Långvarigt förhållande å känslor för någon annan
Jag lever med en fantastisk sambo sedan 22 år.. och två barn. Vi har alltid gjort saker hela familjen, varit slarviga på att underhålla bara oss två,de senaste åren.. livet rullar på liksom i rask takt å allt går enligt rutin.
sex Å så har vi men jag har väll känt så att han blir typ nöjd om han fått komma å får känslan av att han typ vill forcera fram att jag ska komma så vi kan typ sova sen.. jag känner väll inte riktigt den attraktionen av honom som Jag tidigare haft? jag älskar honom på många olika plan En fantastisk sambo,pappa å vän.. men får känslan av att hans Kärlek är starkare än min? mer som att vi är bästa vänner.
Å så klart dyker en annan kille upp som jag ser ibland vid min arbetsplats. Ska dock tilläggas att den killen mötte jag för första gången 2017, å fick en känsla av honom att WOW vilken snygg kille.. å trevlig för den delen. Han var gift å jag sambo.. se men inte röra tänkte jag då.
men nått fick mig att reagera.. sen flöt livet på inte mer med det..
men i höstas började vi prata lite med varandra när vi sågs, sedan haft lite kontakt via sociala medier (så med andra ord jag har varit otrogen, inte gjort något fysiskt) men jag kan inte släppa honom ur mina tankar.. han väcker något i mig som jag inte känt på väldigt länge.
(han är skild sedan några år skall tilläggas)
till slut vart det så jobbigt med alla tankar att jag var tvungen att ta upp detta med sambon å mina barn att jag känner en attraktion till någon annan å måste kliva åt sidan för å reda ut mitt gigantiska virre varr i huvudet.
så nu är jag mitt i denna livskris.. varför händer detta, jag har aldrig under våran tid känt något sådant för någon annan kille som jag gör nu.. hjälp hur ska jag tänka ?