Vem är bäst på sex i ert förhållande?
Vem skulle du säga är bäst på sex i ert förhållande? Låt säga att det skulle gå mäta och betygssätta, vem av er får högst betyg?
Vem skulle du säga är bäst på sex i ert förhållande? Låt säga att det skulle gå mäta och betygssätta, vem av er får högst betyg?
i ett bra förhållande vore detta en väldigt konstig frågeställning, sex skapas tillsammans
Jag är klart bäst, om man med "bäst" menar tar initiativ, vill prova nya varianter och sätt att njuta.
Jag är tyvärr bäst i vår säng. Min sambo tycks blivit nunna sen ett par år tillbaka. Eller så får hon sitt någon annanstans, vilket skulle förklara en del.
Jag är tyvärr bäst i vår säng. Min sambo tycks blivit nunna sen ett par år tillbaka. Eller så får hon sitt någon annanstans, vilket skulle förklara en del.
Jag har gott självförtroende på den punkten.
Några omdömen:
"Bara efterdyningarna av din avsugning hade krävt ny katastrofinsats av Röda Korset om min orgasm var en jordbävning."
"Jag har aldrig kommit så länge/ starkt."
"Jag tycker synd om alla män i hela världen som inte får uppleva dig."
"Episkt!!"
Jag och min fru tar delad förstaplats. Det är en dubbel-, inte en solo-tävling.
Efter den inledande "kanin-perioden" när man knullar jämt och hela tiden har jag varit den som tagit initiativ och försökt hålla sexlivet levande.
För mig har det alltid varit viktigt med närhet och beröring som inte måste leda till sex .... men det gör det kanske i förlängningen.
Har också avslutat ett 14-årigt förhållande med barn p.g.a sexbrist.
Jag vill leva med en kvinna, inte en kompis.
Är det vanligare att kvinnor tappar lusten?
Kollar jag i backspegeln så är det kvinnan som slutat bry sig om att/hur förhållandet fungerar.
Jag har gott självförtroende på den punkten.
Några omdömen:
"Bara efterdyningarna av din avsugning hade krävt ny katastrofinsats av Röda Korset om min orgasm var en jordbävning."
"Jag har aldrig kommit så länge/ starkt."
"Jag tycker synd om alla män i hela världen som inte får uppleva dig."
"Episkt!!"