Goneril skrev 2025-09-20 00:22:51 följande:
Den här mannen, hur framgångsrik han än tycks vara, är fullkomligt promiskuös. Hur kan du, TS, leva med den vissheten? Han är gränslös, en vacker kvinna i vilket sammanhang som helst väcker hans lust även om han samma dag förklarat dig sin kärlek. Hur har han hunnit med alla dessa erövringar när han samtidigt nått astronomiska höjder yrkesmässigt? Och inga kompisar? Det säger en hel del om en person om han har vänner, då finns hjälpsamhet, lojalitet och trofasthet, egenskaper som man måste kräva av en partner. Jag tror att TS är förblindad av hans framtoning och inte ser klart. Är hans yrkesmässiga framgång en dagslända eller har han ett stabilt yrke? Det finns massor av nischer inom media till exempel där någon står i rampljuset ett tag men som snart försvinner nånstans i kulisserna.Han kan ju även vara VD för ett stort börsnoterat företag vilket skulle ge lite mer stabilitet, men promiskuiteten och avsaknaden av vänner är personliga brister som kvarstår.
Jag har inga större problem med promiskösitet. Så länge jag är nummer 1,2,3,4 och 5 bryr jag mig inte nämnvärt. Jag har annat att tänka på.
Ser honom inte som en trofast person så tillvida att han inte gör sådant han inte vill. Det gör inte jag heller, går när något inte gynnar mig eller funkar med mig. Vi båda är dock lojala.
Hans yrke är stabilt. Att han är framgångsrik så sett är oomtvistat men irrelevant för ämnet.
Är jag förblindad? Ja, kanske. Jag är svag för framgångsrika män. Samtidigt är han långt ifrån den ende framgångsrika mannen i landet.