• Anonym (Ser)

Svårt

Jag är en kvinna som är i en relation men jag har ett problem 
    Vet inte om det är fel på min kropp men om vi kramas och ska ha sex blir jag bara kåt först men sen försvinner det snabbt. Fattar inte varför för det blir så. Känns bara som jag blir avdomnad och det är inte skönt som det var först. Han har inga problem att bli kåt och ha vanligt sex.

Vi båda tycker om varandra och han glr inget sexuellt om jag inte vill och tjatar inte på mig om det

Kan också säga Han är den första jag har det påriktigt med. Tycker detta är tråkigt för jag vill egentligen ha sex och skönt men det blir inte kul när jag knappt blir upphetsad. 

• Svar på tråden Svårt
  • Anonym (Kroken)

Du kanske kan ta hjälp av något som gör dig upphetsad, lite hjälp på traven? Sexleksaker, erotisk film, prat? Oralsex? Du behöver kanske komma på hur du vill ha det helt enkelt :)

• Anonym (Ser)
    Anonym (Kroken) skrev 2025-09-15 22:52:14 följande:

Du kanske kan ta hjälp av något som gör dig upphetsad, lite hjälp på traven? Sexleksaker, erotisk film, prat? Oralsex? Du behöver kanske komma på hur du vill ha det helt enkelt :)

Okej
  • HerrLugn

Har du samma problem när du gör det själv?

"Att lyssna är viktigt, men att se någon är avgörande."
  • Anonym (Ser)
    HerrLugn skrev 2025-09-16 23:55:21 följande:

Har du samma problem när du gör det själv?

Nej då blir jag kåt på vetskapen av att det är skönt. Sedan brukar jag inte göra det själv om jag inte blir kåt först för då är det inte skönt. Brukar inte göra det själv så ofta
  • HerrLugn
    Anonym (Ser) skrev 2025-09-17 14:51:58 följande:
    Nej då blir jag kåt på vetskapen av att det är skönt. Sedan brukar jag inte göra det själv om jag inte blir kåt först för då är det inte skönt. Brukar inte göra det själv så ofta
    Går det inte att kombinera detta? Att tex du sköter merparten av din njutning och han assisterar dig med smekningar och kyssar? Eller är det själva närheten av en annan person som låser dig?
    Min fru hade liknande bekymmer innan. Men vi hittade en väg som funkade för henne. 
  • Anonym (Ser)
    HerrLugn skrev 2025-09-17 17:03:03 följande:
    Går det inte att kombinera detta? Att tex du sköter merparten av din njutning och han assisterar dig med smekningar och kyssar? Eller är det själva närheten av en annan person som låser dig?
    Min fru hade liknande bekymmer innan. Men vi hittade en väg som funkade för henne. 
    Nej gillar inte att onanera själv med en annan. Det känns som ett misslyckande att jag behövde stimulera mig själv medans han kommer utav mig. Jag vill ju känna att jag har det skönt pga han. Jag gillar när vi kramas och smeker varandra men sedan är det som kåtheten försvinner efter ett tag mer när vi går över till sex. Hur gjorde ni för att det skulle funka 
  • HerrLugn
    Anonym (Ser) skrev 2025-09-18 00:33:49 följande:
    Nej gillar inte att onanera själv med en annan. Det känns som ett misslyckande att jag behövde stimulera mig själv medans han kommer utav mig. Jag vill ju känna att jag har det skönt pga han. Jag gillar när vi kramas och smeker varandra men sedan är det som kåtheten försvinner efter ett tag mer när vi går över till sex. Hur gjorde ni för att det skulle funka 
    Hoppade ner en våning....det visade sig vara effektfullt då. Men det var då det.....nu är det annat som stoppar det roliga.
  • Anonym (Samma)

Jag har samma problem fast omvänt. 

Kan bli hård och första stunden är det skönt men sen känns det bara som penisen försvinner och känner inte lika mycket trånghet och börjar oroa mig för att slakna och vet inte om jag slaknat eller inte fören kvinnan säger att hon inte känner att jag är hård längre och då måste vi avbryta... 

Faktiskt riktigt jobbigt och mår dåligt över detta...

• Anonym (Ser)
    HerrLugn skrev 2025-09-18 00:41:30 följande:
    Hoppade ner en våning....det visade sig vara effektfullt då. Men det var då det.....nu är det annat som stoppar det roliga.
    Hur menar du med hoppa ner en våning
  • Anonym (Si)
    Anonym (Ser) skrev 2025-09-18 00:33:49 följande:
    Lättare att få vaginal orgasm vid vanligt samlag om man först haft annan orgasm. 
    Så be honom stimulera dig till orgasm på annat sätt.
Svar på tråden Svårt