Sexuell utlevnad
Nån som har några tankar om att ta in en till för sex på tre.
Nån som har några tankar om att ta in en till för sex på tre.
Du har ställt frågan flera gånger nu. Förväntar du dig andra svar när du knappt skriver något?
Din partner räcker inte för dig. Varför inte adoptera polygamie istället. Polygamie löser många problem i en relation.
Vi söker nått mellan polygami och one night. Nått typ FWB
Min partner och jag är överens om detta. Handlar inte om att räcka till
Kommer inte att hända.
Min erfarenhet av trekanter är att det är väldigt härligt. Det blir en helt annan dynamik och samspel där man kan gå ut och in ur aktiviteterna på ett mysigt sätt.
Man kan ha sexuell utlevnad utan att blanda in andra personer.
Bing
Vilka var det 2 av
Min erfarenhet av trekanter är att det är väldigt härligt. Det blir en helt annan dynamik och samspel där man kan gå ut och in ur aktiviteterna på ett mysigt sätt.
Min partner och jag är överens om detta. Handlar inte om att räcka till
Nu är du ute o cyklar.
1, jag är mannen i äktenskapet.
2, vi vill båda och är överens om detta.
3, tråkigt med pekfingrar som är krokiga.
Absolut!
Vi har pratat om det lite löst. Vi är båda öppna för det.
Men sen har vi inte gjort någon aktivt steg i den riktningen.
Det ligger främst på mig. Min man har sagt att när jag känner mig redo så är han också det.
Jag tycker det vore roligt för oss båda! Har kanske bara inte hittat rätt tjej ännu :)
Nej tack. Promiskuitet är inte min grej. Säger samma sak om promiskuösa partners.
Nej tack. Promiskuitet är inte min grej. Säger samma sak om promiskuösa partners.
Sex med flera är en underbar upplevelse om alla är med i de tankarna.
Det handlar inte om att inte räcka till för varandra utan att skapa nya möjligheter för en annan form av njutning. Om man snickar kan man ibland ha behov av att få en hjälpande hand för att kunna hålla i något, visst man kanske kan använda en tving men ibland ger det inte samma flexibilitet. Det är samma sak i sexlivet, en person till tillför något som en sexleksak inte kan ge, framförallt känslan och upplevelsen.
Nej du. Det handlar inte om nån förlegad syn utan snarare om att kalla saker (och beteenden) för dess rätta namn. För mig är det bara sunkigt att släppa in fler i relationen och det rubbar också intimiteten mellan två personer när det plötsligt ska komma andra och röra till det.
Aldrig att jag gör nåt sånt eller ens stannar hos en partner om denne skulle avslöja såna låga begär.
Ett aktivt sexliv kan man förövrigt ha helt utan att blanda in andra människor utöver sin partner då.
Nej, vi har aldrig gått i dom tankarna. För mig saknas inget i vårt sexliv - och vill vi (min man och jag) tillföra något så gör vi det med annat som inte inkluderar en tredje part. Och helt ärligt skulle jag bli ledsen om han ville se mig med andra män alt ligga med andra kvinnor