Precis, den molande värken får bara vara växtvärk och inget annat :). Det är väldigt jobbigt med missfall i bagaget. Vid kemiska graviditeten blev mina tester svagt positiva och det blev aldrig starkt, sen blev det lilla positiva jag fick ännu svagare.
Tog tester idag och har fått 3+ på Clearblue digital och starkare teststreck än kontrollstreck för första gången. Det känns initialt lovande, men man vet ju aldrig.
Hur mår du?
Idag är jag hemma från jobbet, jag är så trött och vaknade med huvudvärk.
. Jag tar gärna alla besvär om det är för detta. Men hade gärna varit sjukskriven från jobbet på heltid egentligen, är allldeles för trött efter allt.
Hur mår du? Några nya spännande symtom? Jag känner mest tröttheten, molvärk och hunger. Inte spytt ännu... hoppas jag slipper :).
Paprika123 skrev 2025-09-21 21:41:58 följande:
Tack!❤️ Insättning 5/9. Följs gärna åt!
Har också haft molande värk men tar det mer som ?Växt värk?. Hade det förra graviditeten så ser det bara som något positivt.
Har 2 missfall i bagaget. Man är ju alltid orolig, så glad när man äntligen får + men samtidigt livrädd för då har man ju något att förlora. Har aldrig haft några jättetydliga symtom när jag varit gravid så förstår dig. Ibland önskar man nästan att man fick må jätteilla bara för att veta att allt är okej.
Jag mår bra, hur mår du förutom tröttheten? Vill dock också ligga nerbäddad och slippa jobba (haha) Men skönt att ?tänka på annat? ett tag också.
Har du ringt och meddelat ditt +? Vi går privat så skulle ha ringt idag men man får så otydliga direktiv kring när dom ska ringa upp så ringer och meddelar imorgon. Känns ?på riktigt? när man får ringa kliniken tycker jag. Får se när första ultraljudet blir, spännande!