• Nandez

Bonde söker fru 2025

Dags för den 20:e säsongen av programmet i kväll. Här samlas vi och dryftar stort och smått om vad som händer i programmet😀

Väl mött😊

• Svar på tråden Bonde söker fru 2025
  • molly50
    Jhannis skrev 2025-12-17 21:31:10 följande:

Nå det blev två av 4 bönder som hitta kärleken

Det är ju bra ändå. Glad
  • molly50
    Nandez skrev 2025-12-17 21:36:09 följande:
    Ja, man vet ju inte hur dom hade det när kamerorna slocknade 
    Precis.
  • molly50
    Nandez skrev 2025-12-17 21:40:10 följande:

Tack för i kväll och denna säsongenGladSolig

Tack själv! Vi hörs på lördag! GladSolig
  • Nandez
    molly50 skrev 2025-12-17 21:43:51 följande:
    Det gör viGladSolig
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-12-17 21:40:10 följande:

Tack för i kväll och denna säsongenGladSolig

Tack själv höres på lördag. Sen blir det fullt upp för mig 2 veckor framåt . SkrattandeSolig så jag hinner inte sitt varken vid tv eller dator.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2025-12-17 21:43:51 följande:
    Tack själv Solig
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-12-17 21:48:37 följande:
    Tack själv höres på lördag. Sen blir det fullt upp för mig 2 veckor framåt . SkrattandeSolig så jag hinner inte sitt varken vid tv eller dator.
    Det gör viGladSolig
  • Tecum
    Jhannis skrev 2025-12-17 21:30:09 följande:
    Nä det blev inget och fet är förståeligt för dom två var olika personer egentligen . Elin självsäker på sig själv och Rasmus blyg och försiktig.
    Precis, de var för olika och jag trodde inte hon skulle välja Rasmus i slutvalet. Men tydligen var inte Lukas rätt heller och som utomstående förstår man att när en kvinna som hon, med det utseendet och sociala förmågan, är singel år efter år är det något som inte stämmer. Höga krav kanske, eller rädd för att binda sig?
  • Jhannis
    Tecum skrev 2025-12-17 21:58:07 följande:
    Precis, de var för olika och jag trodde inte hon skulle välja Rasmus i slutvalet. Men tydligen var inte Lukas rätt heller och som utomstående förstår man att när en kvinna som hon, med det utseendet och sociala förmågan, är singel år efter år är det något som inte stämmer. Höga krav kanske, eller rädd för att binda sig?
    Elin är stark i sig själv så det blir svårt för killarna att komma i samma våglängd som hon.
    Hon behöver en karl som också är stark i sig själv som vågar säga i från om det skulle behövas.
  • Nandez
    Tecum skrev 2025-12-17 21:58:07 följande:
    År efter år, Elin är bara 25 år. Hon har väl inte träffat rätt.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2025-12-17 22:22:57 följande:
    Elin är stark i sig själv så det blir svårt för killarna att komma i samma våglängd som hon.
    Hon behöver en karl som också är stark i sig själv som vågar säga i från om det skulle behövas.
    Hon behöver träffa någon jämbördig. 
  • Jhannis
    Nandez skrev 2025-12-20 17:58:10 följande:
    Hon behöver träffa någon jämbördig. 
    Håller med
Svar på tråden Bonde söker fru 2025