Tror han stalkar, kontrollerar mig m.m. Hur veta säkert och vad göra?
Har helt plötsligt börja få meddelande i telefonen som heter find hub. Ibland tar det en tid emellan och ibland typ varannan minut. Vi har haft en mysig dag, kväll men bestämde att jag åkef hem. När jag kom hem började dessa mss ramla in. Kan inget om den grejen men förstod att man kan dela sin position med nära/kära eller själv söka om man förlagt eller blivit bestulen på mobilen. Han har 2 mobiler och båda måste han lagt in på min mobil.
Känns fruktansvärt. Känner mig orolig och har en olustig känsla av förföljd.
Vårat förhållande har gått lite upp och ner på sistone, men jag har aldrig varit otrogen och skulle aldrig vara det. Tror att även han är trogen men inte helt säker efter detta. Han har även hittat en sida med bild på mig där han anklagar mig för att söka kvinnor. Match.c o m. Tror jag det var.Den har inte jag skapat och är både straigjt samt nätdejtar inte. Han har loggat in på min fb messenger och skrivit till alla möjliga samt skickat pinsamma bilder i tro från mig. Dett senare var några år sen och han dömdes och satt inne ett tag.
Jag älskar denna man, men hur ska jag klara att leva med detta? Han har blockat mig så som alltid när han gjort fel. Han mer eller mindre bor med mig. Går detta att rädda?
Tagit sömntabs idag som jag brukar slockna inom 20 min på, omöjligt idag. Mår så fruktansvärt dåligt. Snälla hjälp