Svårt med kärlek
Jag är kvinna och har massa likes och matchningar men de känns så konstigt att välja något att dejta. Dejt för mig = se om vi ska bli ihop. Jag vill ha. Som vänskapliga träffar först utan förväntan på sex o kyssar osv och om man gillar varandra så tar man steg till dejta för att man känner att ja vi kan nog bli att par. Dejta skrämmer mig träffar nån o han kysste mig samma dag , jag sprang .
Jag är sån som 1 blir blixt kär eller så tar de månader. Och innan jag år kär / har känslor så kan jag inte kyssa o ha sex osv. De bara går inte. En främling ska vi kyssas . Nej tack. Men när jag är kär så är jag djup, äkta lojal , sex viljan blir hög och jag har högt fysiskt behov av kärlek mys , göra saker ihop osv. När / om de sen tar slut mår jag skit i flera månader som gör att jag inte vågar bli kär men jag vill ju.. Saknar närhet och kärlek. Dilemma. Jag går på samtal om detta o har förmodligen otrygg ambilent anknytning och går faktiskt i terapi för det. Lite tankar från en 40 åring som saknar en man i sitt liv som känns trygg och lojal.