• Anonym (Gi)

Bokadirekt recension?

Jag får inte längre mejl om att lämna recensioner på boka direkt. Är det utövaren som bestämmer vem som ska få mejl? Var missnöjd första gången jag gick dit och gick tillbaka, funderar på om det är därför jag inte får lämna recension då men har fortsatt gå dit och varit nöjd.

• Svar på tråden Bokadirekt recension?
  • Anonym (HM)

Förstår inte vad du menar. Vad är en utövare i det här fallet? Och vad menar du med gå dit och gå tillbaka?

Har du kollat dina inställningar så att du har klickat i att du vill ha mejl? Har du skrivit något som bryter mot deras policy?

• Anonym (Gi)
    Anonym (HM) skrev 2025-09-25 20:11:15 följande:

Förstår inte vad du menar. Vad är en utövare i det här fallet? Och vad menar du med gå dit och gå tillbaka?

Har du kollat dina inställningar så att du har klickat i att du vill ha mejl? Har du skrivit något som bryter mot deras policy?

En nagelbyggare. Får mejl vid bokningar men får inte längre mejl om att lämna recensioner. 

Har aldrig lämnat recension eller brutit mot någon regel. Men tidigare fick jag mejl om att recensera tjänsterna. 

• Anonym (HM)
    Anonym (Gi) skrev 2025-09-25 20:57:38 följande:

En nagelbyggare. Får mejl vid bokningar men får inte längre mejl om att lämna recensioner. 

Har aldrig lämnat recension eller brutit mot någon regel. Men tidigare fick jag mejl om att recensera tjänsterna. 

Vad står det i dina inställningar då?
  • Anonym (f)

Ingen säkerhetsgrej så att inte samma personer lämnar jättedåliga eller jättebra recensioner flera gånger? aka fake

• Anonym (Gi)
    Anonym (HM) skrev 2025-09-25 21:14:21 följande:
    Vad står det i dina inställningar då?
    Finns inte så mycket att välja på, bara om man tillåter notiser. Får som sagt mejl om bokningar men inte att recensera längre. 
  • Anonym (Gi)
    Anonym (f) skrev 2025-09-25 21:16:29 följande:

Ingen säkerhetsgrej så att inte samma personer lämnar jättedåliga eller jättebra recensioner flera gånger? aka fake

Fast det är ju inte möjligt då man bokar med sin mejl och telefonnummer. 
  • Anonym (f)
    Anonym (Gi) skrev 2025-09-25 21:21:32 följande:
    Fast det är ju inte möjligt då man bokar med sin mejl och telefonnummer. 
    Ja men vad hindrar någon bekant till ägaren från att lämna massa topprecensioner? Eller tvärtom.
  • Anonym (HM)
    Anonym (Gi) skrev 2025-09-25 21:20:57 följande:
    Finns inte så mycket att välja på, bara om man tillåter notiser. Får som sagt mejl om bokningar men inte att recensera längre. 
    Finns ganska mycket information på deras sida: www.bokadirekt.se/support/foretag
Svar på tråden Bokadirekt recension?