• Anonym (Dom singelman)

Singelkvinnor vill ha det hårdare idag?

Är man runt 40 år, singel sedan ett 15 år långt äktenskap och börjat träffa flera olika kvinnor att ligga med i olika åldrar (19 till 45).

I princip alla jag träffat vill ha hårt sex likt vad dom har i hårdporr med munknull, analsex i olika ställningar, ansiktsprut som avslut etc.

Minns inte att det var så här tidigare, riktigt härligt.

• Svar på tråden Singelkvinnor vill ha det hårdare idag?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Mogen man)

Håller med.
    Enligt mina erfarenheter är det ganska ofta stor skillnad mot hur det var när jag yngre, förra gången jag var singel, för 30 år sedan.

Jag tycker öppenhet för att vilja njuta fullt ut, att vilja ta vara på chanser, att berätta om sina önskemål, ofta är mycket större och bättre nu än vad det var förr. Och det är mer vanligt och det finns fler tjejer och kvinnor som vill och vågar.

Självfallet vill inte alla uppleva alla de saker som TS skriver. 

Men påfallande ofta har det hänt att de flesta jag har träffat, kanske alla, har velat ha åtminstone vissa inslag av någon av dessa saker och annat, och flera gånger vill någon ha allt eller det mesta av det.
    Om inte första gången så brukar det ofta utvecklas alltmera, enklare och snabbare, för varje gång vi träffas.

Det är härligt.

• Anonym (Låtbli!)

Låt bli tonåringarna och de unga tjejerna, som ofta är offer för porrskadade killar i samma ålder och när äckliga gubbar som lök på laxen börjar närma sig dessa då är gränsen nådd hos de flesta anständiga människor! Hade jag vetat om någon sådan 40-åring i min närhet hade jag dessutom genast kontaktat dessa tjejers föräldrar!

• Anonym (K)

Det gäller nog inte singelkvinnor rent allmänt utan kvinnor som vill träffa män att ligga med och som vill ligga med män som ligger med massa andra kvinnor också.

;) 

• Anonym (H)
    Anonym (K) skrev 2025-09-17 16:23:46 följande:

Det gäller nog inte singelkvinnor rent allmänt utan kvinnor som vill träffa män att ligga med och som vill ligga med män som ligger med massa andra kvinnor också.

;) 

Troligen så.
  • Anonym (X)
    Anonym (Låtbli!) skrev 2025-09-17 15:54:30 följande:

Låt bli tonåringarna och de unga tjejerna, som ofta är offer för porrskadade killar i samma ålder och när äckliga gubbar som lök på laxen börjar närma sig dessa då är gränsen nådd hos de flesta anständiga människor! Hade jag vetat om någon sådan 40-åring i min närhet hade jag dessutom genast kontaktat dessa tjejers föräldrar!

Så du anser alltså att en 19-årig tjej inte har rätt att själv välja sin partner, utan att du vet bättre? Du omyndigförklarar henne alltså, med andra ord.

Du tar dig till och med rätten att höra av dig till hennes föräldrar, trots att de inte är hennes vårdnadshavare längre. Så ännu en omyndighetsförklaring.

Berätta, om du stöter på en 35-årig kvinna som du känner inte följer ditt moraliska rättesnöre, hör du av dig till hennes föräldrar också, då?

Kommer du att berätta för min mamma att jag skriver i det här forumet?
Svar på tråden Singelkvinnor vill ha det hårdare idag?