Vi som har erfarenhet (det är bara att beklaga att vi tyvärr utgör en minoritet...) vet att djup penetration ger en helt annan typ av njutning med fler och starkare vaginala orgasmer.
Och för oss är det självklart att storleken har betydelse. Stor betydelse.
Givetvis finns det många andra aspekter som också har betydelse, men nu handlar ju tråden om djup penetration.
Jag och många med mig vet.
Men tyvärr är det vanligt att detta väcker behov av vissa att förneka och säga att vi har fel. Många verkar ha behov av att hävda att ökad njutning med en välutrustad man och djupa orgasmer bara är myter.
Därför har jag intresserat mig mer om hur och varför jag upplever skönare sex med fler och starkare orgasmer, och fler olika typer av orgasmer, än vad de flesta kvinnor verkar ha förmånen att få uppleva.
Det finns massor av olika naturliga förklaringar till våra starka upplevelser och det finns faktiskt välgrundad forskning som stödjer och förklarar.
Det beror inte bara på vad vi gillar, inte bara på vilka preferenser vi har, utan det handlar också om ren neurologi för mig och de kvinnor som får möjlighet uppleva dessa enorma skillnader i njutning och orgasmer genom djupare penetration och genom att älska med en man som har betydligt både grövre och längre kuk.
Det finns vedertaget vetenskapligt stöd genom modern hjärnforskning, bl a B Komisaruk, Professor i hjärnforskning vid Rutgers University, som genom fMRI-scanningar visat att det kvinnliga underlivet faktiskt har flera olika nervbanor till hjärnan.
Det är vetenskapligt bevisat att Vagusnerven går direkt till hjärnan, inte som vanligt via ryggmärgen, och att denna nerv aktiveras vid stimulans av de djupare delarna av slidan (t ex det området som ibland omnämns som A-punkten och AFE-zonen) och stimulans av cervix (livmodertappen).
Det är belagt att Vagusnerven, och starkare djupare orgasmer, tydligt skiljer sig från den vanliga nerven som är kopplad till klitoris (Pudendussnerven) som ger oss våra vanliga orgasmer.
(Tvivlare, eller du som har ett ärligt intresse, studera gärna t ex The Science of Orgasm, Komisaruk.)
De flesta kvinnor, vare sig de är experter, tyckare eller kvinnor generellt, kan givetvis inte förhålla sig till, kan inte tycka något om, sådana upplevelser som de aldrig har haft.
Men det är en ganska vanlig och fullt normal reaktion hos oss människor att förneka eller förminska betydelsen av det som är okänt, sådant som vi inte känner till, som vi saknar erfarenhet från och saknar kunskap om.
Ibland hänvisas till statistik, som t ex att endast omkring 20% av alla kvinnor uppger att storleken faktiskt har betydelse, detta samtidigt som bara omkring 20% av alla kvinnor uppger att du har upplevt vaginal orgasm.
Vilket ju då är ganska självklart eftersom vi bara utgör en minoritet vi kvinnor som faktiskt har äkta kunskap och erfarenhet från att på bra sätt älska med en större kuk och har fått uppleva denna typ av exceptionella sexuella upplevelser med djupare och starkare orgasmer.
Storleken har betydelse.
"Men en stor gör ont".
Ja, en stor kan göra ont, men då har man faktiskt gjort fel.
Du är inte tillräckligt sexuellt upphetsad. När kvinnan är tillräckligt sexuellt upphetsad ändras slidan rent fysiskt, det som kallas "tenting", de inre delarna av slidan vidgar sig och förlängs, och att faktiskt livmodern lyfts uppåt och bakåt in i bäckenet. Då kan man utan obehag, med stark njutning, ta emot en mycket större kuk som också spänner ut slidväggarna på djupet vilket leder till starkt ökade njutningskänslor. Med övning och med ökad vana blir det allt lättare att uppnå, allt lättare att ta emot en betydligt större kuk, och uppnå mycket starkare njutning med fler och kraftfullare orgasmer.
Slidan kan anpassa sig relativt väl till en kuk av genomsnittlig storlek, och sexuella tekniker kan ge njutningsfulla klitorisorgasmer. Självfallet också tillsammans med en man som har mindre kuk.
Men slidan kan också anpassa sig till en betydligt större kuk, som då kan leda till mycket bättre och starkare sexuella upplevelser med fler och starkare vaginala orgasmer.
Det är väl bäst att jag tillägger att min åsikt är att bara en större kuk i sig aldrig kan ersätta en bra man som jag älskar.
Men en mycket välutrustad älskare har på naturlig sätt förutsättningar att ge mig en annan typ av, och starkare, sexuella upplevelser och orgasmer.