Jag jobbade i vården och hade en 15+år äldre sjuksköterska ,mörk långt svart hår,sexig mun och mogna låta ögon ,
Henne var jag kåt på då jag var runt 25, snygg och väldigt sexig i en tight liten kropp .
En kväll på krogen tog hon mig i handen och sa nu ska vi åka hem till mig och göra india barn,vilket vi gjorde.
Jag var i hennes stora villa och gick ner i köket efter vi knullat över en timme.
Stod och drack ,då hennes 16åriga dotter kom ut genom en dörr,hon var klädd i stringtrosor och med samma små men betydligt piggare bröst än sin mor, vårtorna strävade snett upp,och hon frågade om jag var den som knullade hennes morsa nu??
Jag var lite överraskad över frågans direkthet,och svarade,det var ju nyss, innan jag visste att det fanns ett ännu sexigare alternativ att välja på, och hon var djävligt kaxig och retade upp mig, och sig själv på samma gång visade det sig,hon var plask blöt då jag väl drog henne till mig och började pröva om det var vad hon ville,som tur var drog morsan på morgonen kl0800 och jobbadehon var ut och sa åt morsan att jag blev hämtad tidigt, för det lät som det hänt något och att jag fick bråttom,jag och dottern gymnastiserade flera ggr på natten, morgonen och hon kom hem till mig flera ggr,2,3ggr låg jag med morsan, efter första gången 2ggr knullade jag dottern efteråt på våningen under.
Jag jobba ivården gav mig enormt många sexuella erfarenheter av unga tjejer som sommarjobbade och även med vikarier i alla åldrar , och minst två av mina tillfälliga chefer som var 12-25år äldre som jag hamnade i bingen med,nu är jag äldre och är lätt förundrad över att jag har yngre, och yngre tjejer som söker upp mig och vill att jag ska knulla dom, och dom utrycker sig på det viset dessutom,vissa av dom är jag närmast obekant med,men jag kommer från en mindre plats ,inte en håla men det är under 40000i kommunen och jag antar dom vet vem man är pga detta, och jag antar jag ser bra ut ännu och det är vanligt att jag antas vara 15-20år yngre än jag är,försöker inte se ung ut så jag är inte något tragiskt vrak som desperat hå
ller fast vid något som är hopplöst förbi,utan är väldigt nöjd med situationen ,och jag har väl tur antar jag samt att jag har tränat under större delen av mitt liv.
Jag är väldigt noga med att behandla kvinnor som en gentleman,kanske inte i sängen ,men det är med ett gemensamt samtycke som allt sker där, och med diskretion, förrutom här är jag ytterst diskret med mina sexuella erfarenheter och jag antar att det är ett plus har en tjejkompis som jag har haft en massa sexuella eskapader med som har gett mig otal med väninnor som hon presenterat for mig, och det har varit väldigt djävla bra sex, och alla har varit väldigt mycket utsvultna och riktigt kinky och kåta, detta har skett då hon själv haft relationer och inte varit aktuell för att själv vara tillgänglig.