• Anonym (C)

Har någon sett Eurydike på länge?

Hon är en så frisk fläkt! Har hon lämnat FL? Hoppas inte.

• Svar på tråden Har någon sett Eurydike på länge?
  • Anonym (Saknar)

Jag saknar också henne. Ja, hon var verkligen en frisk fläkt och framförallt en SNÄLL människa med humor och självdistans. Inte som många andra bittergökar på FL.

• Anonym (A)

Nej, det var ett tag sen. Hoppas hon dyker upp. 

• Anonym (s)

Senaste inläggen verkar vara för nån månad sen och användarnamnet är inte klickbart längre.

• Anonym (Observer)
    Anonym (s) skrev 2025-09-16 20:39:54 följande:

Senaste inläggen verkar vara för nån månad sen och användarnamnet är inte klickbart längre.

Vem vet, hon kanske har blivit bannad, hon kanske var en del av flera märkliga konton som har skrivit här senaste tiden Drömmer 
  • Anonym (s)
    Anonym (Observer) skrev 2025-09-16 20:55:44 följande:
    Vem vet, hon kanske har blivit bannad, hon kanske var en del av flera märkliga konton som har skrivit här senaste tiden Drömmer 
    Jisses. Troligare att du är.
  • Mayjel
    Anonym (Observer) skrev 2025-09-16 20:55:44 följande:
    Hon har inte blivit bannad, så mycket kan jag säga. Och håller med om att hon är en väldigt snäll person, både här på forumet och irl.
  • Anonym (Dejtb­ar?)

Ja, världens finaste, saknar henne jag med!

• Anonym (Dejtb­ar?)

Hoppas på något sätt ändå hon inte kommer tillbaka, men hon har nog räddat många, hon har i alla fall varit viktig för mig! Glad {#emotions_dlg.flower}

• Anonym (Dejtb­ar?)
    Anonym (Dejtb­ar?) skrev 2025-09-16 21:43:10 följande:

Hoppas på något sätt ändå hon inte kommer tillbaka, men hon har nog räddat många, hon har i alla fall varit viktig för mig! Glad {#emotions_dlg.flower}

För hennes egen skull menar jag Cool
  • Anonym (Gammal medlem)

Jag saknar också henne  

• Anonym (Vagabond)

Ibland behöver man en paus från FL, om man blivit för otrevligt bemött eller stalkad av residenta psykfall.

• Anonym (Saknar)
    Anonym (Dejtb­ar?) skrev 2025-09-16 21:57:34 följande:
    För hennes egen skull menar jag Cool
    Förstår vad du menar. Hon har ju inte direkt gjort sig "populär" på FL med sin "avvikande" syn på vissa saker. Och då menar jag i positiv bemärkelse. Glad
Svar på tråden Har någon sett Eurydike på länge?