• Anonym (Det händer mig)

Händer det ibland för er kvinnor....

Ibland kommer det över mig att jag vill slicka fitta (jag är man). Att jag vill ligga mellan en kvinnas särade ben och slicka henne länge och grundligt. Jag föreställer mig känslan av hennes könsdelar mot mina läppar och min tunga. Jag föreställer mig hennes reaktion av min "behandling".

Men det kanske något märkliga är att dom här tankarna är inte knutna till någon speciell kvinna. Jag är gift och slickar ofta och gärna min fru. Och när dessa tankar dyker upp i mitt huvud så är dom kretsade till könet och området runt omkring. Det handlar aldrig om att det skulle vara frun eller någon annan som jag slickar. 

Kommer liknande tankar över någon kvinna vad gäller kuksugning? Att ni plötsligt fåt en känsla och lust att suga en kuk och utan att den är kopplad till en speciell individ?

• Svar på tråden Händer det ibland för er kvinnor....
  • Anonym (nja)

Njaaa men kan fantisera om att jag har en "random kuk" inuti mig ibland, så fattar ändå vad du menar.

• Anonym (nja)
    Anonym (nja) skrev 2025-09-14 15:47:52 följande:

Njaaa men kan fantisera om att jag har en "random kuk" inuti mig ibland, så fattar ändå vad du menar.

What! Hur kan mitt inlägg ha fått så många tummar ner. Skumt. 

TS - jag var iaf seriös i mitt svar.

Liksom i min fantasi är det knappt en person, inte ens en skuggfigur utan en sorts känsla över hur det är att ha en kuk i sig.
Svar på tråden Händer det ibland för er kvinnor....