• Anonym (fosse)

Grannar som ligger med öppet fönster

Satt ute på min balkong här igår, mitt på dagen. Har en granne brevid, ett yngre par, väldigt trevliga, lite egna av sig vilket jag märkte också när jag hör klart och tydligt hur det börjar flåsas och stönas ifrån grannens väldigt öppna fönster. Nedanför sprang barn och lekte utan nån aning om vad som pågick några meter ovanför.

Tänkte väl mer att de kanske skulle ha stängt fönstret åtminstone, för det hördes ganska väl när hon kom kan jag säga, och vill minnas att flera barn tittade upp och udnrade vad det var som lät.

Har även hört samma typ en sen kväll, dödstyst ute, och så deras knulljud ekande ut i omgivningen. De får väl jöka hur mycket de vill men...

Fruktansvärt avtändande. Nästan på gränsen till sexuelt ofredande om de nu är medvetna om hur mycket det låter.

• Svar på tråden Grannar som ligger med öppet fönster
  • Tecum

Jag tror att du är betydligt mer störd än barnen så göm dig inte bakom dem!

Om du vill att de ska stänga fönstret vid sex måste du be dem om det. Det är ju du som störs av det. Men snart är det för kallt att sitta ute så då slipper du höra dem...

• Anonym (Molly)

Hahaha jag hade samma dilemma med ett par grannar i huset, det verkligen LÄT över hela gården och jag kunde inte låta bli att säga dem när jag såg paret följande dag om de kan tänka sig att stänga fönstret nästa gång??
    De tittade på varandra och förstod inte riktigt vad jag menade varpå jag berättade att jag och några grannar hörde VÄLDIGT tydligt vad som skedde i sovrummet följande natt????
    De blev pinröda! 
    Vi är inte okända för varandra så därför kunde jag säga detta☺️
    Det kom även upp en lapp i hissen av en annan granne att kärleken har ju inga gränser men att  tänka på att ta lite hänsyn till andra och stänga fönster vid älsskog 😅

• Anonym (Hej)

När jag var med om samma grej, grannar som hade sex med öppet fönster mot innergård, samt fick orgasm och tjöt. Det ekade väldigt bra. Så applåderade jag och min sambo samt busvisslade ut genom fönstret tillbaka. Det blev knäpptyst från de pökande grannarna.

• Anonym (fosse)
    Anonym (Hej) skrev 2025-09-14 15:03:35 följande:

När jag var med om samma grej, grannar som hade sex med öppet fönster mot innergård, samt fick orgasm och tjöt. Det ekade väldigt bra. Så applåderade jag och min sambo samt busvisslade ut genom fönstret tillbaka. Det blev knäpptyst från de pökande grannarna.

Fy fasen vad klockrent. Hade nästan kunnat tänka mig nått liknande typ stoppa in huvudet genom fönstret och säga "hej, får jag också vara med?", fast det går väl lite på gränsen till ofredande.

Alltså, jag stör mig egentligen inte på beteendet, men tycker det är väldigt osmakligt. Vet att det hördes genom väggen vid ett annat tillfälle, och då var det min tös som frågade... om grannen var sjuk eftersom hon skriker så mycket.

Hade en annan granne i ett hyreshus, 69 år var hon, otroligt vital för sin ålder. Skrek så det ekade i trapphuset och grannens hund under blev helt vansinnig och skällde så mycket så det dök upp en lapp om att sluta skrämma deras hund med deras orgier.
Svar på tråden Grannar som ligger med öppet fönster