• Anonym (Långe John)

Djup penetration

Jag undrar hur det känns som kvinna med djup penetration. Känns det skönare eller annorlunda jämfört med grundare penetration? Sämre rentav?
    Vilka positioner föredrar ni för djup penetration, hur ska kuken/dildon/saken träffa om det ska kännas rätt? En del verkar kunna njuta av att stimulera livmodertappen medan andra bara får jätteont.

• Svar på tråden Djup penetration
  • Anonym (Malin)

Antar att du läst tråden "Kukens roll för orgasm" där ett antal kvinnor hävdar storlekens betydelse för njutning. Men där framgår också att det är olika mellan olika kvinnor.
    Så det enda råd som är värt något är att du kollar av med den kvinna du är med, hur känns det bäst för just henne.

• Anonym (INTE jätteorgan, bara normal)

Som nämnts ovan säkert individuella skillnader. De kvinnor jag har varit med och ibland kommit så långt har tyckt att det gjort svinont, och det behöver man inte ha någon superlång för att göra. Så den som ÄR väldigt välutrustad bör vara försiktig.

• Anonym (Vilja.)

Det krävs att man är ordentligt upphetsad för att det inte skall göra ont. Dels så flyr livmoderhalsen och vaginan blir djupare när man är rejält upphetsad och innan man är ordentligt upphetsad är livmodertapen väldigt öm. För min del brukar det vara lite som en trestegsraket. Förs behöver jag minst en g-punktsorgasm som helt enkelt öppnar portarna till djupare orgasmer och sedan minst en a-punkts eller p-punktsorgasm för att livmoderhalsen blir ett lustcentra som ger mig himmelska orgasmer. Går att få i olika ställningar men jag föredrar missionären med en kudde under stjärten och att helt enkelt styra djupet med ur man placerar benen. 

• Anonym (TNT)

Livmodertappen är i normala fall väldigt öm hos kvinnor men det är porten till de mest intensiva orgasmerna hos kvinnor och inom tantra berraktas dessa nästan som andliga upplevelser. Kräver att kvinnan är ordentligt upphetsad och det är inte ovanligt att det tar minst 45 av långsam omslutande sex innan hon är redo för dessa djupa intränganden, har man för bråttom kommer man bara att åsamka smärta så det bygger på att verkligen kunna känna in och verkligen ta tid på sig och tyvärr måste jag också säga att det krävs att man har en penis som är något över genomsnittet för att kunna ge en kvinna denna typ av orgasmiska upplevelser som kommer från riktigt djup penetration. Har arbetar med tantra och sex i många år och har haft förmånen att fått se många kvinnor få dessa intensiva orgasmer vilket är helt magiskt att bevitna. Specielt nör det är kvinnans första riktigt djupa orgasm. 

• Anonym (För mig)

Gör ont för djupt in. Det som känns känns skönt är typ i början och mitten av slidan.

• Anonym (B)
    Anonym (TNT) skrev 2025-09-13 14:23:03 följande:

Livmodertappen är i normala fall väldigt öm hos kvinnor men det är porten till de mest intensiva orgasmerna hos kvinnor och inom tantra berraktas dessa nästan som andliga upplevelser. Kräver att kvinnan är ordentligt upphetsad och det är inte ovanligt att det tar minst 45 av långsam omslutande sex innan hon är redo för dessa djupa intränganden, har man för bråttom kommer man bara att åsamka smärta så det bygger på att verkligen kunna känna in och verkligen ta tid på sig och tyvärr måste jag också säga att det krävs att man har en penis som är något över genomsnittet för att kunna ge en kvinna denna typ av orgasmiska upplevelser som kommer från riktigt djup penetration. Har arbetar med tantra och sex i många år och har haft förmånen att fått se många kvinnor få dessa intensiva orgasmer vilket är helt magiskt att bevitna. Specielt nör det är kvinnans första riktigt djupa orgasm. 

Får jag fråga på vilket sätt du har arbetat med tantra och sex? Hur kommer det sig att du sett så många kvinnor få sina orgasmer? Alltså är det kurser eller personliga möten?
  • Anonym (TNT)
    Anonym (B) skrev 2025-09-13 21:53:08 följande:
    Får jag fråga på vilket sätt du har arbetat med tantra och sex? Hur kommer det sig att du sett så många kvinnor få sina orgasmer? Alltså är det kurser eller personliga möten?
    Jag var under några år aktiv inom en sektliknande rörelse inom tantra som kallas  för the new tantra (TNT) var där assisterande kursledare och flitig deltagare på orgieliknande träffar. Man kan tycka vad man vill om TNT och det är idag en rörelse som jag tar starkt avstånd från men man fick lära sig hur man har magiskt bra sex vilket jag också lärt ut på kurser och i mer privata sammanhang plus att jag under några år jobbade som massör med tantrisk intention viket ledde till att det ibland blev privata möten med tantriskt sex med klienter som ville utforska mer än bara massage med tantrisk intention. Så som svar på frågan, en kombination av personliga möten och upplevelser på kurser, läger och rena sexfester. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (SQ)

Ombyte förnöjer och som någon innan nämnde så krävs det en god uppvärmning annars är det inte så skönt att få en hård omgång på livmodertappen. Det är extremt skönt om det sker på rätt sätt och av rätt person/personer. 

• Anonym (TNT)
    Anonym (SQ) skrev 2025-09-16 03:31:18 följande:

Ombyte förnöjer och som någon innan nämnde så krävs det en god uppvärmning annars är det inte så skönt att få en hård omgång på livmodertappen. Det är extremt skönt om det sker på rätt sätt och av rätt person/personer. 

Av ren nyfikenhet. Har märkt att på många kvinnor gör man klokt i vara försiktig med stimulans av klitoris om man skall öppna upp för njutning via djupa penetreringar men att g-punkten är nyckeln till att öppna portarna för djupare nästan andliga upplevelser vid djup penetrering. Hur stämmer detta med dina erfarenheter. 
  • Anonym (För mig)

Får de kvinnorna orgasm av den penetrationen enbart eller behövs även klitorisstimulans?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Långe John)

Tack för alla svar hittills!

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Q45+)

Tack för ditt inlägg.
    För mig känns det som dina ord i stort bekräftar det jag har skrivit om mina egna upplevelser och erfarenheter.
    Din ord ger mig dessutom fler och kompletterande insikter.

Jag tycker att dina ord bekräftar och är åtminstone ganska samstämmiga med vad jag skrev i den andra tråden.
    Där jag bl a skrev:

"En lång och stor kan i början av samlaget kännas obekväm mot livmodertappen, han behöver göra rätt och ta det lite lugnt.
    Men det är fantastiskt hur den kvinnliga anatomin har förmåga att anpassa sig.

Med ökad upphetsning, efter en eller flera orgasmer,
    om han är riktigt stor så kan jag också behöva paus och upprepning,
    men efter ett tag så kan jag ta emot även riktigt stora utan några problem, utan tvärtom med mycket starkt ökad njutning.

Denna förmåga till anpassning är otrolig och jag gillar det.
    Att uppleva denna förändring tycker jag är upphetsande i sig, jag tror att jag i upphetsningen känner mig stolt och glad att jag lyckas ta emot hela utan problem, att vi kan ha samlag ganska intensivt, trots att det var omöjligt i början.

Jag skulle tro att många tjejer och kvinnor aldrig får uppleva detta, kanske de flesta aldrig får chansen att vara med om detta, och då saknar de helt naturligt den kunskap och erfarenhet om just detta hur den kvinnliga anatomin har förmåga anpassa sig och vilka otroligt häftiga orgasmiska upplevelser detta kan leda till.
    Jag kan vittna om att totalupplevelsen med denna djupa orgasm faktiskt kan likna en andlig upplevelse.
    Och när man fått chansen uppleva det en gång vill man göra det igen, och igen...
Svar på tråden Djup penetration