• Adamjohans

Har jag stor kuk eller ljuger man för mig?

Hej har en rätt grov penis enligt mig själv som mäter till 22cm och har alltid fått höra att den är (perfekt) men det känns ju inte genuint då jag tror att många fått höra att de har en (perfekt) kuk?

• Svar på tråden Har jag stor kuk eller ljuger man för mig?
  • Mayjel
    Anonym (sanningen) skrev 2025-09-10 07:26:24 följande:

Så många män som oroar sig över sin kuk när de istället borde oroa sig över sin hjärna... Tyst

Eller hur. Samma med all fixering vissa män har kring sin egen längd. Avsevärt mycket mer avtändande för kvinnor skulle jag tro, allt detta tjat och paniken, osäkerheten kring sig själv. Det ger inte nåt vidare vuxet intryck precis. 
  • Anonym (?)
    Mayjel skrev 2025-09-10 15:18:46 följande:
    Eller hur. Samma med all fixering vissa män har kring sin egen längd. Avsevärt mycket mer avtändande för kvinnor skulle jag tro, allt detta tjat och paniken, osäkerheten kring sig själv. Det ger inte nåt vidare vuxet intryck precis. 
    Jag är man och inte ens jag kan förstå många mäns fixering vid sitt "organ"
    Hur många trådar finns det inte om just kukar? De flesta handlar om längd, omkrets eller kombinationen av de båda.
    Tänk om kvinnor hade startat lika många fitt-trådar! Föga troligt dock.

Kan förstå att det ger känsla av avtändning och omogenhet.
    Eller vill tjejer ha killar vars största intresse är sin egen kuk?
  • Anonym (ABC)
    Anonym (sanningen) skrev 2025-09-10 07:26:24 följande:

Så många män som oroar sig över sin kuk när de istället borde oroa sig över sin hjärna... Tyst

Instämmer i detta.
  • Anonym (ABC)
    Mayjel skrev 2025-09-10 15:18:46 följande:
    Det gör ju inte det.
  • Anonym (ABC)
    Anonym (?) skrev 2025-09-10 16:21:42 följande:
    Jag är man och inte ens jag kan förstå många mäns fixering vid sitt "organ"
    Hur många trådar finns det inte om just kukar? De flesta handlar om längd, omkrets eller kombinationen av de båda.
    Tänk om kvinnor hade startat lika många fitt-trådar! Föga troligt dock.

Kan förstå att det ger känsla av avtändning och omogenhet.
    Eller vill tjejer ha killar vars största intresse är sin egen kuk?
    Det vill man verkligen inte, bra skrivet.
  • Adamjohans

Efter flertalet svar i tråden ser jag att många riktar kritik mot mitt inlägg. Barnsligt, osäkert mm. Det var en enkel fråga tycker jag. Det rör sig varken om osäkerhet eller bekräftelsebehov utan ren nyfikenhet. Tycker det är barnsligt att man svarar med en massa antagande. Såg ett svar där en person skriver att det är avtändande med denna typ om frågor. Min fråga ställdes inte för att göra dig upphetsad.

• Anonym (DrAB)
    Adamjohans skrev 2025-09-09 14:55:51 följande:
    Har jag stor kuk eller ljuger man för mig?

Hej har en rätt grov penis enligt mig själv som mäter till 22cm och har alltid fått höra att den är (perfekt) men det känns ju inte genuint då jag tror att många fått höra att de har en (perfekt) kuk?

Ännu en penislängdstråd. Drömmer

En medelsvensk vuxen man har i snitt en kuk som är runt 15 cm.

22 cm (eller större) är extremt ovanligt.

Tips: kolla med chatGPT och be om en statistisk framtagen siffra baserad på de faktiska undersökningar som har gjorts kring detta ämne.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (DrAB) skrev 2025-09-12 08:59:29 följande:
    Ännu en penislängdstråd. Drömmer

En medelsvensk vuxen man har i snitt en kuk som är runt 15 cm.

22 cm (eller större) är extremt ovanligt.

Tips: kolla med chatGPT och be om en statistisk framtagen siffra baserad på de faktiska undersökningar som har gjorts kring detta ämne.
    Ah mäh! Då får han ju inte visa kuken.
  • Anonym (fgrtyhgfd)
    Adamjohans skrev 2025-09-11 14:40:24 följande:

Efter flertalet svar i tråden ser jag att många riktar kritik mot mitt inlägg. Barnsligt, osäkert mm. Det var en enkel fråga tycker jag. Det rör sig varken om osäkerhet eller bekräftelsebehov utan ren nyfikenhet. Tycker det är barnsligt att man svarar med en massa antagande. Såg ett svar där en person skriver att det är avtändande med denna typ om frågor. Min fråga ställdes inte för att göra dig upphetsad.

Om du är nyfiken av vad folk tycker kan du läsa tidigare trådar om samma ämne istället för att skapa ännu en tråd. Det finns en hel del att vraka bland. 
  • XDX

Att 22 cm är väldigt långt fattar alla. Antar att du vill veta om din storlek är perfekt såsom någon/några sagt - det är den om du och hon tillsammans får den att funka bra i sitt sammanhang.

En hel del blir extra upphetsade av en stor snygg kuk, och den extra upphetsningen är väldigt viktig för att hon ska kunna njuta ordentligt av den stora kuken - hennes vagina blir mer mottaglig för storleken med den extra upphetsningen. (Men ta aldrig för givet att det sköter sig självt, gå försiktigt fram och säkra alltid hennes upphetsning på flera sätt och framförallt tillräckligt för henne.)

Den är såklart för lång för många om du försöker köra in hela. Om du kollar mjukare porr där njutning utan "brutalitet" är i fokus så ser du att de största sällan/aldrig kör in hela eller ens försöker göra det, och kvinnan kan njuta jättemycket ändå.

Sedan har vi med långa fördelen att vi kan stimulera allra längst in när och om hon vill - men det får man försiktigt och respektfullt prova sig fram till med respektive kvinna. 

• Anonym (ABC)
    Anonym (fgrtyhgfd) skrev 2025-09-12 12:01:28 följande:
    Om du är nyfiken av vad folk tycker kan du läsa tidigare trådar om samma ämne istället för att skapa ännu en tråd. Det finns en hel del att vraka bland. 
    Ja, dom är många.
  • Anonym (?)
    XDX skrev 2025-09-14 15:34:14 följande:

Att 22 cm är väldigt långt fattar alla. Antar att du vill veta om din storlek är perfekt såsom någon/några sagt - det är den om du och hon tillsammans får den att funka bra i sitt sammanhang.

En hel del blir extra upphetsade av en stor snygg kuk, och den extra upphetsningen är väldigt viktig för att hon ska kunna njuta ordentligt av den stora kuken - hennes vagina blir mer mottaglig för storleken med den extra upphetsningen. (Men ta aldrig för givet att det sköter sig självt, gå försiktigt fram och säkra alltid hennes upphetsning på flera sätt och framförallt tillräckligt för henne.)

Den är såklart för lång för många om du försöker köra in hela. Om du kollar mjukare porr där njutning utan "brutalitet" är i fokus så ser du att de största sällan/aldrig kör in hela eller ens försöker göra det, och kvinnan kan njuta jättemycket ändå.

Sedan har vi med långa fördelen att vi kan stimulera allra längst in när och om hon vill - men det får man försiktigt och respektfullt prova sig fram till med respektive kvinna. 

Och där kom professorn i knullologi. Har patentsvar på hur alla kvinnor funkar.
  • Anonym (ABC)
    Anonym (?) skrev 2025-09-14 17:52:02 följande:
    Tänk att män vet bättre än kvinnorna.
  • Anonym (?)
    Anonym (ABC) skrev 2025-09-14 17:56:18 följande:
    Tänk att män vet bättre än kvinnorna.
    Visst är det fantastiskt att en man kan ha lösningen till alla kvinnors njutning.
    De kvinnor jag träffat har varit olika i hur de föredragit sex och närhet.
  • Anonym (Vilh)
    Anonym (?) skrev 2025-09-14 17:52:02 följande:
  • Maggena

Måste tyvärr säga att de har ljugit för dig. Den verkar att vara i minsta laget. Hade varit en gång och inget mer för mig om jag stötte på en sån som din.

Svar på tråden Har jag stor kuk eller ljuger man för mig?