger men för mig personligen känns det sjukt. Jag kan inte se det på något annat sätt än som något äckligt som jag absolut inte vill ha i mitt sexliv. Så när han försökte så gick det över min gräns direkt. Att andra kan tycka det är fantastiskt får stå för dem, men för mig är det bara fel och det räcker för att jag ska reagera så starkt.
  • Anonym (Anni)
    Mandel skrev 2025-09-10 08:27:15 följande:
    Så han gjorde något du flaggat för att du inte gillar, men frågan kvarstår om du pratade med honom om det. Om det var så viktigt i hans liv att få hålla på analt att du valde att dumpa eller var det andra saker än hans analfixeringen som var orsaken till dumpningen?
    Om han hade han kunnat avstå anala saker för att få vara med dig, hade du ändå dumpat?
    Det var just det här som gjorde att jag dumpade honom. Jag hade redan sagt att jag inte gillar analt och ändå försökte han. Då är respekten borta för mig och jag kan inte fortsätta med någon som kör över mina gränser. Även om han i efterhand hade sagt att han kunde avstå så hade det redan varit för sent, för jag kände mig så äcklad och överkörd. Vi hade en diskussion senare där jag förklarade att det inte skulle funka, Han blev rätt arg och kallade mig rätt fula saker, så jag har inte så dåligt samvete.
  • Anonym (Anni)
    Anonym (R) skrev 2025-09-10 14:36:28 följande:

Första gången han tjatade om sex, var väl ett halvår in i förhållandet. Jag var ung och såg inte varningsflaggorna så jag blev kvar i fem år och givetvis blev det värre, mycket värre. Idag hade jag kastat ut honom direkt. 

Usch, jag känner verkligen med dig. Det är så lätt att missa varningsflaggor när man är ung och man vill tro gott om den man är med. Fem år är lång tid att stå ut, men det är starkt att du ser det annorlunda idag och vet att du hade kastat ut honom direkt. Tack för att du delar med dig, intressant att höra från andra som också varit med om dåliga beteenden.
  • Anonym (Anni)
    Anonym (Egentligen direkt) skrev 2025-09-10 15:55:36 följande:

Jag bara frågar i tråden, kanske det är jag som har fel?

Min ex (som var gift) vi var ihop i 11år, han är nästan 20 år äldre än mig. Jag undrar om han var sexmissbrukare eller något fel på libidon?

Från ca 35-46 var han när vi var ihop. När vi sågs ville han direkt och det tog typ 30 sek till 1 minut för honom att komma och det blev verkligen jättekladdigt typ flög överallt :D. Sedan hade vi sex igen kanske 10 minuter senare och då kom han på kanske 3  till MAX 10 minuter igen.

Han ljög om dött sexliv det framkom senare att de hade sex typ 3-4  ggr i veckan han och hans fru. 

När vi hade längre tid ihop än typ 45minuter tex när vi var iväg en hel weekend då ville han kanske 5ggr om DAGEN.

Är det normalt?

Oj det lät inte så normalt. Låter absolut som någon form av missbruk.
  • Anonym (L)

Japp. Ganska snart visade det sig att min före detta kille tände på att slicka och lukta i min röv (helst ville han att den skulle vara otvättad), samt att han hade en prutt-fetisch. 

• Anonym (Anni)
    Anonym (L) skrev 2025-09-10 17:07:23 följande:

Japp. Ganska snart visade det sig att min före detta kille tände på att slicka och lukta i min röv (helst ville han att den skulle vara otvättad), samt att han hade en prutt-fetisch. 

Usch ja, det där är precis samma typ av sjukt beteende jag stötte på. Jag blev helt chockad och äcklad när min kille försökte med samma sak. Av det du beskriver blev jag extra äcklad av prutt-fetischen. Sånt här går verkligen över alla gränser för mig, och det är helt okej att reagera starkt på det.
  • Anonym (merkuria)
    Anonym (Anni) skrev 2025-09-10 16:57:10 följande:
    Det var just det här som gjorde att jag dumpade honom. Jag hade redan sagt att jag inte gillar analt och ändå försökte han. Då är respekten borta för mig och jag kan inte fortsätta med någon som kör över mina gränser. Även om han i efterhand hade sagt att han kunde avstå så hade det redan varit för sent, för jag kände mig så äcklad och överkörd. Vi hade en diskussion senare där jag förklarade att det inte skulle funka, Han blev rätt arg och kallade mig rätt fula saker, så jag har inte så dåligt samvete.
    Då var det nog bäst som skedde, och han sparade din tid genom att avslöja sin otrevliga sida så tidigt.
  • Limhirt

Fattar ingenting?!?!?!? Slicka stjärt är ju det bästa som finns, både ge och ta. Och doften.......mmmmm.........doften. Nåja, smaken är väl som baken, hårig. Mums...

Svar på tråden När insåg ni att någon ni dejtat inte var sexuellt frisk?