• Anonym (Universums mest värdelösa man)

Jag är sämst i världen på förspel

Jag är så jävla värdelös! Alltid när vi har sex så är det på min tjejs initiativ. När jag är den som först blir sugen så blir jag alltid avvisad. Jag känner mig så jävla värdelös då jag inte kan väcka dessa känslor hos en kvinna.

• Svar på tråden Jag är sämst i världen på förspel
  • Anonym (90)

Jag föredrar också att ta initiativ till sex.
    Min kille nekar ju aldrig, alltså är han upplagd för det jämt eller kan snabbt bli.
    Jag behöver längre tid på mig att vänja mig vid tanken. Att jag tar initiativ gör att vi har sex oftare än innan då jag ofta kände för mycket press att vara lika snabbt redo som honom vilket gjorde att det låste sig. Ofta avvisade jag på ren rutin för att jag blev väldigt förvånad och ställd varje gång jag tyckte att en hand började smeka mig från ingenstans. Tala ur skägget har han svårt för, min sambo. Och jag missar nog ofta signaler han skickat om att han vill ha sex, så det blir för mycket överraskningsmoment för mig.

Kanske din sambo känner lite lika som jag?

• Anonym (Pingu)

Vad gör du för att få henne att komma i stämning då? Kan du gosa och mysa utan att det behöver eskalera direkt?
    jag upplever att vissa män verkar vilja hoppa över myset där man hånglar eller ligger och smeker varandra länge för att bygga upp lusten, vilket är väldigt trist. Och all närhet behöver inte alltid leda till sex heller.  Senaste mannen jag dejtade var så, det skulle alltid vara pang på direkt och gärna ett färdigt manus innan. jag behöver mer av det mjuka och smekningar, kanske en massage osv för att komma i stämning. Men han ville "inte jobba för det", lusten skulle bara finnas där direkt annars trodde han att han var en dålig älskare. Skit trist då jag ofta la mina behov åt sidan för hans (Vilket känns dumt nu i efterhand).

• Anonym (90)

Ett råd. Överraska henne inte med sexuellt smek från ingenstans när hon inte är beredd.
    Säg istället att hon är väldigt vacker och att du gärna har en trevlig stund för att se vart det leder. Hon hinner gå på toa och kissa, dricka vatten, tvätta sig om det behövs eller annat sätt hon vill vara redo på. Jag kan neka för sådana saker just som att jag är kissnödig för att man inte är beredd alls och det känns som ett negativt överraskningsmoment. Medan du redan hunnit förbereda dig i tanken och dessutom har en kropp som reagerar snabbt på sexuell upphetsning. 

Sen ger du henne en lång helkroppsmassage utan att röra könet. Då hinner hennes kropp och sinne förbereda sig på sex.
    Är hon som mig och säkert många andra så är det så du ska ta initiativ.

Slutligen så beror hennes reaktioner säkerligen inte på dig utan på henne själv. 
    Det borde vara rätt naturligt. Även bland andra däggdjur så blir hanen snabbt redo när honan har gett parningssignal, löper etc.

• Smecker

Jag kan varmt rekommendera en freeuse-relation.

Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Könsroller)

Hur hade reaktionerna varit om en kvinna alltid blev dissad och mannen utgick från att hon alltid ville och att det då var mannen som hade sex när han lust.

• Anonym (Anonym)

Är tjej och håller med om vad andra skrivit i tråden, när min kille kommer från ingenstans att han vill ha sex och jag där och då inte är beredd/sexsugen så har jag i vissa fall ställt upp MEN då tar det längre tid för mig 
    och behöver ett längre förspel medans för killen är han redan redo. Det handlar främst om att jag gärna vill duscha innan/vara fräsch till sex som kan ställa till det när man inte är beredd. 

Sen så ska man kunna säga nej och aldrig känna sig tvingad till att ställa upp! Något som jag dock uppskattar för att veta att killen är sugen är att redan under dagen kan hinta om det så det kan bygga upp en spänning. Då vet man vad som väntar och att man hinner fixa sig :) 

Svar på tråden Jag är sämst i världen på förspel