• Jhannis

Kompani Svan!

Komapni Svan startade för några veckor sen. Fler som tittar på programmet?

Förra veckans program var bra då alla vågade hoppa från 8 meters höjd i vattnet.

• Svar på tråden Kompani Svan!
  • Anonym (?)

Gurra är den person jag vill vara. Lugn och saklig med lösningar på allt som skulle kunna hända.
    Däremot hade jag inte haft några problem med att kasta bad han nu heter överbord.
    Att inte kunna ta ansvar för alla de andra på båten ska inte förstärkas.
    En  deltagare med vilken bokstavs-kombo so helst ska inte få äventyra allas andra säkerhet. 
    Hur fan har han blivit castad till programmet?

• Jhannis
    Anonym (?) skrev 2025-09-15 22:29:48 följande:

Gurra är den person jag vill vara. Lugn och saklig med lösningar på allt som skulle kunna hända.
    Däremot hade jag inte haft några problem med att kasta bad han nu heter överbord.
    Att inte kunna ta ansvar för alla de andra på båten ska inte förstärkas.
    En  deltagare med vilken bokstavs-kombo so helst ska inte få äventyra allas andra säkerhet. 
    Hur fan har han blivit castad till programmet?

Jag hoppas att han som är lite amssor kommer att under resans gån bli lugnare. Gurra har ett bra sätt att prata och när man måste göra saker under stormen så kommer det att tysta vem som helst.

Ja man undrar i bland vilka som får vara med och det gäller alla program som går i tv.
  • Anonym (?)
    Jhannis skrev 2025-09-15 22:34:17 följande:
    Jag hoppas att han som är lite amssor kommer att under resans gån bli lugnare. Gurra har ett bra sätt att prata och när man måste göra saker under stormen så kommer det att tysta vem som helst.

Ja man undrar i bland vilka som får vara med och det gäller alla program som går i tv.
    Jag har nog kortare stubin är dig och hade gärna skickat bort någon som på det sättet äventyrat sina medseglares trygghet

De seglar över Atlanten. Det är på riktigt fara för liv om man inte sköter sig
    Hur fan kan en sådan jävla mupp få komma med? 
    Jag hade ju lätt slängt fanskapet över bord
  • Jhannis
    Anonym (?) skrev 2025-09-15 22:50:22 följande:
    Jag har nog kortare stubin är dig och hade gärna skickat bort någon som på det sättet äventyrat sina medseglares trygghet

De seglar över Atlanten. Det är på riktigt fara för liv om man inte sköter sig
    Hur fan kan en sådan jävla mupp få komma med? 
    Jag hade ju lätt slängt fanskapet över bord
    Det går inte att skicka bort någon då man är mitt ute på havet. Ok jag blir också arg när personen inte kan vara tyst en minut, men det är som det är och vi får hoppas att det blir lugnare.
  • Anonym (X)
    Jhannis skrev 2025-09-15 23:30:17 följande:
    Det går inte att skicka bort någon då man är mitt ute på havet. Ok jag blir också arg när personen inte kan vara tyst en minut, men det är som det är och vi får hoppas att det blir lugnare.
    Har svårt att tro att P lugnar ner sig.
  • Jhannis
    Anonym (X) skrev 2025-09-16 17:18:04 följande:
    Har svårt att tro att P lugnar ner sig.
    I kvällens avnsitt var har lugn för han mådde inte så bra....Glad
  • Anonym (X)
    Jhannis skrev 2025-09-16 22:58:51 följande:
    I kvällens avnsitt var har lugn för han mådde inte så bra....Glad
    Måste ha varit skönt för dom andraSkrattande
  • Jhannis
    Anonym (X) skrev 2025-09-17 15:00:09 följande:
    Måste ha varit skönt för dom andraSkrattande
    Skrattande
  • Jhannis

Hur tänker man sig när man legat på sjukhus och sen komma in till logomentet sminkad som om man var på väg till ett party. 

• Anonym (X)
    Jhannis skrev 2025-09-22 21:08:40 följande:

Hur tänker man sig när man legat på sjukhus och sen komma in till logomentet sminkad som om man var på väg till ett party. 

Ha, ha, att nån gör så.
  • Jhannis
    Anonym (X) skrev 2025-10-01 14:53:44 följande:
    Ha, ha, att nån gör så.
    Verkar vara så för alla som är influenser eller vad det heter. Det viktigaste för dom är att spackla sig och kamma sig i evigheter. Varför kan man bara inte vara som man är?
Svar på tråden Kompani Svan!