• Anonym (Anonym)

Jacka 8500 SEK (BILD)

Tja

Jag hittade en snyggare jacka som jag vill köpa och efter att ha velat ett tag så inser jag att denna jackan är snyggare och vill köpa den.

Vad tycker ni om den? Och vad tycker ni om priset?

BILD1: ibb.co/RGJPCFMX

Vist är denna jacka snyggare än denna jacka?:

BILD2: ibb.co/sd55M10y

Det är alltså BILD1 jag vill köpa

• Svar på tråden Jacka 8500 SEK (BILD)
  • Anonym (Anonym)

BILD1 är mer PREMIUM dessutom då den är GORETEX PRO än den andra jackan. 

• Anonym (y)

Återigen en tråd där vår åsikt inte spelar någon roll. Köp vad du vill. Lev lite!

• Anonym (Anonym)
    Anonym (y) skrev 2025-09-14 15:49:28 följande:

Återigen en tråd där vår åsikt inte spelar någon roll. Köp vad du vill. Lev lite!

Men visst är bild1 snyggare än bild2?
  • Anonym (y)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-09-14 16:04:00 följande:
    Men visst är bild1 snyggare än bild2?
    Tänker inte bedöma någon fler av dessa svinfula jackor. Speciellt inte om du inte lyckas lägga in dom i tråden. Ingen har gillat dom hittills så köp vad du vill.
  • septembermamma2022

Var det du som startade tråden om fleecejackan med blå och bruna fläckar på?

Ingen av jackorna är speciellt snygg tycker jag. Om du har mycket pengar och ska uppdatera din garderob så tycker jag att du ska anlita en stylist. Vissa affärer (tex Åhlens) erbjuder tjänsten gratis om man sedan handlar för en viss summa. Kanske något för dig om du känner dig osäker?

• Mayjel
    septembermamma2022 skrev 2025-09-15 09:05:46 följande:

Var det du som startade tråden om fleecejackan med blå och bruna fläckar på?

Ingen av jackorna är speciellt snygg tycker jag. Om du har mycket pengar och ska uppdatera din garderob så tycker jag att du ska anlita en stylist. Vissa affärer (tex Åhlens) erbjuder tjänsten gratis om man sedan handlar för en viss summa. Kanske något för dig om du känner dig osäker?

Antagligen och jag ville bara varna även i denna tråd här för att gå in på någon av TS länkar. Det kan vara ett trick för att spåra upp medlemmars IP-adresser. 
  • Mayjel

För att ändå besvara frågan så vet jag inte om någon jacka alls är värd att lägga så höga summor på.

Ibland är det faktiskt bara märket, som nåt slags statussymbol, man betalar dyrt för och inte nån extraordinär kvalitet på plagget.

Svar på tråden Jacka 8500 SEK (BILD)