Så vilse i allt nu...
Hej alla!
Jag är 38 årig 2 barnsmamma. För ca 1 år sedan började jag träffa en 10 år yngre kille. Vi sågs och åt mat pratade och hade sex kanske nån gång i månaden. Ibland kom han hem till mig efter nån ute kväll och vice versa.
Det sista har vår relation utvecklats mer och mer. I somras sågs vi plötsligt flera gånger i veckan (när jag va barnfri). Vi träffade varandras vänner osv. Sen fick jag veta att han varit med en annan tjej och eftersom vi inte lovat varandra nått på det planet så kände jag att jag får släppa det eller gå vidare. När han förstått att jag fått veta så ville han prata om det, han bad mig komma hem till honom och han försökte då sätta ord på saker men han visste inte hur han skulle göra det. Han va frustrerad över att han inte klarade uttrycka sig. "Det är så mycket jag vill säga men vet inte hur". Jag va helt lugn och hade inga problem med att släppa det. Vi hade inte lovat varandra nått. Han klargöra dock att vi aldrig kommer bli ihop. Jag är helt fine med det för jag vet inte ens själv vad jag vill med den saken, har inte tänkt på den biten. Han säger att ha inte är kär i mig och när han säger detta är det tydligt att han försöker överrösta sig själv. Men sen har vi bara släppt att han va med en annan. Inget drama om det. Jag har inte tagit det hårt. Vi har fortsatt att ses. Han har kommit hit och nu träffat mina barn. Vi sover ihop utan att ha sex när barnen är hemma. Jag har sovrum vägg i vägg med min son så vill inte ha sex av den anledningen. Och det är han helt fine med. Han anstränger sig väldigt mkt och lagar mat tänder ljus osv.
Men med den informationen jag fått känns det så ovärt. Varför gör han allt detta? Jag har blivit väldigt sårad i tidigare relationer och har murar runt mig. Vet inte om jag orkar fortsätta detta för jag är nog bara ett tidsfördriv högst troligt... Han visar en sak men säger en annan. Han har aldrig varit i en relation och är väldigt bekväm med att vara själv. Jag känner mig helt nedstämd av detta och vill bara försvinna. Varför jag känner så vet jag inte heller men är nog bara jobbigt att inte veta om man betyder nått. Hans bästa vän har sagt att han aldrig pratat om någon tjej så som han pratar om mig och att han är kär.
Prata med honom går ju alltså men han har problem med att sätta ord. Jag ser hur han kämpar med detta. Vet inge vad jag vill med tråden
Mest bara skriva av mig. Jag mår ganska dåligt efter sist vi sågs och vi båda fått i oss lite för mkt vin. Vi tjafsa om skitsaker och han blev sur sen vakna han och va som vanligt och jag mår dåligt över det och känner att han inte tycker om mig överhuvudtaget. Min självkänsla är kass